بیوگرافی سودابه بیضایی بازیگر سریال طوبی

بیوگرافی سودابه بیضایی بازیگر سریال طوبی

به گزارش صبح ؛ سودابه بیضایی یکی از بازیگران شیرازی ایران است که در 28 اردیبهشت 1360 در این شهر زیبا به دنیا آمد.

بیوگرافی سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه کارنامه هنری و عکس های شخصی و حرفه ای این بازیگر را مشاهده می کنید.

زندگی شخصی و خانواده سودابه بیضایی

در پاسخ به این سوال که سودابه بیضایی کیست، می توان گفت سودابه بیضایی یکی از بازیگران شیرازی ایران است که در 28 اردیبهشت 1360 در این شهر زیبا به دنیا آمد. مادر سودابه بیضایی استاد انستیتوی پوست در شیراز و پدرش معلم بازنشسته شیمی است.

بیدائی فرزند اول یک خانواده پنج نفره است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد که یکی از آنها طراح گریم و دیگری مهندس معماری است.

ازدواج و همسر سودابه بیضایی

با وجود انتشار تصاویری با عنوان سودابه بیضایی و همسرش، باید بدانید که این بازیگر تا به حال در مورد همسر و ازدواج خود صحبتی نکرده است و اینطور که مشخص است این بازیگر مجرد است.

اولین بازی سودابه بیضایی

او بازیگری را از ۲۱ سالگی در سال ۱۳۶۰ با شرکت در کلاس های استاد سارقیان آغاز کرد و چندین سال بعد با فیلم کردی گیس بریده که در سال ۱۳۸۴ اکران شد به صورت حرفه ای و رسمی وارد عرصه بازیگری شد.

رابطه بهرام بیضایی و سودابه بیضایی

این دو بازیگر به دلیل شباهت نامشان فامیل به حساب می آیند در حالی که هیچ نسبت فامیلی بین این دو چهره وجود ندارد چرا که بهرام بیضایی اصفهانی و سودابه بیضایی شیرازی است و حتی اهل یک شهر هم نیستند.

سودابه بیدای در طوبی

سودابه بیضایی در سریال طوبی در کنار هنرمندانی چون شبنم قربانی، فریبا اشما، امین زندگانی، رحیم نوروزی و… نقش آنیا، یک زن متمول عراقی را بازی می کند.داستان سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی، زندگی زنی به نام طوبی با بازی شبنم قربانی داستان این سریال از دهه 50 شروع می شود و تا دهه 80 ادامه دارد.

سودابه الیزای در هوش سیاه

سودابه بیضایی در سریال هوش سیاه در نقش «ناخدا نگار عزیزی» در کنار منند امیرسلیمانی، امیررضا دلاوری، حسین یاری، کیهان ملکی و … هوش سیاه یک مجموعه تلویزیونی پلیسی با موضوع جرایم رایانه ای است. به کارگردانی مسعود آب پرور.

بیضی در نفس

سودابه بیضایی در سریال نفس نقش یکی از مجاهدین خلق را در کنار هنرمندانی چون علیرضا کمالی، ساناز سعیدی، مسعود رایگان، ژاله صامتی و … بازی کرده است. نفس به کارگردانی جلیلی سامان داستان زندگی ناهید را به تصویر می کشد. دختر دانشجویی که در بحبوحه وقایع انقلابی زندگی اش آشکار می شود.

سودابه بیضایی در تاریکی

سودابه بیایی در ارمغان تره کی نقش مهری را در کنار بازیگرانی چون امیر آقایی، لیلا زارع، آرش مجیدی و… بازی کرد.این سریال به کارگردانی جلیل سامان به فعالیت های سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت می پردازد.

سوداب بیضایی در کیمیا

سودابه بیضایی در سریال کیمیا نقش زنی مومن و با تقوا به نام خانم طاهری را بازی می کند که شخصیت اول داستان از اندیشه های او الهام می گیرد. کیمیا سریالی به کارگردانی جواد افشار است که در سه مقطع قبل از انقلاب، دوران جنگ و زمان حال روایت می شود. بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، نیکی کریمی، مهدی پاکدل، آشا محرابی، گلوریا هاردی و… در سریال کیمیا به ایفای نقش پرداخته اند.

سودابه بیضایی در جباربان حیان

سودابه بیضایی در جباربن حیان نقش زلفا را در کنار اکبر عبدی، حسن جوهرچی، زیبا باروفه، علی رام نورایی و… جباربن حیان به کارگردانی جواد افشار ساخته است که در آن به بخشی از بیوگرافی جباربن حیان پرداخته شده است.

سودابه بیضایی در وفا

سودابه بیضایی اولین حضور خود را در سریال وفا در نقشی کوتاه در کنار هانیه توسلی، فرهاد اصلانی، پوریا پورسرخ و… وفا عنوان سریالی ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور درباره عشق به یک جوان یهودی ایرانی به نام جوبین پناهی به دختری لبنانی-ایرانی به نام وفا.

سودابه بیضایی در سریال آمین

سودابه بیضایی در سریال «امین» نقش شخصیتی به نام نیروانا را بازی می کند که از هر نظر شخصیتی منفی دارد. در این سریال هنرمندان دیگری چون امین حیایی، کاظم بلوچی، شاهرخ اصطخری، مجید واشقانی، هادی سای، روزبه معینی و… به ایفای نقش پرداخته اند. کارگردان این سریال پلیسی «بهرنگ توفیقی» و «منوچهر هادی» است و تهیه کنندگی آن را «جواد نوروزبیگی» بر عهده دارد.

سودابه بیضایی در سریال آسمان من

سودابه بیضایی در سریال آسمان من نقش فرزانه را در کنار هنرمندانی چون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، امین حیایی، پژمان بازغی و… بازی کرده است. سریال آسمان من سریالی به کارگردانی محمدرضا آهنج است. داستان زندگی افراد بی ادعایی است که برای مسافران هواپیما آرزوی سفر خوشی دارند.

منبع: نمناک