سریال ترکی بزرگ; داستان، بازیگران، نمرات.

سریال ترکی بزرگ; داستان، بازیگران، نمرات.

سریال ترکی نباغه یکی از سریال هایی است که در سال 2024 پخش شد برای آشنایی بیشتر با سریال ده ها با ما همراه باشید.

ژانر سریال ترکی درام و اکشن می باشد. کارگردانی این سریال بر عهده اموت آرال بوده است. از جمله بازیگرانی که در سریال ده ها ایفای نقش کرده اند می توان به آراس بولوت اینملی، اوغور پولات، تانر اولمز، ملیس سزن و آهسن اروغلو اشاره کرد. قسمت اول سریال نابغه ترکی در تاریخ 22 سپتامبر 2024 از شبکه شو تی وی پخش شد.تعداد قسمت های سریال دها در فصل اول شش قسمت و مدت زمان هر قسمت تقریباً دو ساعت می باشد. در ادامه این مطلب به معرفی سریال Deha 2024 بازیگرها می پردازیم و در مورد داستان، برخی بازیگران و نقدهای این سریال بیشتر صحبت می کنیم.

مطالب:

تاریخچه سریال نابغه ترکی.

در نهایت سریال ترکی نابغه داستان شخصیتی به نام دوران را دنبال می کند که قصد دارد با اسمه برای تحصیل به آمریکا برود. پدرشان اسکندر سال ها پیش آنها را رها کرده بود. او می خواهد پدرش از موفقیت او بداند اما او را از خانواده دور کند. برای ادامه داستان می توانید سریال ده ها را تماشا کنید.

بازیگران سریال نابغه ترکیه.

در این قسمت با بیوگرافی مختصر برخی از بازیگران سریال نابغه و اسامی شخصیت هایی که در نقش آن ها ایفای نقش کرده اند آشنا می شویم.

ارس بلوط اینملی

معرفی سریال Deha

آراس بولوت اینملی بازیگر ترک متولد 25 آگوست 1990 در استانبول است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران ترکیه است و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است. از جمله کارهای معروفی که در سال های اخیر در آنها بازی کرده است می توان به سریال Çukur اشاره کرد. آراس بولوت اینملی در سریال ترکی نباغه در نقش شخصیت Devran ظاهر شد.

همچنین بخوانید:

اوغور پولات

نقد سریال Genius

اوغور پولات بازیگر ترک متولد 4 سپتامبر 1961 در استانبول است. از جمله آثار معروف سال های اخیر که وی در آن ایفای نقش کرده است می توان به سریال یارگی اشاره کرد. اوگور پولات در سریال ده ها نقش اسکندر را بازی کرد.

تانر اولمز

معرفی سریال نابغه

تانر اولمز بازیگر ترک متولد 9 آگوست 1986 در استانبول است. از جمله آثاری که وی در آن حضور داشت می توان به سریال مدزیر اشاره کرد. تانر اولمز در سریال Deha نقش سسور را بازی کرده است.

همچنین بخوانید:

احسن اراوغلو

نقد و بررسی سریال داها

احسان اروغلو بازیگر ترکیه ای متولد 27 اکتبر 1994 می باشد که بازیگری را از سال 2015 آغاز کرد از جمله کارهای معروفی که در سال های اخیر در آن حضور داشته می توان به سریال مناجریمی آرا اشاره کرد. احسان اراوغلو در سریال ترکی نباغه نقش اسمه را بازی کرد.

ملیس سازن

نقد سریال دها

ملیس سزن بازیگر ترکیه ای متولد 2 ژانویه 1997 در استانبول است. از جمله کارهای معروف سال های اخیر که وی در آنها بازی کرده است می توان به سریال سادکاتسیز اشاره کرد. ملیس سزن در سریال ترکی Nabaghe در نقش شخصیت İmre ظاهر شد.

همچنین بخوانید:

نقد سریال ترکی نباغه و نمرات آن

در این قسمت از مقاله به بررسی نمرات سریال ده ها و نقد آنها می پردازیم. این سریال تاکنون در وبسایت معروف فیلم و سریال IMDb امتیاز 8.2 از 10 را کسب کرده است. البته این امتیاز از امتیاز برخی از کاربران این سایت به دست می آید. برخی از بینندگانی که سریال ده ها را دوست داشتند و به آن امتیاز بالایی دادند، از بازی بازیگران این سریال به ویژه بازیگر نقش اول تمجید کردند. برخی پیشرفت شخصیت های این سریال و همچنین سرعت داستان را از دیگر ویژگی های مثبت سریال عالی دانسته اند. برخی از بینندگانی که به سریال ده ها امتیاز پایینی داده اند مدعی شده اند که بین بازیگران این سریال جذابیت متقابلی وجود ندارد که شما را نگران رابطه شخصیت های این سریال می کند و همچنین بازی های اکثر سریال ها را تشریح کرده اند. بازیگران این سریال مصنوعی هستند. می توانید به سایت IMDb مراجعه کنید و نقدهای بیشتر در مورد سریال Deha را مطالعه کنید.

حرف آخر

در این مقاله کوتاه بازیگرها به بررسی سریال نابغه ترکیه می پردازیم و در مورد داستان، برخی از بازیگران و نقدهای آن ها صحبت می کنیم. شما می توانید در قسمت نظرات بازیگرها نظر خود را در مورد سریال ده ها به اشتراک بگذارید و به آن از ده امتیاز دهید. همچنین اگر سریال دیگری را دیده اید که به دیگران توصیه می کنید، می توانید عنوان آن را در کامنت بگویید تا آن را به سایت اضافه کنیم. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

انتخاب شده توسط کاربران