No Gain, No Love Series; داستان و بازیگران را مرور کنید.

No Gain, No Love Series; داستان و بازیگران را مرور کنید.

بدون سود بدون عشق (به انگلیسی: No Profit No Love) یک سریال کمدی درام عاشقانه محصول tvN است. با ما همراه باشید تا سری No Gain No Love را ارائه کنیم.

او در کارنامه کاری خود ساخت سریال بدون عشق بدون سود به کارگردانی کیم جونگ شیک، خالق آثاری مانند Strong Girl Namsoon 2023 و Work Later، Drink Now 2021 و نویسندگی کیم هی یانگ، نویسنده زندگی خصوصی او در سال 2019 را دارد. در این درام، شین مین آه و کیم یونگ دائه نقش زن و مردی را بازی می‌کنند که در ظاهر، ازدواج جعلی از طریق یک قرارداد انجام می‌دهند، اما در واقعیت بیش از هرکس دیگری به یکدیگر اهمیت می‌دهند. زوج با نقد و بررسی سریال کره ای بدون سود بدون عشق بازیگرها همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال غیر انتفاعی بی عشق.

سونگ هه یونگ برای ترفیع در شرکت و استفاده از مزایای پس از ازدواج، تصمیم به ازدواج نمایشی می گیرد. او به کیم جی اوک، مرد جوانی که در سوپرمارکت نزدیک خانه‌اش کار می‌کند، برای یک روز پیشنهاد ازدواج می‌دهد و جی اوک پیشنهاد او را می‌پذیرد. همانطور که او به هه یونگ قول داده بود، جی اوک تنها یک روز پس از ازدواجشان ناپدید می شود. اما چند ماه بعد او باید در همان شرکتی کار کند که Hae-young در آن کار می کند! سرنوشت این زوج قلابی که همه کارمندان شرکت در مراسم عروسی شان حضور داشتند چه می شود؟

همچنین بخوانید:

بازیگران سریال غیر انتفاعی بی عشق.

بیایید با بازیگران درام کره ای بدون سود بدون عشق آشنا شویم.

شین مین آه در نقش سون هی یانگ

spacer

شین مین آه متولد 5 آوریل 1984 است. این بازیگر در سریال های بلوز ما 2022، سریال شهر زادگاه چا-چا-چا 2021، سریال دوست دختر من گومیهو 2010 و سریال “عشقی برای کشتن 2005”.

همچنین بخوانید:

کیم یونگ دائه در نقش کیم جی اوک در فیلم No Profit No Love

spacer

کیم یونگ دایی متولد 2 مارس 1996 است. این هنرمند در عناوینی چون “ماه در روز 2023″، “ازدواج ممنوع 2023″، “ستارگان تیراندازی 2022” و سریال “پنت هاوس: جنگ در زندگی 2020″ بازی کرده است. – 2021.”

همچنین بخوانید:

لی سانگ یی در نقش بوک گیو هیون

spacer

لی سانگ یی متولد 27 نوامبر 1991 است. شما می توانید این بازیگر را در درام های دیگری مانند “Bloodhounds 2023″، “My Demon 2023″، “Hometown Cha-Cha-Cha 2021” و “My Youth 2021” دنبال کنید.

هان جی هیون در نقش Nam Ja Yeon در No Gain No Love

spacer

هان جی هیون متولد 21 مارس 1996 است. این بازیگر در آثاری چون Face Me 2024، Cheer Up 2022، The Penthouse: War in Life 2020-2021 و سریال The Wind Blows 2019 حضور دارد. ” .

نقد و بررسی سریال No Gain No Love

این بخش حاوی اسپویلرهای داستان سریال است.

همانطور که در خلاصه داستان No Profit Without Love گفتیم، داستان این درام حول محور دو نفر می‌گذرد که در ابتدا نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت هستند و با هم ازدواج می‌کنند، اما درگیر احساسات غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند. No Gain No Love این فرض را با تجزیه و تحلیل دقیق هزینه و فایده از دیدگاه هه یونگ و گذشته پنهان جی ووک غنی می کند و لایه هایی از تعامل را به روایت شخصیت محور خود اضافه می کند که بینندگان را مجذوب خود می کند. نوشتن هوشمندانه و بازیگری شایسته زیربنای این تلاش است.

اما No Gain No Love فقط یک کمدی-درام عاشقانه ساده با مضمونی تکراری نیست. این درام در قسمت های اول به بررسی تبعیض هایی می شود که شرکت های کره ای بین افراد مجرد و متاهل اعمال می کنند. ما هاه یونگ را می بینیم، زنی مستقل، سخت کوش و سر به زیر که می فهمد تا زمانی که ازدواج نکند، نمی تواند ترفیع و سایر مزایای مورد نیاز خود را دریافت کند. اما این تنها دلیلی نیست که هه یونگ تصمیم به ازدواج ترتیب داده است.

او متوجه می شود که آلزایمر مادرش بدتر شده است و ممکن است شانس خوبی برای زنده ماندن داشته باشد و این تنها شانس هه یونگ برای برگزاری عروسی است که مادرش می تواند در آن شرکت کند. هه یونگ از دوران کودکی همیشه مجبور بود عشق و توجه والدینش را با چندین خواهر و برادر ناتنی که برای مدت کوتاهی با آنها زندگی می کردند در میان بگذارد. خانه آنها مانند یک یتیم خانه بود که در آن کودکان یتیم یا بد سرپرست تا زمانی که پدر و مادر جدیدی پیدا کردند در آن زندگی می کردند.

spacer

به همین دلیل، هه یونگ عادت دارد به افرادی که وارد زندگی او می شوند به عنوان مسافرانی نگاه کند که دیر یا زود او را تنها می گذارند و از مادرش به خاطر توجه بیش از حد به دیگران متنفر است. به خصوص پس از آن که پدر یکی از کودکان آزار دیده در خانه آنها، پدر هه یونگ را می کشد. پس از این اتفاق او خانه اش را ترک می کند و تصمیم می گیرد که مستقل و تنها زندگی کند. با این حال، اکنون پس از گذشت چند سال از آن واقعه، هه یونگ با دو خواهر ناتنی خود، جائه یون (نویسنده رمان اینترنتی) و مین کیونگ (گوینده) زندگی می کند و این سه نفر با هر یک بسیار نزدیک هستند. دیگر دیگر

برگردیم به ادامه داستان سریال No Gain No Love. هه یونگ که به دنبال فرد مناسبی برای برگزاری مراسم ازدواج جعلی می گردد، تصمیم می گیرد به کیم جی اوک، پسری که در فروشگاهی نزدیک خانه اش کار می کند، شغل پاره وقت پیشنهاد دهد، بی آنکه بداند جی اوک او را می شناسد. . و او عاشق اوست با این حال، جی اوک پیشنهاد هه یونگ را می پذیرد و هر دو با هم یک عروسی ساختگی موفق را جشن می گیرند و جی اوک طبق قول داده شده پس از عروسی ناپدید می شود.

ممکن است در 4 قسمت اول ماجراهای No Profit Without Love کمی تکراری و خسته کننده به نظر برسد، اما پیشنهاد می کنیم به تماشای این درام ادامه دهید زیرا صفحات ورق می خورد و ماجراهای بین Hae-young و Ji-ok فوق العاده جالب و زیبا هستند. ادامه دارد و یک عاشقانه فراموش نشدنی بین آنها شکل می گیرد. شیمی بین شین مین آه و کیم یونگ دایی به تدریج قلب هر بیننده ای را به تپش در می آورد. بانماکی مین آه و جذابیت یونگ دای فضای شیرینی ایجاد می کند و استفاده کارگردان از خلاقیت کمدی جذابیت بخش کمدی را به طور موثر افزایش می دهد. بازی بازیگران سریال No Gain No Love هر گونه کلیشه ای را از بین می برد و لذت های غیرمنتظره ای را فراهم می کند.

spacer

داستان فرعی مربوط به رابطه نام جائون (هان جی هیون) و بوک کیو هیون (لی سانگ یی) نیز تضاد داستان را عمیق تر می کند. نام جا یون، نویسنده رمان آنلاین و بوک کیو هیون، وارث ثروتمندی که از رمان های جا یون متنفر است، برای اولین بار در یک ایستگاه پلیس با هم ملاقات می کنند. رابطه آنها که به عنوان یک تعامل خصمانه و پر از نفرت بین یک نویسنده و قاتلش آغاز می شود، تأثیری ماندگار بر جای می گذارد و باعث ایجاد کنجکاوی در مورد گام های بعدی آنها می شود.

در قسمت چهارم No Profit No Love، ماجراها به نقطه عطفی می رسد که جی اوک به عنوان یک کارمند جدید به شرکت Hae-young می پیوندد. داستان اسرارآمیز پیرامون جی اوک، که بعد از عروسی ساختگی‌شان بدون هیچ حرفی ترک کرد، شروع به آشکار شدن می‌کند و وعده می‌دهد که پویایی جدیدی را به درگیری‌های عاشقانه‌اش تزریق کند.

در حالی که ماجراهای No Gain No Love یک داستان کمدی رمانتیک آشنا و قابل پیش بینی را دنبال می کند، و همانطور که ما فرض کردیم، جی اوک برادر ناتنی بوک گیو هیون است که به عنوان اهرمی برای تحت فشار قرار دادن گیو هیون برای اداره شرکت به آنجا فرستاده شده است. ممکن است، اما تمرکز درام بر تصمیمات مردم است و چندان درگیر مسائل کسب قدرت و ارث نیست.

spacer

اما مانور اصلی سریال کره ای بدون عشق بدون سود همیشه در تصمیم گیری های هه یونگ است و نقاط عطف این درام ارتباط مستقیمی با مهربانی، قدرت و تصمیمات منطقی هه یونگ در مواجهه با هر حادثه ای در زندگی شما دارد. اگرچه او از قتل پدرش توسط پدر جا یون آگاه بود، اما باز هم جا یون را ترک نکرد و سال ها با جا یون زندگی کرد و این حقیقت را پنهان کرد که همه چیز را می دانست.

هه یونگ پس از کشف چیزهای مختلف در مورد زندگی جی اوک را بارها درک کرد و به جای اینکه جی اوک را رها کند، در کنار او ماند و مرهمی بر زخم های او بود. های یونگ پر از درد بود، اما به جای شکستن، همیشه جلو می رفت و پشتوانه ای مطمئن و مطمئن برای اطرافیانش بود و همه اینها دلایلی است که سریال بدون عشق بدون سود را به یک درام زیبا و فراموش نشدنی برای طرفداران تبدیل می کند. . شین مین آه

ژانر سریال No Gain No Love کمدی عاشقانه و تعداد قسمت های سریال No Gain No Love 12 قسمت 70 دقیقه ای با یک قسمت ویژه می باشد. همچنین اگر در مورد رتبه بندی سریال No Gain No Love کنجکاو هستید، این درام در IMDb امتیاز 7.7 از 10 و در My Drama List امتیاز 8.4 از 10 را کسب کرده است.

حرف آخر

در ارائه و نقد سریال کره ای غیرانتفاعی و بی عشق همراه شما بودیم. آیا سریال جدید کیم یونگ دایی و شین مین آه را دیده اید؟ نظر شما در مورد این درام چیست؟ آیا دیدن آن را به دیگران توصیه می کنید؟ شما می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از اینکه با مقاله دیگری همراه ما بودید متشکریم.

توسط کاربران انتخاب شده است