بلومبرگ: عینک های هوشمند اپل و ایرپادهای مجهز به دوربین در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد – بازیگرها

بلومبرگ: عینک های هوشمند اپل و ایرپادهای مجهز به دوربین در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد – بازیگرها

به گفته مارک آلمان از بلومبرگ نیوز، اپل محصولاتی را بر اساس قابلیت های هوش بصری آماده می کند. به نظر می رسد این غول آمریکایی در حال آماده شدن برای عرضه عینک های هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین در سال 2027 است.

به گفته 9to5mac، عینک هوشمند اپل تا حدودی شبیه به عینک هوشمند متا خواهد بود که با همکاری RayBan ساخته شده است. این شرکت همچنین قصد دارد ایرپادهای مجهز به دوربین را روانه بازار کند. اگر گزارش مارک گارمن درست باشد، این محصولات هوشمند مجهز به دوربین تا سال 2027 در دسترس نخواهند بود.

راهنمای خرید بازیگرها

عینک های هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین احتمالاً در سال 2027 وارد بازار خواهند شد

یک گزارش جدید می گوید که اپل می خواهد با توسعه هوش مصنوعی بصری اپل ویژن پرو در محصولات بیشتر، بخشی از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری خود در تحقیق و توسعه را پس انداز کند و در واقع قصد دارد محصولاتی مبتنی بر قابلیت های بصری و هوش مصنوعی ارائه دهد. . این موضوع را با معرفی هوش بصری در دکمه کنترل دوربین سری آیفون 16 دیدیم و اکنون گام بعدی اپل عرضه چنین قابلیتی در قالب عینک هوشمند است.

عینک های هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین احتمالاً در سال 2027 وارد بازار خواهند شدعینک های هوشمند و ایرپادهای مجهز به دوربین احتمالاً در سال 2027 وارد بازار خواهند شد

این عینک های هوشمند مانند عینک های واقعیت افزوده با صفحه نمایش نیستند. بلکه عینک هایی با دوربین، میکروفون و بلندگوهای داخلی هستند. چیزی شبیه به عینک متای Rayben که پس از معرفی مورد استقبال و توجه طیف وسیعی از افراد قرار گرفت. متا این عینک را با قیمت 299 دلار به فروش می رساند. علاوه بر این، قاب های دیگری نیز در دسترس هستند که با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

علاوه بر این، اپل همچنین در حال برنامه ریزی ایرپادهای مجهز به دوربین است. هنوز مشخص نیست که چه چیزی می تواند خریداران این محصول را جذب کند. زیرا به نظر می رسد ایرپاد محصول مناسبی برای تجهیز به دوربین نیست. با این حال، اپل در حال آزمایش فاکتورهای شکلی مختلف است تا به روش های مختلف ویژگی های هوش بصری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نظر شما در مورد برنامه های اپل برای ارائه قابلیت های هوش بصری چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: