معرفی سریال قهوه پدر; تاریخچه، بازیگران و زمان پخش.

معرفی سریال قهوه پدر; تاریخچه، بازیگران و زمان پخش.

سریال پدر قهوه جدیدترین ساخته مهران مدیری است. این مجموعه ژانر کمدی اجتماعی که قبلاً نام آن با عنوان پدر قهوه اعلام شده بود، از 14 نوامبر در پلتفرم فیلم نت در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان معروف و محبوب ایرانی با سریالی جدید می آید. سریال کوفی پدری به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی جواد فرهانی به زودی کلید می خورد. این سریال که پیش از این نامش با عنوان پدر قهوه اعلام شده بود بر اساس فیلمنامه ای از امیر برادران ساخته شده است. ژانر سریال کافی پادری کمدی و اجتماعی است و مشکلات جدی روزمره را در قالب طنز بیان می کند. داستان سریال حول محور مفاسد الاقصدی می چرخد ​​و ظاهراً سومین عنوان از سه گانه مهران مدیری است که با سریال Monster (2018) شروع شد و با دراکولا (1400) ادامه یافت. این سریال نیز مانند سایر آثار مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

این مقاله بازیگرها به معرفی سریال قهوه پدری مهران مدیری اختصاص دارد. پس اگر می خواهید از تاریخ انتشار سریال مطلع شوید، تاریخچه آن را بدانید یا می خواهید اسامی بازیگران سریال را بخوانید، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال کفا پدری

در اردیبهشت 1403 خبر رسید سریال جدید مهران مدیری به نام پدر کهوه در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد. مدتی بعد خبری منتشر شد که احتمالا این سریال در تابستان 1404 در دسترس بینندگان قرار خواهد گرفت، اخیرا با انتشار پوستر سریال که نام کافه پدری برای سریال انتخاب شده بود، اعلام شد که این سریال قرار است از تاریخ 14 نوامبر 1403 بر روی پلتفرم فیلم نت در دسترس علاقمندان قرار گیرد. تعداد قسمت های سریال هنوز مشخص نیست، اما می توانید هر دوشنبه قسمت جدید این سریال کمدی را تماشا کنید.

خلاصه سریال قهوه پدر.

در زمان انتشار اولین خبر از سریال مدری، نام امیر برادران به عنوان سرپرست گروه نویسندگی اعلام شد. داستان سریال کافه پدری درباره خانواده ای است که وارد ایران قهوه می شوند و پس از مدتی پدر قهوه ایران می شوند. به گفته تهیه کننده اثر، لحن سریال کفا پدری شباهت زیادی به سریال هیولا دارد و داستان زندگی افرادی که درگیر فساد هستند را به تصویر می کشد. این مجموعه از ژانر کمدی اجتماعی با نگاهی انتقادی به مفاسد اقتصادی و اخلاقی برخی افراد جامعه کنونی ایران می پردازد.

همچنین بخوانید:

بازیگران سریال کافه پدری

متاسفانه هنوز لیست کامل بازیگران سریال کافه پدری منتشر نشده است. تنها نام برخی از آنها منتشر شده است که با آنها بیشتر آشنا می شویم.

مهران مدیری

بازیگران سریال کفدی نقد سریال کفدی.

مهران مدیری بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده و تهیه کننده ایرانی است. وی متولد 28 فروردین 1346 در تهران است و فعالیت حرفه ای خود را در رادیو از سال 1368 آغاز کرد. در سال 1372 وارد تلویزیون شد و با سریال طنز نوروز 72 به شهرت رسید. وی خالق بسیاری از سریال های پرمخاطب تلویزیونی از جمله می باشد. مجموعه های پاورچین (1381)، سریال مرد هزار چهره (1386) و سریال دورهمی (99-1394). مدیری در سال 1585 با سریال گنج مظفر وارد شبکه تلویزیونی داخلی شد و از جدیدترین کارهای او در این زمینه می توان به سریال اسکار (1402) اشاره کرد. وی دو فیلم سینمایی ساعت 17 (1395) و فیلم 6 صبح (1402) را کارگردانی کرده است.

مهران مدیری با 10 جایزه رکورددار بیشترین برنده در جشنواره حافظ است. وی همچنین برای بازی در مجموعه تلویزیونی «پای یک زن همیشه وسط است» (1386) نامزد دریافت سیمرغ بلوین از جشنواره فیلم فجر شد. مجله نیوزویک در سال 2009 این شخصیت معروف و محبوب را به عنوان بیستمین مرد قدرتمند ایران معرفی کرد.

تگرگ سکوت

سریال تاریخچه قهوه پدر خلاصه ای از سریال قهوه پدر

ژاله صامتی بازیگر ایرانی متولد 24 فروردین 1351 در شهرستان ازنا واقع در استان لرستان است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با فیلم «دت یعنی دختر» آغاز کرد. سال بعد برای بازی در فیلم جدید نادر مقدسی دشت ارغوانی برای بازی در نقش اصلی انتخاب شد. خانم صامتی در این فیلم بازی خواهند کرد، آخرین باری که سحر را دیدید کی بود؟ (1394)، فیلم درخونگاه (1397) و فیلم سرهنگ ثریا (1401) نامزد سیمرغ بلوین جشنواره فیلم فجر شده اند. از جدیدترین کارهای این بازیگر در تلویزیون می توان به حضور او در سریال زیرزمینی (1398-1403) و حضور به عنوان یکی از داوران برنامه عصر جدید (1401) اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

سام درخشانی

زمان پخش سریال

سام درخشانی بازیگر ایرانی متولد 10 تیر 1354 در تهران است. او در 19 سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری حمید سااریگیان آموزش های لازم را در این زمینه کسب کرد و در تئاتر به روی صحنه رفت. مدتی بعد قصد داشت برای کار مدلینگ به ترکیه برود که برای شرکت در مجموعه شب زادگان (1378) دعوت شد. یک سال بعد در فیلم «دلبخته» بازی کرد. نام آقای درخشانی با سریال های با من بمان (1379) و خانه پدری (1380) بر سر زبان ها افتاد. کمی بعد با بازی در سریال نابرده رنج (1392) و سریال آوای باران (1392) بر شهرت خود افزود. از آخرین کارهای او می توان به سریال لیسانسه ها 2 (1396)، فیلم تگزاس 3 (1402) و سریال داوینچی (1402) اشاره کرد.

ملیسا زکاری

نقد و بررسی سریال کفدی پادری، آشنایی با سریال کوفادی پادری توسط مهران مدیری

ملیسا زکاری بازیگر جوان و جویای نام کشورمان متولد ۱۳۷۱ است که بازیگری را از ۲۱ سالگی با فیلم «ماجرای ناپدید شدن مریم» (۱۳۹۱) به کارگردانی محمدرضا لطفی آغاز کرد. در همان سال در فیلم «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز ظاهر شد که نامش را بر سر زبان ها انداخت. کار خانم زکری با حضور در فیلم مادری (1394) به کارگردانی رقیه توکلی ادامه یافت. این بازیگر را به تازگی در سریال دور از خانه (2018) و فیلم زهره من (2019) دیده ایم.

حاشیه نام سریال قهوه پدر.

در ادامه نقد و بررسی سریال کافه پدری، نگاهی داریم به حواشی نام سریال. در اردیبهشت 1403 که اولین خبر از سریال جدید مهران مدیری منتشر شد، نام سریال پدر کهوه اعلام شد. این نام با فعالیت های جانبی زیادی همراه شد و اندکی بعد خبر مخالفت ساترا با این نام منتشر شد. ساترا سازمان تنظیم رسانه تصویر و صدا در فضای مجازی و یکی از موسسات وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. مهران مدیری همچنین اعلام کرد که هنوز نام سریال قطعی نشده و بر سر آن دعوا شده است. تا همین چند روز پیش با رونمایی از لوگوی سریال مشخص بود که نام قهوه پدری برای سریال جدید مهران مدیری انتخاب شده است.

همچنین بخوانید:

حرف آخر

از اینکه بار دیگر در یکی از رویدادهای بازیگرها همراه ما بودید متشکریم. در این مطلب با جدول پخش سریال کافی پدری آشنا شدیم و با بازیگران و تاریخچه سریال آشنا شدیم. اکنون وقت آن است که شما خواننده عزیز نظر خود را با ما در میان بگذارید. پس از انتشار سریال و انتشار نقدهای منتقدان، بخش جدیدی تحت عنوان نقدهای سریال «کافه پدری» به مقاله اضافه می کنیم. نظر شما در مورد آخرین سریال مهران مدیری چیست؟ به نظر شما این سریال می تواند به یکی از بهترین آثار این فیلمساز ایرانی تبدیل شود؟ نظرات، نقدها، پیشنهادات و اطلاعات خود را در مورد سریال از طریق قسمت «نظر شما» در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

انتخاب شده توسط کاربران