تایید شد؛ هفته آینده آپدیت iOS 18.1 با هوش مصنوعی اپل – بازیگرها منتشر خواهد شد

تایید شد؛ هفته آینده آپدیت iOS 18.1 با هوش مصنوعی اپل – بازیگرها منتشر خواهد شد

اپل رسما تایید کرد که سیستم عامل iOS 18.1 هفته آینده به همراه ویژگی های هوش مصنوعی اپل مانند ابزار نوشتن هوشمند و مدیریت اعلان ها در اپلیکیشن Photos منتشر خواهد شد.

اطلاع رسانی کند لبهعلاوه بر این ویژگی ها، هدفون نیز به Airpod Pro 2 اضافه شده است. اپل تایید کرده است که آپدیت جدید Airpod 2 همزمان با آپدیت سیستم عامل iOS 18.1 در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) ارائه خواهد شد.

راهنمای خرید بازیگرها

ویژگی های کلیدی iOS 18.1

علاوه بر حمایت هوش اپل در iOS 18.1 تغییرات مهم دیگری در مرکز کنترل آیفون و قابلیت Mirroring اعمال شد. یکی از جالب ترین آنها ضبط و رونویسی تماس های تلفنی است. انتظار می رود یکی از محبوب ترین ویژگی های این نسخه باشد و مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

در آپدیت سیستم عامل iOS 18.1، اپل برای اولین بار تراشه NFC آیفون را برای توسعه دهندگان شخص ثالث باز می کند. این فرصت های جدیدی را برای توسعه اپلیکیشن فراهم می کند.

نسخه عمومی هوش مصنوعی اپل مدتی پیش به صورت آزمایشی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. با این حال، دسترسی به این ویژگی محدود به دستگاه های خاصی است، از جمله آیفون 15 پرو، و سری جدید آیفون 16، علاوه بر این، کاربران آی پد و مک های مجهز به تراشه های M1 یا نسخه های جدیدتر نیز می توانند از این ویژگی ها بهره مند شوند.

اپل وارد میدان شد هوش مصنوعی این شرکت در رقابت با شرکت‌های دیگر مانند گوگل و مایکروسافت کند بوده است، اما انتظار می‌رود خدمات هوش مصنوعی این شرکت از نظر ویژگی‌ها و کاربری پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر باشد.

بیشتر بخوانید: