آنر رنگ جدید Morning Gold را برای سری مجیک ۷ معرفی کرد + ویدیو

آنر رنگ جدید Morning Gold را برای سری مجیک ۷ معرفی کرد + ویدیو

کمپانی آنر پیش نمایش جدیدی از گوشی های سری Magic 7 را منتشر کرده است که رنگ جدید طلایی Morning Glow را نشان می دهد.

اطلاع رسانی کند هواوی مرکزیاین شرکت دو پیش نمایش جدید از گوشی های سری Magic 7 در رنگ طلایی صبحگاهی جدید را تایید کرد. رنگ دیگری که قبلا برای این سری تایید شده بود، Moon Shadow Grey است.

راهنمای خرید بازیگرها

در تیزر جدید سری گوشی مجیک ۷ به شرح زیر نوشته شده است:

“به زندگی ای که در انتظار شماست ادای احترام کنید و آزادی نور و سایه را احساس کنید. # HonorMagic7 # Morning Gold، رنگ درخشش صبحگاهی، علاوه بر اعلام رنگ جدید گوشی های جادویی، در نگاه اول تاثیرگذار است.” سری 7، آنر اعلام کرده است که مجری تلویزیونی ZhuZhu به عنوان سفیر زیبایی شناسی هنری Honor Magic انتخاب شده است.

آنر تاکنون دو رنگ اصلی از سری آنر مجیک 7 را به نمایش گذاشته است و احتمالاً در روزهای آینده رنگ ها و سایه های جالب و جدیدتری معرفی خواهند شد.

ژائو مینگ، مدیرعامل Honor Devices اخیرا اعلام کرده است که سری Magic 7 با دو نوع صفحه نمایش تخت و منحنی عرضه می شود. بر این اساس، مدل استاندارد احتمالاً تخت خواهد بود، در حالی که مدل‌های منحنی به نسخه‌های سطح بالا محدود می‌شوند.

همانطور که از تصاویر مشاهده می کنید، ماژول دوربین سری آنر مجیک 7 مشابه مجیک وی 3 است. جذابیت های این دستگاه تنها به رنگ های زیبا و طراحی چشمگیر آن محدود نمی شود. گفته می شود این گوشی یک محصول ایده آل و کارآمد برای مصرف کنندگان و همچنین زیبا بودن با سیستم عامل و ویژگی های هوش مصنوعی است.

بیشتر بخوانید: