اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی [+ جزئیات] – بارها و بارها

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی [+ جزئیات] – بارها و بارها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی گزارش شده این طرح از ماه آینده اجرا می شود.

در کنار تمامی خدماتی که قبلا با هوش مصنوعی به کمال رسیده است، استفاده از هوش مصنوعی برای اجرای طرح ترافیک خالی از لطف نیست. با توجه به مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک پایتخت.در سال آینده قصد داریم طرح ترافیک را به این فناوری تجهیز کنیم تا بتوانیم کارایی و ورود و خروج خودروها را به نحو بهتر و دقیق تری ارتقا دهیم. اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی می تواند حساسیت تردد و البته کاهش تردد را با اعمال جریمه های بیشتر تا حد زیادی افزایش دهد.

راهنمای خرید بازیگرها

نقل شده از ایسنا؛ پوریا علیمردانی وی در خصوص آخرین وضعیت مطالعات طرح ترافیک تهران گفت: در مطالعات سال آینده تغییرات مهمی در کارها پیش بینی شده است که یکی از این تغییرات جدی حساسیت نسبت به میزان بهره برداری و ورود و خروج در محدوده طرح ترافیک است. کمک هوش مصنوعی جزئیات بیشتر خبر را در زیر بخوانید.

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی

علی مردانی در خصوص بررسی و تصویب مسیر تردد جدید گفت:

وی ادامه داد: تحولات اساسی در طرح ترافیک جدید پیش بینی شده است و پیش بینی می شود اوایل سال آینده اجرایی شود و این طرح در آبان ماه امسال در شورای ترافیک تهران بررسی و پس از تصویب برای نهایی شدن به شورای شهر ارسال می شود. تایید و قیمت گذاری».

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعیاجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی

تغییرات در محدوده طرح ترافیک

علیمردانی در پاسخ به سوالی مبنی بر کاهش یا افزایش محدوده طرح ترافیک، توضیح داد: با توجه به نتایج بررسی ها، تغییر محدوده مشخص شده اما هنوز نهایی نشده است. برخی از جاده های پرتردد به این طرح اضافه می شود، اما محدوده فعلی تغییر نمی کند.

امتیازات جدید را برای ساکنان منطقه برنامه ریزی کنید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین درباره احکام جدید برای ساکنان محدوده طرح ترافیک اظهار کرد:

امتیازات فعلی کافی نبوده و در بررسی طرح گردش جدید تمهیدات جدیدی در نظر گرفته شده تا ساکنان کمتر متضرر شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تجهیز دوربین ها و سیستم ترافیک شهر تهران به هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.