به خود ۶۰ ساله خود سلام برسانید. هوش مصنوعی آینده شما نشان دهنده آینده است – بازیگرها

به خود ۶۰ ساله خود سلام برسانید. هوش مصنوعی آینده شما نشان دهنده آینده است – بازیگرها

بدون شک هوش مصنوعی یکی از پرکاربردترین کلمات این روزها است. به تازگی هوش مصنوعی Future You قابلیتی را معرفی کرده است که شما را به آینده می برد.

نه، اشتباه نکنید، هوش مصنوعی Future You ماشین زمان نیست و جایی که هستید را تغییر نمی دهد، نسخه 60 ساله شما را به شما نشان می دهد. این فناوری که توسط محققان MIT Media Lab و برخی شرکت‌های بین‌المللی توسعه یافته است، به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آواتارهای شبیه‌سازی شده چهره آینده، در مورد زندگی، اهداف و رویاهای خود به صورت تعاملی صحبت کند.

راهنمای خرید بازیگرها

هوش مصنوعی آینده شما چگونه کار می کند

برای استفاده از این تابعکاربران ابتدا باید یک سلفی آپلود کنند. سپس با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، ابزار تولید تصویر به نام StyleClip تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، موهای خاکستری و برخی دیگر از ویژگی های پیری را به تصویر اضافه می کند.

در مرحله بعد، این سرویس از طریق پرسش و پاسخ، اطلاعات مربوط به وضعیت فعلی زندگی، اهداف و دغدغه های کاربر را به دست می آورد. سپس داده ها از طریق نسخه ای از GPT 3.5 پردازش می شوند و ساختاری به نام «حافظه آینده» ایجاد می کنند. این حافظه با آینده کاربر مرتبط است و آینده کاربر را بر اساس تجربیات زندگی دیگران پیش بینی می کند.

هال هرشفیلد، یکی از محققان این پروژه، معتقد است که صحبت کردن با نسخه قدیمی‌تر خود می‌تواند اضطراب‌های آینده را کاهش دهد. این تعامل نه تنها به کاربر ایده بهتری از آینده می دهد، بلکه باعث تولید بیشتر و ملموس تر می شود. علاوه بر این، هرشفیلد تأکید می کند که استفاده از چنین سیستم هایی می تواند به کاربر کمک کند تا راه حل هایی برای چالش های زندگی خود بیابد و به آنها در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

بیشتر بخوانید: