ارتباطات ماهواره ای در اندروید ۱۵ بیشتر از عملکرد SOS در آیفون – بازیگرها است

ارتباطات ماهواره ای در اندروید ۱۵ بیشتر از عملکرد SOS در آیفون – بازیگرها است

با تشکر از اندروید 15، امکان ارسال پیام از طریق ماهواره. برای گوشی های اندرویدی ارائه شده است. برای استفاده از این ویژگی، به شبکه تلفن همراه یا اتصال Wi-Fi نیازی نیست.

اگر در شهر زندگی می کنید احتمالاً هیچ مشکلی در برقراری ارتباط نخواهید داشت و می توانید به راحتی به شبکه تلفن همراه متصل شوید. اما همین شبکه تلفن همراه همیشه یا همه جا در دسترس نیست. قبل از این اتفاق می افتاد که اگر به شبکه تلفن همراه یا وای فای متصل نبودیم نمی توانستیم با کسی ارتباط برقرار کنیم. اما حالا لطفا اندروید 15ارتباطات ماهواره ای در گوشی های اندرویدی رسیده است.

راهنمای خرید بازیگرها

امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره ای در اندروید 15

به گزارش Androidauthority، نسخه پایدار اندروید 15 به طور رسمی برای گوشی های پیکسل منتشر شده است و در نهایت برای سایر گوشی های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد. این نسخه از سیستم عامل اندروید شامل ویژگی های جدیدی است که از مهمترین آنها می توان به عملکرد ماهواره اشاره کرد. این ویژگی در ماه مارس فاش شد و اطلاعاتی در مورد آن منتشر شد. اما اکنون به طور رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اندروید 15 امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره ای را فراهم می کنداندروید 15 امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره ای را فراهم می کند

اگر به منطقه ای می روید که هیچ پوشش شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi وجود ندارد، قابلیت ارتباط ماهواره ای برای ارسال و دریافت پیام. به شما کمک خواهد کرد. لطفا توجه داشته باشید که این اتصال ماهواره ای با ویژگی SOS در آیفون ها یکسان نیست. قابلیتی که در گوشی های آیفون وجود دارد فقط برای مواقع اضطراری است. اما قابلیت ارتباط ماهواره ای در اندروید 15 به شما این امکان را می دهد که به هر کسی که می خواهید پیام ارسال کنید. بنابراین در هر زمان و مکانی که شبکه تلفن همراه قطع شود، می توانید بدون محدودیت برای مخاطبان مورد نظر پیام ارسال کنید.

البته گوگل اشاره می کند که اتصال ماهواره ای باید با برنامه های پیام رسانی اپراتور سازگار باشد. در ایالات متحده، تنها تعداد محدودی گزینه وجود دارد که این ویژگی را ارائه می دهد.

نظر شما در مورد امکان ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره ای در اندروید 15 چیست؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: