نسخه ویندوز ChatGPT در پیش نمایش برای کاربران پولی موجود است – Tekrato

نسخه ویندوز ChatGPT در پیش نمایش برای کاربران پولی موجود است – Tekrato

به گفته OpenAI، نسخه ویندوز ChatGPT در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است. البته این چت بات یک نمونه پیش نمایش است که کاربران اشتراک می توانند در حال حاضر از آن استفاده کنند.

به گفته openai، نسخه کامل و بهبود یافته Windows ChatGPT اواخر امسال در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما در حال حاضر کاربران سرویس‌های ChatGPT Plus، Enterprise، Team و Edu می‌توانند از نسخه آزمایشی آن استفاده کنند.

راهنمای خرید بازیگرها

نسخه ویندوز ChatGPT در اواخر سال 2024 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

نسخه ویندوز برنامه ChatGPT عملکردی مشابه نسخه مک دارد و به کاربران اجازه می دهد از طریق یک پنجره جداگانه با چت بات ارتباط برقرار کرده و چت کنند. البته میانبری برای استفاده از اپلیکیشن ChatGPT نیز تعبیه شده است و کاربران می توانند با فشردن کلیدهای Alt + Space به سرعت به این برنامه دسترسی داشته باشند.

ظاهرا این نسخه با ویندوز 10 و بسیاری از دستگاه های مجهز به این سیستم عامل سازگار است. کاربران می توانند فایل ها و تصاویر خود را در فضای ChatGPT آپلود کنند.

OpenAI ایده های دیگری نیز در دست اجرا دارد. به عنوان مثال، اجازه دادن به کاربران پیش نمایش مدل هوش مصنوعی پیشرفته o1 استفاده واقعیت این است که در حال حاضر برخی از ویژگی های نسخه موبایل مانند حالت صوتی پیشرفته در نسخه ویندوز موجود نیست.

نسخه ویندوز ChatGPT در اواخر سال 2024 در دسترس عموم قرار خواهد گرفتنسخه ویندوز ChatGPT در اواخر سال 2024 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

OpenAI نسخه مک ChatGPT را در ژوئن 2023 در دسترس قرار داد. پس از آن باگ امنیتی که در این نسخه برای ذخیره مکالمات کاربر در فایل های متنی محافظت نشده ایجاد شد. البته شرکت این مشکل را برطرف کرده و اکنون اطلاعات کاربران با رمزگذاری محافظت می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، در حال حاضر فقط کاربران پولی این شرکت می توانند از نسخه ویندوز برنامه ChatGPT استفاده کنند، اما OpenAI قول می دهد که تا پایان سال 2024 همه کاربران از آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: