معرفی بهترین انیمیشن های چند قسمتی.

معرفی بهترین انیمیشن های چند قسمتی.

چه سریال معروف انیمیشنی دیده اید؟ در این مقاله با چند انیمیشن چند قسمتی همراه ما باشید.

فرانشیزهای رسانه ای معمولاً به دلیل موفقیت یک کار خلاقانه اصلی و سپس گسترش آن به رسانه های دیگر توسعه می یابد. به عنوان مثال، موفقیت یک فیلم انیمیشن می تواند منجر به تولید قسمت های دیگری از همان انیمیشن و همچنین بازی های ویدئویی بر اساس شخصیت های آن و غیره شود. در حالی که ممکن است یک انیمیشن با داستان و شخصیت های جدید توجه شما را جلب کند، اما نمی توان انکار کرد که بازدید از برخی از فیلم های انیمیشنی که قسمت اول آن را در کودکی دیدید و قسمت های جدید آن سال ها بعد تولید شد، خاطره انگیز است. . در ادامه این مقاله چند انیمیشن چند قسمتی از بازیگرها ارائه می کنیم و در مورد تاریخچه، بازیگران و امتیازات آن صحبت می کنیم.

مطالب:

بهترین انیمیشن های چند قسمتی

در این قسمت به بررسی چند سریال معروف انیمیشن می پردازیم. این انیمیشن های چند قسمتی بر اساس سال تولید قسمت اول سازماندهی شده اند. همچنین انیمیشن های بیشتری به این مقاله اضافه خواهد شد.

1. انیمیشن داستان اسباب بازی

  • سال تولید: 1995
  • کارگردان: خوان لستر
  • بازیگران: تام هنکس، تیم آلن
  • جنسیت: فانتزی، ماجراجویی، کمدی.
  • امتیاز IMDb برای هر قسمت: امتیاز 8.3 و 7.9 و 8.3 و 7.7

داستان اسباب بازی اولین فیلم انیمیشن کاملاً کامپیوتری و اولین فیلم بلند پیکسار است. این انیمیشن نامزد جوایز متعددی از جمله اسکار شد. داستان این مجموعه انیمیشن چند قسمتی در دنیایی می گذرد که اسباب بازی ها در زمانی که انسان ها حضور ندارند جان می گیرند. داستان اسباب بازی داستان یک عروسک قدیمی به نام وودی و یک اسباب بازی مدرن به نام باز لایت یر را دنبال می کند که به اسباب بازی مورد علاقه اندی تبدیل شده و وودی به او حسادت می کند.

سپس در داستان قسمت دوم این مجموعه انیمیشنی، وودی دزدیده می شود و باز و دوستانش برای نجات او می روند. در داستان قسمت سوم شخصیت اندی دانشجو شده و می خواهد وودی را با خود ببرد و اسباب بازی های دیگری را در جعبه ای قرار داده است که او را به جای دیگری منتقل می کند و ماجراهایی را رقم می زند. داستان اسباب بازی 4 گروهی از اسباب بازی ها را در یک سفر جاده ای دنبال می کند. همچنین گفته شده است که Toy Story 5 در سال 2026 منتشر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

2. انیمیشن شرک

بهترین انیمیشن های چند قسمتی

  • سال تولید: 2001
  • کارگردان: اندرو آدامسون و اندلرن جنسون
  • بازیگران: مایک مایرز، ادی مورفی، کامرون دیاز، آنتونیو باندراس
  • جنسیت: فانتزی، ماجراجویی، کمدی.
  • امتیاز IMDb برای هر قسمت: امتیاز 7.9 و 7.3 و 6.1 و 6.3

مجموعه انیمیشن Shrek توسط DreamWorks Animation و بر اساس کتابی به همین نام از ویلیام استیگ ساخته شده است و یکی از پرفروش ترین انیمیشن های چند قسمتی تاریخ است. انیمیشن شرک جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه بفتا شد. این انیمیشن به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل شد. انیمیشن Shrek داستان غولی به نام شرک را دنبال می کند که در باتلاقی دور زندگی می کند و ناگهان با شخصیت های افسانه ای زیادی روبرو می شود و می خواهد شاهزاده فیونا را نجات دهد. در قسمت دوم این انیمیشن چند قسمتی، شرک و فیونا به دعوت پدر و مادر فیونا به شهر دور دور سفر می کنند اما مورد استقبال قرار نمی گیرند.

سپس در قسمت سوم این مجموعه انیمیشن، شرک به عنوان وارث سرزمین دورهای دور انتخاب می شود، اما او آن را نمی خواهد و قصد دارد شخص دیگری را به عنوان پادشاه جدید معرفی کند و همچنین پرنسس فیونا سعی می کند از شاهزاده جذاب جلوگیری کند. از ایجاد مشکلات در Shrek Forever After، او از معروف بودن خسته شده است و رامپل به او پیشنهاد می کند در ازای یک روز از دوران کودکی شرک، یک روز مانند قبل زندگی کند. او قراردادی را امضا می کند که این آرزو را برآورده می کند و به دنیای موازی منتقل می شود که در آن دوستانی که پیدا کرده او را نمی شناسند و او می خواهد به آنجا بازگردد. علاوه بر این، قسمت پنجم این مجموعه انیمیشن چند قسمتی در سال 2026 در ایالات متحده پخش خواهد شد.

همچنین بخوانید:

3. انیمیشن The Incredibles

انیمیشن چند قسمتی

  • سال تولید: 2004
  • کارگردان: پرنده برد
  • بازیگران: کریگ تی نلسون، هالی هانتر، ساموئل ال جکسون
  • جنسیت: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز IMDb برای هر قسمت: امتیاز 8 و 7.5

در داستان این انیمیشن چند قسمتی، پس از اتفاقات و شکایت از ابرقهرمانان، نگرش منفی نسبت به ابرقهرمانان بروز می کند. مدتی بعد از عروسی مستر شگفت انگیز و دختر الاستیک، آنها مجبور می شوند از زندگی ابرقهرمانی خود دست بکشند. پانزده سال بعد، آن دو با فرزندانشان ویولت، دش و جک جک زندگی می‌کنند، اما باب دلتنگ روزهایی است که آقای شگفت‌انگیز بود. یک روز پیامی ویدیویی دریافت می کند که به او پیشنهاد می کند با چند برابر حقوق سالانه اش به عنوان آقای باورنکردنی به ماموریت برود و او می پذیرد. این انیمیشن جوایز متعددی از جمله دو جایزه اسکار را دریافت کرد و پس از گذشت بیش از یک دهه، قسمت دوم این انیمیشن اکران شد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل شد. همچنین گفته شده که قسمت سوم این انیمیشن نیز تولید خواهد شد.

همچنین بخوانید:

4. انیمیشن ماشین.

سه انیمیشن

  • سال تولید: 2006
  • کارگردان: خوان لستر
  • بازیگران: اوون ویلسون، پل نیومن، مایکل کین، بانی هانت
  • جنسیت: ماجراجویی، کمدی
  • امتیاز IMDb برای هر قسمت: امتیاز 7.2 و 6.2 و 6.7

Cars یک مسابقه‌دهنده تازه‌کار را دنبال می‌کند که در راه رسیدن به بزرگترین مسابقه‌اش گم می‌شود و متوجه می‌شود که برنده شدن مهم‌ترین چیز نیست. این انیمیشن برنده گلدن گلوب و نامزد دریافت جایزه اسکار و همچنین یکی از پرفروش ترین فیلم های سال شد.

قسمت دوم این سه گانه انیمیشن نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما نامزد گلدن گلوب و یکی از پرفروش ترین فیلم های سال شد. در این انیمیشن ماشین های مسابقه ای، لایتنینگ مک کوئین و دوستش می خواهند در یک مسابقه جایزه بزرگ جهانی شرکت کنند، اما اتفاقاتی باعث می شود که این دو در ماجراهای دیگری زندگی کنند. در Cars 3، لایتنینگ مک کوئین می‌خواهد به نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه ثابت کند که هنوز بهترین ماشین مسابقه در جهان است.

همچنین بخوانید:

5. انیمیشن درون به بیرون

انیمیشن چند قسمتی

  • سال تولید: 2015
  • کارگردان: پیت داکتر
  • بازیگران: امی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، کایل مک لاکلان، دایان لین
  • جنسیت: فانتزی، درام، ماجراجویی، کمدی.
  • امتیاز IMDb برای هر قسمت: امتیاز 8.1 و 7.7

انیمیشن Inside Out محصول استودیوی انیمیشن سازی پیکسار است و جوایز متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کرد و به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال تبدیل شد. این انیمیشن چند قسمتی درباره احساساتی مانند شادی، غم، ترس، نفرت و خشم است که دختری به نام رایلی تجربه می کند و شخصیت های این انیمیشن در قسمت اول حضور داشتند. قسمت دوم این انیمیشن را کلسی مان کارگردانی کرده است. مایا هاک، پل والتر هاوزر، آیو ادبری و ادل اگزارچوپولوس از دیگر بازیگرانی هستند که در انیمیشن Inside Out 2 صدای خود را به امانت داده اند.در داستان قسمت دوم این انیمیشن احساسات دیگری مانند اضطراب، شرم، حسادت و بی حوصلگی Inside Out 2 نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به یکی از پرفروش ترین فیلم های تمام دوران تبدیل شد.

حرف آخر

در این مقاله بازیگرها چند انیمیشن چند قسمتی ارائه می کنیم و در مورد تاریخچه، بازیگران و امتیازات آنها صحبت می کنیم. شما می توانید نظر خود را در مورد انیمیشن های معرفی شده در این مقاله در قسمت نظرات بازیگرها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید عناوین سریال‌های انیمیشن دیگری را که دیده‌اید و می‌خواهید در این مقاله به نمایش درآیند را در یک کامنت مشخص کنید تا بتوانیم آنها را به این مقاله اضافه کنیم. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

انتخاب شده توسط کاربران