تصویر ۳ هوش مصنوعی به جمینا اضافه شد. تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعی – بازیگرها

تصویر ۳ هوش مصنوعی به جمینا اضافه شد. تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعی – بازیگرها

گوگل تصویر 3 هوش مصنوعی را به دستیار هوش مصنوعی خود اضافه کرده است. کاربران می توانند با استفاده از مدل جدید هر تصویری را که می خواهند تولید کنند.

همانطور که مشخص است، گوگل قصد دارد دستیار هوش مصنوعی خود را قدرتمندتر کند. گزارش های جدید حاکی از آن است که مدل جدیدی به جمینا اضافه خواهد شد. کاربران می توانند از هوش مصنوعی Image 3 برای تولید تصاویر در هر زمینه ای که می خواهند استفاده کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

تصویر 3 هوش مصنوعی به جمینا می رسد

گوگل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X در مورد مدل هوش مصنوعی جدید خود توضیح داد:

تصویربرداری با Image 3 اکنون برای همه کاربران Gemina در سراسر جهان در دسترس است. تصویر 3 مدل کنونی تولید تصویر با بالاترین کیفیت است و سطح بالایی از واقعی بودن نور، پیروی از قوانین و خطاهای کمتری را ارائه می دهد.

تصویر 3 هوش مصنوعی به جمینا اضافه شد. تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعیتصویر 3 هوش مصنوعی به جمینا اضافه شد. تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعی

البته مانند هر ویژگی جدید، این ویژگی نیز محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی Image 3 در حال حاضر نمی تواند تصاویری از افراد مشهور تولید کند.

مشترکین Gemini Advanced می توانند از این ویژگی استفاده کنند. البته برای خرید این پلن گوگل باید 19.99 دلار در ماه پرداخت کنید.

هوش مصنوعی Image 3 بیشتر بر روی سبک فوتورئالیستی تمرکز دارد. بنابراین، عکس‌های تولید شده با این مدل، افکت‌های نوری دقیقی را ارائه می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند تا تصاویر واقعی‌تر و واقعی‌تری خلق کنند.

این مدل برای اولین بار در Google I/O 2024 ارائه شد. پیش از این، کاربران می توانستند از طریق سرویس AI Test Kitchen از این هوش مصنوعی استفاده کنند. اما به نظر می رسد گوگل قصد دارد با افزودن Image 3 به جمینا امکان استفاده بیشتر از آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: