لنوو به عنوان اسپانسر اصلی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ – بازیگرها معرفی شد

لنوو به عنوان اسپانسر اصلی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ – بازیگرها معرفی شد

گزارش شده است که لنوو حامی عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال 2026 است.

اطلاع رسانی کند رادار فناوریجام جهانی 2026 به طور مشترک در کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد و لنوو، یکی از پیشتازان صنعت فناوری، اسپانسر این مسابقات خواهد بود.

راهنمای خرید بازیگرها

لنوو و فیفا برای بهبود تجربه طرفداران در جام جهانی 2026 همکاری می کنند

این شرکت در رویداد Lenovo Technology 2024 اعلام کرد که فناوری‌های پیشرفته‌اش از جمله لپ‌تاپ‌های ThinkPad، تبلت‌ها، تلفن‌ها و سرورهای موتورولا برای بهبود میزبانی مسابقات و تجربه طرفداران در اختیار فیفا قرار خواهد گرفت.

یانگ یوان کینگ، رئیس و مدیر عامل لنوو، گفت: “لنوو مفتخر است که از دیدگاه فیفا برای استفاده از فناوری برای ارتقای مسابقات، افزایش تجربه هواداران در سراسر جهان و پرورش نوآوری در مسابقات حمایت می کند. زیرا فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی “ما هیجان زده هستیم که نوآوری خود را در مسابقات آینده به رسمیت می شناسیم و قدرت دگرگون کننده آن را به جهان نشان می دهیم.”

به همین ترتیب، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در مورد حمایت لنوو از جام جهانی 2026 گفت: “ما در فیفا متعهد هستیم که این مسابقات را در سطح جهانی توسعه دهیم و آن را در دسترس همه قرار دهیم. ما هیجان زده هستیم که در این ماجراجویی با لنوو باشیم و با آن همکاری کنیم. این شرکت فناوری‌ها و نوآوری‌هایی را پیاده‌سازی می‌کند که برنامه‌های ورزشی ما را گسترش می‌دهد: «ترکیب اطلاعات و فناوری به ما کمک می‌کند تا طرفداران خود را درک کنیم تا بتوانیم تجربیات منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی را در جام جهانی فوتبال ایجاد کنیم. جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۷. “

بیشتر بخوانید: