زمان پرتاب ماهواره های ظفر ۲ و طلوع ۳ راه اندازی با اپراتور ماهواره ای خارجی: بازیگرها

زمان پرتاب ماهواره های ظفر ۲ و طلوع ۳ راه اندازی با اپراتور ماهواره ای خارجی: بازیگرها

زمان پرتاب ماهواره های ظفر 2 و طلوع 3 تصمیم گرفته شد. سازمان فضایی ایران قصد دارد این دو ماهواره ایرانی را با ماهواره بر خارجی به فضا پرتاب کند.

رئیس سازمان فضایی ایران چندی پیش اعلام کرد که به زودی ماهواره های جدید با ماهواره بر خارجی پرتاب خواهند شد. این سازمان 4 هفته پیش ماهواره چمران 1 را با ماهواره قائم 100 به فضا پرتاب کرد. پس از آن مشخص شد که رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در حال بررسی است ماهواره ظفر 1 به زودی راه اندازی شود. بنابراین، در این مرحله می دانیم که حداقل 1 راه اندازی دیگر داریم.

راهنمای خرید بازیگرها

اما بر اساس گفته های بعد از آن حسین سالاریه پرتاب ماهواره چمران 1 وی گفت: این سازمان برنامه دارد. 5 تا 7 ماهواره دیگر پرتاب به فضا برای اهداف مختلف اکنون تقویم پرتاب ماهواره های ظفر 2 و طلوع 3 تا حدودی مشخص شده است، می توان نتیجه گرفت که دو ماهواره مذکور پس از ظفر 1 دارای اولویت پرتاب هستند.

نقل شده از تمبر؛ حسین سالاریه رئیس سازمان فضایی کشور: وی با توجه به بستر بین المللی پرتاب ماهواره گفت: ما پارچ های بومی خودمان را داریم اما از توانایی کشورهای دیگر نیز برای پرتاب ماهواره هایی که به هر دلیلی در برنامه ملی قرار نمی گیرند استفاده می کنیم.

زمان پرتاب ماهواره های ظفر 2 و طلوع 3

سالاری درباره زمان دقیق پرتاب این دو ماهواره چیزی نگفت. وی افزود:

در پایان سال ماهواره طلوع 3 و ظفر 2 با همکاری بین المللی و پارچ خارجی به فضا پرتاب می شود.

زمان پرتاب ماهواره های ظفر 2 و طلوع 3زمان پرتاب ماهواره های ظفر 2 و طلوع 3

فعالیت ایران در زمینه طراحی کپسول های بیولوژیک چگونه است؟

رئیس سازمان فضایی ایران درباره طراحی بیوکپسول گفت: گروه پژوهشگاه هوافضا در زمینه زیست کپسول فعالیت می کنند و از سال گذشته قراردادی با آنها منعقد شد که بر اساس آن بیوکپسول در حال طراحی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پرتاب 3 ماهواره دیگر قبل از پایان سال توسط سازمان فضایی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.