هوش مصنوعی در رادیو ایران; تعامل جذاب مجری و هوش مصنوعی! – بارها و بارها

هوش مصنوعی در رادیو ایران; تعامل جذاب مجری و هوش مصنوعی! – بارها و بارها

حضور هوش مصنوعی در رادیو ایران شاید مهمترین اتفاق رادیو کشور شناخته شده باشد. یک تعامل جذاب بین هوش مصنوعی و میزبان رادیو وجود خواهد داشت.

به گفته مدیر رادیو صبا، برنامه جدیدی ساخته و پخش می شود که هوش مصنوعی در آن فعال خواهد بود. این برنامه ظاهراً به گفتگو بین میزبان و هوش مصنوعی در زمینه های مختلف اشاره می کند و نیسان نشان می دهد که چقدر این فناوری پیشرفته در همه جا حاضر شده است.

راهنمای خرید بازیگرها

تعامل اجرایی و هوش مصنوعی. این است که چگونه مترجم اصلی از مجری هوش مصنوعی شما می خواهید نظر خود را در مورد رویدادها و موضوعات روز بیان کنید. همچنین مدیر رادیو صبا گفته است که صدا باید کمی دستکاری شود، اما مردم می توانند صدای هوش مصنوعی را به خوبی تشخیص دهند. با این حال به زودی شاهد حضور هوش مصنوعی در رادیو ایران و حتی صداوسیما خواهیم بود.

لازم به ذکر است که 1 سال پیش، یعنی در ابتدای توسعه فناوری هوش مصنوعی، اولین مدیر هوش مصنوعی ایران به نام «شهریار» از تلویزیون آذربایجان شرقی پخش شد. حضور این مجری نوید پیشرفت ایران در این زمینه را می داد و حالا می بینیم که هوش مصنوعی در زندگی ما فراگیر شده است.

نقل شده از تمبر؛ حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا وی با اشاره به راه اندازی نظرسنجی از برنامه های روی آنتن این شبکه گفت: تلاش ما این بود که به نوعی بررسی برنامه های جاری آنتن انجام دهیم و ببینیم نظر کارشناسی شبکه و مدیران آن چیست. است: «ما باید تصمیم بگیریم که کدام برنامه ها در آبان پخش می شوند.

حضور هوش مصنوعی در رادیو ایران

اطغری افزود:

«نوعی طبقه‌بندی برنامه‌ها وجود داشت که در آن برنامه‌های زنده، برنامه‌های تولیدی و غیره با هم مقایسه می‌شدند. به عنوان مثال، مردم برخی از برنامه ها را دوست داشتند، اما کارشناسان ما به آنها امتیاز بدتری دادند یا برعکس. زمانی که هم مردم به یک برنامه رای منفی دادند و هم کارشناسان ارزیابی منفی داشتند، برنامه از مجری حذف شد.

مردم چه نمایش هایی را دوست دارند؟

او درباره برنامه های مورد علاقه مردم گفت: مردم عمدتاً برنامه های تعاملی و طنز را دوست داشتند، تعاملی به این معنا که می توانستند بیشتر در برنامه ها شرکت کنند.

حضور هوش مصنوعی در رادیو ایرانحضور هوش مصنوعی در رادیو ایران

مدیر شبکه رادیویی صبا درباره برنامه جدید این شبکه با حضور مجری هوش مصنوعی گفت: برنامه ای داریم که فکر می کنم یکی از اولین اتفاقاتی است که با این ترکیب در صدا و سیما پیش می رود. در این برنامه یک مجری داریم و یک مجری نیز در قالب هوش مصنوعی حضور دارد و مجری اصلی برنامه نظر هوش مصنوعی را در مورد موضوعات و موضوعات مختلف روز می پرسد.

حمیدرضا افتخاری در پایان افزود:

وی افزود: این برنامه فضایی دیالوگ و موضوعی دارد و از آنجایی که تولیدی است، تهیه کننده برای هر قسمت موضوعات و سوالات را به هوش مصنوعی می دهد و پاسخ ها بر اساس همان محتوا در برنامه ارائه می شود. صدای هوش مصنوعی را در برنامه بشنوید، این صدا بر اساس ویژگی های هوش مصنوعی تعریف شده است، پس شاید باید روی صدا کمی کار کرد و نوعی اغراق باشد تا مخاطب بفهمد که دارد. هوش مصنوعی، کار خواهد کرد”

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های ایرانی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.