معرفی فیلم Subservience; داستان و بازیگران را مرور کنید.

معرفی فیلم Subservience; داستان و بازیگران را مرور کنید.

Subservience، همچنین به عنوان Subservience شناخته می شود، یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز با بازی مگان فاکس است که در سال 2024 منتشر شد.

فیلم Subservience یکی از جدیدترین فیلم های آمریکایی است و به کارگردانی SK Dale (SK Dale) در راس آن بوده است. ژانر این فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز است و ویل هانلی و اپریل مگوایر فیلمنامه آن را نوشته اند. داستان فیلم درباره رباتی است که با احساسات انسانی مواجه می شود و این احساسات تاثیر مخربی بر رفتار او می گذارد. بازیگرانی چون مگان فاکس، میشل مورن و مادلین زیما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. تاریخ اکران فیلم Subservience در ایالات متحده 13 سپتامبر 2024 (23 شهریور 1403) بود. این فیلم اواخر مرداد در روسیه و لیتوانی نیز اکران شد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی فیلم Subordinación یا Subordinación ساخته بازیگرها بپردازیم. ابتدا خلاصه ای از داستان فیلم را می خوانیم، سپس با بازیگران فیلم آشنا می شویم و در قسمت آخر خلاصه ای از نظرات و نمرات منتقدان فیلم را خواهیم داشت. اگر به آثاری در ژانر علمی تخیلی علاقه دارید، مقاله بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم فرودستی

داستان فردوستی درباره رباتی با هوش مصنوعی است که به قلمرو احساسات می رسد و همین امر باعث بروز مشکلات زیادی می شود. نیک یک کارگر ساختمانی است که با همسرش مگی و دو فرزندشان زندگی خوبی دارد. زمانی که مگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان بستری می شود، نیک تمام تلاش خود را می کند تا اوضاع را تحت کنترل درآورد. از این نظر او یک ربات هوش مصنوعی به نام آلیس می خرد تا در کارهای خانه به او کمک کند. در ابتدا حضور آلیس بسیار کمک کننده است، اما با گذشت زمان، آلیس با نیک و خانواده اش پیوند ناسالمی پیدا می کند و نشانه هایی از حسادت نسبت به مگی نشان می دهد. حال باید دید چه کسی در نبرد احساسات بین ربات ها و انسان ها پیروز خواهد شد.

بازیگران فیلم فرودستی.

مادلین زیما در فیلم فرودستی نقش مگی را بازی می کند. او پیش از این نقش دختر کوچکی را در فیلم «دستی که گهواره را تکان می دهد» بازی کرده است که عناصری مشابه این فیلم دارد. در این قسمت با بازیگران فیلم Subservience آشنا می شویم.

مگان فاکس در نقش آلیس

فیلم سرسپردگی بازیگران فیلم سرسپردگی

مگان دنیس فاکس بازیگر آمریکایی متولد 16 مه 1986 (26 مه 1365) در تنسی است. از سال 2001 با فیلم خانوادگی Holiday in the Sun وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در فیلم اکشن Transformers (2007) مایکلا بانس به شهرت رسید. نقشی که او در فیلم Transformers: Revenge of the Fallen (2009) تکرار کرد. مگان فاکس در Jennifer's Body (2009)، آوریل اونیل در Teenage Mutant Ninja Turtles (2014) و دنباله آن بازی کرد. این بازیگر نماد جذابیت است و عکس او در مجلاتی مانند ماکسیم و رولینگ استون منتشر شده است.

همچنین بخوانید:

میشل مورونه در نقش نیک

ژانر فیلم Subservience، تاریخ اکران فیلم Subservience

میشل مورونه بازیگر، مدل، خواننده و طراح مد ایتالیایی است. او در 3 اکتبر 1990 برابر با 11 می 1369 در رجیو کالابریا به دنیا آمد. در 11 سالگی، پس از تماشای فیلم های هری پاتر، تصمیم گرفت بازیگر شود و در تئاتر مدرسه ظاهر شد. میشل در تئاتر پاویا به عنوان بازیگر حرفه ای آموزش دید و در سال 2011 برای اولین بار جلوی دوربین ایستاد. حدود یک دهه بعد، او با بازی در نقش ماسیمو توریچلی در فیلم 365 روز (2020) به شهرت جهانی دست یافت. او این نقش را در 365 روز تکرار کرد: این روز و 365 روز آینده در سال 2022. او نقش کلودیو را در سریال The Process (2019) بازی کرد. این هنرمند به عنوان خواننده 2 آلبوم استودیویی و 9 تک آهنگ دارد.

مادلین زیما در نقش مگی

بازیگران زن فیلم زیردست

مادلین زیما بازیگر آمریکایی متولد 16 سپتامبر 1985 (25 سپتامبر 1364) در کنتیکت است. او دو خواهر به نام‌های ونسا و یونا دارد که هر دو بازیگر هستند. مادلین همچنین در سن 2 سالگی برای یک آگهی تلویزیونی جلوی دوربین رفت، اما فعالیت حرفه ای بازیگری او از سال 1992 آغاز شد. او امسال به عنوان یک بازیگر کودک، نقش گریس شفیلد را در فیلم پرستار بچه (1999-1992) بازی کرد. ). بین سال‌های 2007 تا 2011 شاهد بازی او در سریال درام Californication بودیم و در همان زمان، او نقش گرچن برگ را در سریال قهرمانان (2009-2010) بازی کرد. این بازیگر آمریکایی را در فیلم Bombshell (2019) در نقش ادی و در فیلم Bliss (2021) در نقش دوریس دیده ایم.

همچنین بخوانید:

اندرو ویپ در نقش مونتی

فیلم زیردستی

اندرو ویپ (اندرو ویپ) بازیگر و کارگردان انگلیسی متولد سال 1969 بین سال های 1347 تا 1349 است. اولین تجربه او به عنوان کارگردان به سال 1999 برمی گردد که او قسمتی از CI5: The New Professionals را کارگردانی کرد. او در حال حاضر برای بازی در نقش برایان فریزر در Outlander (2014-2024)، فیلیپ اونیل در Six Four (2023) و Ladbroke در Bodies (2023) شناخته شده است. اندرو بازیگری فعال در عرصه تئاتر است و منتقد روزنامه تایمز ایرلند بازی او را “شگفت انگیز” خوانده است.

با توجه به محدودیت کلام، در قالب فهرستی از برخی دیگر از بازیگران فیلم فردوستی و نقش آن ها در این فیلم مطلع خواهیم شد:

  • ماتیلدا آبدرهماتیلدا آبدره) در نقش ایسلا
  • جود آلن گرینشتاینجود آلن گرینشتاین) در نقش مکس
  • آتاناسیوس ساربرو (آتاناس سربرو) در نقش لوئیس
  • منال الفتوری (منال الفیتوری) در نقش دونا
  • آنتونیو داویدوفآنتونیو داویدوف) به عنوان تراویس
  • GR اسپوسیتو (جی آر اسپوزیتو) به عنوان ناظر کوبل
  • روناک پاتانی (روناک پاتانی) در نقش منشی
  • وحشت اودینتروور ون اودن) در نقش ساقی
  • کیت نیکولزکیت نیکولز) در نقش لیلا

نقد و بررسی فیلم فرودستی.

فیلم Subservience 2024 نمرات نسبتا خوبی را از بین بینندگان و منتقدان دریافت کرده است. وب سایت معتبر IMDb که به هر اثر بر اساس امتیاز کاربران امتیاز می دهد، امتیاز 5.1 از 10 را به این فیلم داده است.در سایت Rotten Tomatoes 28 نقد از این فیلم آمریکایی وجود دارد که 50 درصد آنها نقدهای مثبت هستند. در زیر نگاهی کوتاه به نظرات برخی از منتقدان خواهیم داشت.

نقد فیلم

گاردین/لزلی فلپرین:

اگر فیلم کمی هوشمندتر و کمتر قابل پیش بینی بود، شانس تبدیل شدن به یک کلاسیک کالت را دارد. … پایان یک پایان آماده و تا حدودی خسته کننده است و به احتمال ادامه این فیلم اشاره می کند.

Screen Rant/Ben Gibbon:

فیلم فردوستی با کمی تامل بیشتر و تلاش برای بهبود روایت ربات های قاتل جذاب می توانست فضای فیلم کالتی ایجاد کند اما متاسفانه در این زمینه کوتاهی می کند.

تهدید سینمایی/جیسون دلگادو:

من از Subservience برای آنچه که هست لذت می برم: ویترینی از پیشرفت مگان فاکس با مجموعه ای از داستان های علمی تخیلی.

پنجره عقب / سباستین زاوالاکان:

آخرین فیلم دیل به بررسی آسیب هایی می پردازد که هوش مصنوعی در صورت عبور از محدودیت های خود می تواند ایجاد کند. با پیشرفت و پیشرفت نسبتاً ضعیف فیلم، داستان از آنچه در ابتدا تعریف شده بود منحرف می شود.

همچنین بخوانید:

استیلز/پابلو وازکز:

من نفرت انگیز یک فیلم تجاری در رده فیلم های درجه دو است که روح لری کوهن فیلمساز آمریکایی را آزرده نمی کند.

بسیار زیبا/استفانی مالون:

عملکرد مگان فاکس به عنوان یک ربات خدمتکار این تریلر علمی تخیلی معیوب را به اثری جذاب تبدیل می کند. این یک فیلم سرگرم کننده است که زمینه جدیدی را ایجاد نمی کند، اما از عملکرد فوق العاده مگان فاکس سود زیادی می برد.

مجله FILMHOUNDS/کتی هوگان:

فیلم فردوستی نه نگاه تازه ای به خطرات هوش مصنوعی دارد و نه از نظر داستانی جذاب. این فیلم چیزی جز بازی های خوب ندارد، اما چیز زیادی برای تشویق شما به تماشای این تریلر علمی تخیلی وجود ندارد.

نقد و بررسی فیلم Subservience 2024

حرف پایانی

در این مطلب به ارائه فیلم Subservience 2024 بازیگرها می پردازیم. داستان فیلم را یاد گرفتیم، با بازیگرانش آشنا شدیم و مروری بر نقدها داشتیم. پس از اکران این فیلم، کارگردان عنوان کرد که این فیلم می تواند دنباله ای داشته باشد که تکامل هوش مصنوعی را بررسی کند. خواننده عزیز نظر شما در مورد فیلم فرودستی چیست؟ آیا آن را دیده اید؟ به نظر شما نقطه قوت فیلم چیست؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت «نظر شما» در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

توسط کاربران انتخاب شده است