وام ۳۰۰ میلیونی خرید خودروهای کرمان موتور در پلت فرم سیگما؛ شرایط جدید تا ۲۹ اکتبر ۱۴۰۳ – بازیگرها

وام ۳۰۰ میلیونی خرید خودروهای کرمان موتور در پلت فرم سیگما؛ شرایط جدید تا ۲۹ اکتبر ۱۴۰۳ – بازیگرها

وام 300 میلیونی خرید خودروهای کرمان موتور روی پلت فرم سیگما این یک فرصت بی نظیر برای خریدارانی است که می خواهند خودروهای نو یا کارکرده این برند را با شرایط ویژه خریداری کنند. این وام با سود سالیانه 4 درصد و بدون رهن این امکان را به شما می دهد تا به راحتی خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پلتفرم سیگما با هدف تسهیل خرید و فروش خودرو کرمان موتور300 میلیون وام به مشتریان خود اعطا کرده است. این وام به خریداران این امکان را می دهد که خودروهای دست دوم یا با شماره صفر را با شرایط راحت تری خریداری کنند. این طرح با شرایطی ساده و سریع به کاربران این امکان را می دهد که بدون دغدغه خودرو را به نام خود ثبت کنند و تنها مسئولیت پرداخت اقساط را بر عهده بگیرند.

راهنمای خرید بازیگرها

نکته حائز اهمیت در هنگام پرداخت این وام این است که سند خودرو رهن نمی شود و پس از انجام معامله سند به نام خریدار باقی می ماند. این ویژگی ها خرید خودرو را برای متقاضیان آسان تر و ایمن تر می کند.

شرایط وام 300 میلیونی خرید خودرو کرمان موتور در پلت فرم سیگما

پلت فرم سیگما با وام 300 میلیون تومانی فرصت بی نظیری را در اختیار خریداران خودروهای کرمان موتور قرار داده است. این وام با سود سالیانه 4 درصد و مدت بازپرداخت 18 ماهه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. یکی از مزایای مهم این وام عدم وجود سند رهن خودرو است. یعنی سند خودرو به نام خریدار خواهد بود و فقط اقساط وام باید به بانک پرداخت شود.

مزایای پلتفرم سیگما چیست؟

سیگما بستری امن و شفاف برای خرید و فروش خودروهای دست دوم و صفر کرمان موتور است. این پلتفرم خدماتی مانند مشاوره تخصصی و قیمت گذاری دقیق را نیز ارائه می دهد. یکی دیگر از مزایای سیگما امکان تعویض خودروهای قدیمی با خودروهای جدید کرمان موتور است که می تواند گزینه مناسبی برای خریدارانی باشد که قصد ارتقای خودروی خود را دارند.

شرایط وام 300 میلیونی خرید خودرو کرمان موتور در پلت فرم سیگماشرایط وام 300 میلیونی خرید خودرو کرمان موتور در پلت فرم سیگما
وام 300 میلیونی خرید خودروهای کرمان موتور روی پلت فرم سیگما

شرکت سیگما اخیراً اعلام کرده است که در حال گسترش شبکه نمایندگی های خود در سراسر کشور است. این اقدام به مشتریان امکان دسترسی آسانتر به خدمات و محصولات کرمان موتور را می دهد.

ضمانت کیفیت خودروهای روی این پلت فرم چیست؟

علاوه بر این، تمام خودروهای خریداری شده از سیگما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش موارد خاصی وجود دارد که باعث می شود خریداران با کیفیت خودروها احساس راحتی کنند.

شرایط ویژه این وام و خدمات مختلف تا 29 اردیبهشت 1403 اعتبار دارد و برای اطلاعات بیشتر و بهره مندی از این فرصت ویژه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. سایت سیگما با آدرس وب sigmatec.ir رجوع شود

نظر شما در مورد شرایط وام خودرو کرمان موتور چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما در میان بگذارید.