معرفی فیلم «زنبور»; داستان و بازیگران را مرور کنید.

معرفی فیلم «زنبور»; داستان و بازیگران را مرور کنید.

فیلم Wasp اثری در ژانر روانشناختی و هیجان انگیز است که در سال 2024 اکران شد.این فیلم به کارگردانی گیوم مورالس داستان هیجان انگیز دو دوست را روایت می کند که پس از سال ها با هم آشنا می شوند، برخوردی که زندگی آنها را تغییر می دهد.

اگر علاقه مند به دیدن آثاری در ژانر روانشناسی هستید، فیلم «زنبور» را از دست ندهید. این فیلم به کارگردانی گیلم مورالس و بر اساس فیلمنامه ای از مورگان لوید مالکوم ساخته شده است. ژانر The Wasp تعلیق و روانشناختی است و نائومی هریس و ناتالی دورمر در آن بازی می کنند. این فیلم اثر مشترک آمریکا و انگلستان است و برای اولین بار در جشنواره فیلم ترایبکا 2024 به نمایش درآمد. امتیاز تماشاگران و منتقدان این فیلم نسبتا خوب است و این نشان دهنده رضایت آنهاست.

موضوع این مقاله بازیگرها معرفی فیلم The Wasp 2024 می باشد که جزو فیلم های جدید سال 2024 می باشد.با ما همراه باشید تا با داستان فیلم آشنا شوید، با بازیگران آن آشنا شوید و در نهایت مروری کوتاه بر نظرات منتقدان داشته باشید. امتیازات آنها

فهرست مطالب

خلاصه فیلم زنبور عسل

داستان فیلم درباره دو دوست به نام های هدر و کارلا است که سال هاست با هم صحبت نمی کنند. آنها یک قرار چای می گذارند تا بعد از مدت ها صحبت کنند. در این جلسه، هدر پیشنهادی برای کارلا دارد که زندگی هر دوی آنها را برای همیشه تغییر می دهد. در حالی که این دو در شبکه ای از اسرار و برنامه های پنهان حرکت می کنند، ماهیت واقعی جلسه فاش می شود و حقیقتی تکان دهنده و خطرناک را آشکار می کند که هیچ کس نمی توانست آن را پیش بینی کند.

جالب است بدانید که داستان فیلم «زنبور عسل» بر اساس نمایشی به همین نام است که در سال ۲۰۱۵ در تئاتر همپستید انگلستان ارائه شد. این نمایش توسط مورگان لوید مالکوم نوشته شده است که فیلمنامه فیلم زنبور را نیز نوشته است.

همچنین بخوانید:

بازیگران فیلم زنبور عسل.

در سپتامبر 2023 گزارش شد که فیلم The Bee به کارگردانی Guillam Morales با بازی ناتالی دورمر و نائومی هریس ساخته خواهد شد. شرکت سازنده فیلم XYZ Films اعلام شد که توزیع جهانی فیلم را نیز بر عهده داشت. فیلمبرداری ماه بعد در باث انگلستان آغاز شد. در این قسمت با بازیگران فیلم The Wasp آشنا می شویم.

نائومی هریس در نقش هدر باکسفیلد

فیلم زنبور، بازیگران فیلم زنبور

نائومی ملانی هریس بازیگر انگلیسی متولد 6 سپتامبر 1976 (15 سپتامبر 1355) در لندن است. او در رشته علوم اجتماعی و سیاسی از کالج پمبروک کمبریج فارغ التحصیل شد و در مدرسه تئاتر بریستول اولد ویک آموزش دید. نائومی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1987 و به عنوان یک بازیگر کودک در سریال سیمون و جادوگر آغاز کرد. او برای نقش‌های سلنا در فیلم زامبی ۲۸ روز بعد (۲۰۰۲)، تیا دالما در قسمت دوم مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب و وینی ماندلا در فیلم ماندلا: راه طولانی به سوی آزادی (۲۰۱۳) شناخته می‌شود. علاوه بر این، نائومی نقش ایوا مانی پنی را در فیلم‌های جیمز باند مانند فیلم زمانی برای مردن نیست (2021) و نقش فرانسیس باریسون را در فیلم Venom: Let There Be Carnage (2021) بازی کرده است.

بازی برجسته او در Moonlight (2016) جایزه اسکار، جایزه بفتا و نامزدی گلدن گلوب را برای نائومی به ارمغان آورد.

ناتالی دورمر در نقش کارلا جکسون

بازیگران فیلم زنبور.

ناتالی دورمر (ناتالی دورمر) بازیگر انگلیسی متولد ۱۱ فوریه ۱۹۸۲ برابر با ۲۲ فوریه ۱۳۶۰ در برکشایر انگلستان است. او بازیگری را در سال 2005 آغاز کرد و با بازی در فیلم The Tudors (2007-2008) شناخته شد. شهرت بین المللی او به دلیل آثاری مانند سریال بازی تاج و تخت (2012-2016) در نقش مارجری تایرل و دو قسمت آخر مجموعه فیلم بازی های گرسنگی (2014-2015) در نقش کرسیدا است. نقش او در سریال Penny Dreadful: City of Angels (2020) نیز مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفته است. ناتالی در 2 موزیک ویدیو حضور داشته است، صداپیشگی را در انیمیشن ها و بازی های ویدیویی مختلف تجربه کرده و به عنوان بازیگر تئاتر نیز فعالیت می کند.

دومینیک آلبارن در نقش سایمون

ژانر تاریخ انتشار فیلم Wasp

دومینیک آلبرن بازیگر استرالیایی متولد سیدنی است که در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن تحصیل کرده است. او کار خود را در سال 2010 با فیلم کوتاه The Duel at Blood Creek در نقش کاپیتان گوور آغاز کرد. او ابتدا با نقش روبی در فیلم Jack Irish: Dead Point (2014) دیده شد و سپس نقش سباستین در فیلم مدل (2016) او را بیشتر شناخته شد. او در سال های اخیر با بازی در آثاری مانند مینی سریال Viewpoint (2021) در نقش کارل توکمن و سریال The Fortress (2023) در نقش لئو وینتر به شهرت رسیده است.

همچنین بخوانید:

نائومی ریچاردز در نقش هلنا

فیلم زنبور

نائومی ریچاردز بازیگر ایرلندی سینما، تلویزیون و تئاتر است. فعالیت حرفه ای او به عنوان یک مدل از زمانی که نومی 2 ساله بود آغاز شد و در 20 سالگی برای عضویت در یک گروه تئاتر به اسپانیا رفت و پس از چند سال به کشورش بازگشت. نائومی پس از ازدواج و تولد فرزندانش، تئاتری برای کودکان و خانواده‌ها تأسیس کرد. اگرچه چندین سال از آغاز فعالیت حرفه ای نعیمی می گذرد، او اخیرا در آثاری مانند الکس رایدر (2024) در نقش مامور اسکورپیا، تصنیف لوسی سندز (2024) در نقش دوروتی گرانت و زنبور در نقش هلن ظاهر شده است.

در لیست زیر اسامی و نقش برخی دیگر از بازیگران زنبور را می خوانیم:

  • جک موریسجک موریس) در نقش تلفن.
  • لیا موندسیر-سایموندز (لیا موندسیر-سیموندز) در نقش هدر جوان.
  • اولیویا جونیور هوشمندانه (اولیویا جونو کلورلی) در نقش کارلای جوان
  • روپرت هالیدی ایوانز (روپرت هالیدی-ایوانز) در نقش جیم
  • جیک دونالد کروکس (جیک دونالد کروکس) مثل جیک
  • معبد اولمعبد اولین) به عنوان روت
  • آلیشیا گریس (آلیشیا گریس) مثل مادر روبی
  • لیلی ان مارستون اسمیت (لیلی-آن مارستون-اسمیت) به عنوان دختر کارلا
  • بیو پلستد (بیو پلستد) به عنوان توبی
  • اول موریس (اولین موریس) در نقش دانش آموز مدرسه.

نقد و بررسی فیلم The Wasp

فیلم زنبور اولین بار در 13 ژوئن 2024 (24 ژوئن 1403) در جشنواره فیلم ترایبکا به نمایش درآمد. فریاد بزن استودیوها حق پخش فیلم را خریداری کردند و آن را در 30 اوت 2024 (9 سپتامبر 1403) در سینماهای آمریکا اکران کردند. نمرات فیلم زنبور تاکنون قابل قبول بوده است. وبسایت IMDb که آثار را بر اساس رای تماشاگران رتبه بندی می کند، به این فیلم امتیاز 5.9 از 10 را داده است و از بین 36 نقد سایت Rotten Tomatoes، 75 درصد آن ها مثبت بوده است. در زیر مروری کوتاه بر نقد برخی از منتقدان داریم.

نقد و بررسی نت فیلم Wasp از فیلم Wasp.

اسکرین رنت/ مای عبدالباقی: 90

بازیگران زن اصلی فیلم در حالی که شخصیت هایی را بازی می کنند که شایسته همدردی هستند، نقش های ارزشمندی را ارائه می دهند. این بازی های بی عیب و نقص فیلم باشکوه زنبور را به حدی ارتقا می دهد که نمی توانم به اندازه کافی در مورد آن صحبت کنم.

اسلش فیلم/مایکل بویل: 85

این فیلم ناراحت کننده و آزاردهنده است، اما مطمئناً خسته کننده نیست. حداقل The Bee چیزی است که شما مدتها پس از انتشار تیتراژ پایانی به آن فکر خواهید کرد.

شیکاگو سان تایمز/ریچارد روپر: 75

هر چیزی که در تریلر روانشناختی Bee اتفاق می‌افتد، در نهایت به هم متصل می‌شود، و وقتی همه چیز در کنار هم قرار می‌گیرد، شوک درونی و تکان‌دهنده‌ای به بیننده وارد می‌کند.

همچنین بخوانید:

برخورد دهنده / مت دوناتو: 70

هریس و دورمر در این مطالعه شخصیت مرموز به ظاهر بهترین دوستان هستند.

نیویورک تایمز/بئاتریس لوئیزا: 60

از نظر تفسیر اجتماعی، The Wasp کار زیادی فراتر از بدیهیات انجام نمی دهد. با این حال، تنش بین دو زن، به لطف هریس و درامر، گاهی اوقات کاملاً جذاب است.

واریته/ مرتضی الفضل: 50

بازیگران سعی می کنند روی شخصیت ها تمرکز کنند، اما فیلمنامه که به طور فزاینده ای پیچیده یا پیش پا افتاده می شود، آنها را در این امر ناکام می گذارد. انگار فقط سعی می کند حواسشان را پرت کند تا اینکه آخرین پیچش ظاهر شود.

حرف آخر

نقد فیلم Wasp با فیلم The Wasp 2024

در این مقاله بازیگرها با نقد و بررسی فیلم زنبور عسل همراه شما بودیم. با داستان و بازیگرانش آشنا شدیم و نگاهی به نمرات و نظر منتقدان انداختیم. حالا نوبت شماست خواننده عزیز. نظر شما در مورد فیلم The Wasp چیست؟ آیا آن را دیده اید؟ نظر شما در مورد بازی هریس و درامر چیست؟ آیا به آثار ژانر روانشناسی علاقه دارید؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت “نظر شما” در انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید.

توسط کاربران انتخاب شده است