هواوی سری نوا ۱۳ با طراحی جدید، عملکردهای هوش مصنوعی + مشخصات کامل رسما معرفی شد – بازیگرها

هواوی سری نوا ۱۳ با طراحی جدید، عملکردهای هوش مصنوعی + مشخصات کامل رسما معرفی شد – بازیگرها

سری هواوی نوا 13 امروز در چین عرضه شد. این سری که شامل نوا 13 و نوا 13 پرو می شود با طراحی منحصر به فرد و ویژگی های جذاب معرفی شد.

طبق گفته Huaweicentral، هر دو دستگاه از نظر دوربین، ویژگی های امنیتی، عملکرد و سایر ویژگی هایی که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم، نسبت به نسل قبلی پیشرفت چشمگیری داشته اند.

راهنمای خرید بازیگرها

طراحی سری نوا 13 هواوی

هر دو مدل دارای طرحی به هم پیوسته در پشت هستند و در چهار رنگ سبز لودن، بنفش شنی، سفید شنی و ستاره یا گلکسی مشکی موجود هستند.

رنگ اصلی در نظر گرفته شده برای سری هواوی نوا 13 سبز لودن است. هواوی برای پنل پشتی این سری از شیشه شبکه فضایی جدیدی استفاده کرده است که با فناوری لیتوگرافی سه بعدی در مقیاس میکرونانو و فناوری نخ میکرو کریستال ساخته شده است. این لیوان چندین ویژگی مهم دارد؛ سازگار با پوست و مقاوم در برابر لکه و خراش است.

طراحی استاندارد نوا 13

در نگاه اول، هواوی نوا 13 بسیار شبیه به نوا 12 است. ولی راستش قشنگ تره لنز ستاره بزرگ در یک قاب قرص شکل با دو سوراخ در پایین قرار می گیرد که یکی از آنها برای سنسور ماکرو و دیگری برای فلاش دستگاه استفاده می شود. در مجموع نسخه استاندارد نوا 13 جانشین نسل قبل است اما در برخی قسمت ها عملکرد بهینه تری داشته است.

طراحی نوا 13 پرو

ظاهر زیبای نسخه جدید 13 به نوعی دیگر خودنمایی می کند! هواوی از ماژول دوربین جدیدی استفاده کرده است که نسبت به نسل قبلی کمی طولانی تر است. برآمدگی دوربین به شکل قرص اکنون باریک تر و بلندتر شده است. علاوه بر این، آرایش لنز به شدت تغییر کرده است و اکنون سه لنز را در خود جای داده است.

برخلاف مدل های استاندارد، در جلوی دستگاه هواوی Nova 13 Pro یک نگهدارنده قرص شکل برای دوربین در لبه صفحه نمایش وجود دارد که حاوی دو سوراخ است. بله، این گوشی دارای دو دوربین سلفی است که برای پرتره های عالی طراحی شده اند.

هواوی سری نوا 13 با طراحی جدید، ویژگی های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کاملهواوی سری نوا 13 با طراحی جدید، ویژگی های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کامل

صفحه نمایش هواوی سری نوا 13

مدل استاندارد دارای صفحه نمایش مسطح قدیمی 6.7 اینچی است. وضوح تصویر 2412 در 1084 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و فرکانس بالای 1440 هرتز برای کاهش نور PWM دارد. صفحه نمایش از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند و با شیشه های دوگانه آلومینیومی، سیلیکونی و لیتیومی جدید تقویت شده است.

در مقابل، Nova 13 Pro با یک پنل 6.76 اینچی میکرو OLED منحنی مربعی عرضه می شود که وضوح 2776 در 1224 پیکسل دارد و فرکانس PWM بالای 2160 هرتز را ارائه می دهد. سایر ویژگی های صفحه نمایش مشابه مدل استاندارد است.

مشخصات دوربین Huawei Nova 13 و Huawei Nova 13 Pro

گوشی های سری نوا 13 هواوی دارای ترکیب دوربین سه گانه RYYB با تثبیت کننده اپتیکال دوگانه (OIS) و قابلیت های پرتره با فواصل کانونی متعدد هستند.

دوربین اصلی هر دو گوشی 50 مگاپیکسلی با زوم فوق العاده اپتیکال و عملکرد ضد لرزش است. دو لنز دیگر مورد استفاده در این دستگاه یک لنز تله فوتو پرتره 3 برابر و یک لنز ماکرو با زاویه دید فوق عریض 2 سانتی متری خواهد بود.

در جلوی دستگاه یک سیستم دوربین دوگانه قرار دارد که شامل یک دوربین 60 مگاپیکسلی با ردیابی پرتره و یک لنز پرتره با زوم 5 برابر است. این دوربین عملکرد فوکوس کامل 0.7 تا 5X دارد و از قابلیت های چند فوکوس جلو و عقب پشتیبانی می کند.

باتری و شارژ گوشی هواوی سری نوا 13

مدل استاندارد Nova 13 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که مدل Pro با باتری 4900 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. هر دو مدل از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کنند و در 9 دقیقه به 50 درصد شارژ می رسند.

هواوی سری نوا 13 با طراحی جدید، ویژگی های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کاملهواوی سری نوا 13 با طراحی جدید، ویژگی های هوش مصنوعی رسما معرفی شد + مشخصات کامل

معرفی ویژگی های سری نوا 13; پشتیبانی از هوش مصنوعی

سری نوا 13 از عملکرد ارسال تصویر از طریق پیامک از طریق ماهواره Beidou پشتیبانی می کند. کاربران می توانند پیام های ویدئویی را در مناطقی که شبکه ضعیفی دارند یا سیگنال تلفن همراه ندارند ارسال و دریافت کنند.

نکته جالب در مورد این دستگاه ها پشتیبانی آن است. هوش مصنوعی en این سری قابلیت‌های ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله موارد زیر را دارد:

  • بیان بهتر صورت با هوش مصنوعی: به طور هوشمند حالات نامناسب صورت را شناسایی کرده و آنها را به بهترین حالت تبدیل می کند.
  • AI Removal: اشیاء ناخواسته را از تصویر حذف کنید.
  • AI Image Magnification: تصویر را با تشخیص پس زمینه بزرگ می کند.
  • AI Crop – به کاربران اجازه می دهد تا اشیاء خاصی را از تصویر برش دهند.

سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی عبارتند از کپی‌نویسی با هوش مصنوعی، دستیار اسناد هوش مصنوعی، مشاور مراقبت از پوست با هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سفر با هوش مصنوعی. سری نوا 13 با هارمونی او اس 4.2 و امکاناتی مانند حالت خالص و قفل پارازیت امنیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت و زمان عرضه گوشی های هواوی سری نوا 13

پیش فروش سری نوا 13 هم اکنون آغاز شده است اما این گوشی ها به طور رسمی از 25 اکتبر ساعت 10:08 به وقت پکن به فروش خواهند رسید. جزئیات قیمت به شرح زیر است:

  • Nova 13 (256 گیگابایت) – 2699 یوان
  • Nova 13 (512 گیگابایت) – 2999 یوان
  • Nova 13 (1TB) – 3499 یوان
  • Nova 13 Pro (256 گیگابایت) – 3699 یوان
  • Nova 13 Pro (512 گیگابایت) – 3999 یوان
  • Nova 13 Pro (1TB) – 4499 یوان

بیشتر بخوانید: