Adobe AI می تواند فیلم ها را از متن و عکس ایجاد کند – Tekrato

Adobe AI می تواند فیلم ها را از متن و عکس ایجاد کند – Tekrato

Adobe AI برای رقابت مستقیم با OpenAI و Meta معرفی شد. این هوش شامل ابزارهایی است که قادر به تولید ویدئو از اطلاعات متن و تصویر هستند.

اطلاع رسانی کند adobecomابزارهای هوش مصنوعی Adobe که بخشی از مجموعه Firefly است، به نرم افزار Primer اضافه شده است که به کاربر امکان می دهد با وارد کردن دستورات متن یا تصویر، فیلم بسازد یا ویدیوهای موجود را گسترش دهد.

راهنمای خرید بازیگرها

معرفی ابزار هوش مصنوعی Adobe برای تولید فیلم از متن و تصویر

از جمله ابزارهای مهم این مجموعه Generative Extend است. با کمک این ابزار، کاربران می توانند روی ابتدا و انتهای ویدیوهایی که طولانی نیستند، زوم کنند. البته نه آنقدر بالا که شب تاریک باشد! تا 2 ثانیه! به این ترتیب، با این دوم، قطعا فقط برای جزئیات بسیار کوچک و ریز کار می کند. اما از نظر صدا، امکانات کمی بیشتر است و این ابزار می تواند جلوه های صوتی و صدای اطراف را به مدت 10 ثانیه بزرگنمایی کند. با این حال، از دیالوگ یا موسیقی پشتیبانی نمی کند.

Adobe AI می تواند از متن و عکس فیلم بسازدAdobe AI می تواند از متن و عکس فیلم بسازد

دو ابزار دیگر Adobe AI به نام Text to Video و Image to Video نامیده می شوند. این ابزارها به کاربران این امکان را می دهند که با وارد کردن متن یا تصویر مرجع، ویدیوهایی را در سبک های مختلف مانند فیلم های واقعی، انیمیشن های سه بعدی و استاپ موشن ایجاد کنند. البته این ابزارها در حال حاضر به صورت آزمایشی در اپلیکیشن وب Firefly موجود هستند و می توانند ویدئوهایی با طول حداکثر 5 ثانیه و رزولوشن 720P ایجاد کنند.

از جمله مزایای مهمی که این هوش با هوش های دیگر مانند Runway و Sora دارد این است که ویدیوهای تولید شده با Firefly به صورت خودکار با عملکرد Content Credentials همراه می شوند. یعنی وقتی محتوا منتشر می شود، که با هوش مصنوعی تولید شده نشان می دهد.

در حالی که ابزارهای جدید Adobe هنوز در مرحله بتا هستند، دسترسی عمومی آنها می تواند مزیت قابل توجهی نسبت به ابزارهای مشابه باشد.

بیشتر بخوانید: