Snapdragon 8 Elite به لطف GPU قدرتمند خود – Tekrato به راحتی بازی های AAA را اجرا می کند

Snapdragon 8 Elite به لطف GPU قدرتمند خود – Tekrato به راحتی بازی های AAA را اجرا می کند

تست بنچمارک 3DMark Steel Nomad Light نشان داده است که پردازنده گرافیکی Adreno 830 در تراشه Snapdragon 8 Elite قدرتمندتر از Radeon 780M است و می تواند به راحتی بازی های AAA را پردازش کند.

به گفته wccftech، کوالکام نه تنها عملکرد پردازشی Snapdragon 8 Elite را با افزودن هسته های سفارشی Oryon بهبود بخشید، بلکه با افزایش سرعت کلاک Adreno 830 به 1.10 گیگاهرتز، تراشه را برای بازی های AAA بهینه کرد.

راهنمای خرید بازیگرها

تست بنچمارک از قدرت بالای پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 Elite خبر می دهد

مقایسه عملکرد پردازنده گرافیکی Adreno 830 با Radeon 780M در تست بنچمارک 3DMark Steel Nomad Light قدرت عملکرد گرافیکی این پردازنده را نشان می دهد. در این معیار، تراشه موبایل Snapdragon 8 Elite در کنسول‌های قابل حمل مانند Asus ROG Ally عملکرد بهتری نسبت به پردازنده گرافیکی Radeon 780M دارد.

اینکه چنین ویژگی چه تاثیری بر تجربه بازی در دستگاه‌های Snapdragon 8 Elite می‌گذارد به میزان تمایل توسعه‌دهندگان برای بهینه‌سازی بازی‌ها برای این پلتفرم موبایل بستگی دارد.

تست دیگری در بنچمارک 3DMark Steel Nomad Light نشان داد که Radeon 780M سریعتر از Adreno 830 است.

کاربری به نام 4K-isn on در 2681. با این حال، Dame Tech، یک یوتیوب‌بر فناوری فعال که ویدیوهای عملکرد بازی را از محصولات مختلف ارسال می‌کند، امتیاز 2859 را برای Radeon 780M ثبت کرد.

Snapdragon 8 Elite به لطف پردازنده گرافیکی قدرتمند خود، بازی های AAA را به راحتی اجرا می کند.Snapdragon 8 Elite به لطف پردازنده گرافیکی قدرتمند خود، بازی های AAA را به راحتی اجرا می کند.

او همچنین توضیح داد که ROG Ally به لطف سیستم خنک کننده قدرتمند خود می تواند عملکرد پایداری داشته باشد و این امتیاز را حفظ کند. این در حالی است که گوشی های هوشمند این سیستم خنک کننده را ندارند. از سوی دیگر، با توجه به مصرف انرژی کمتر اسنپدراگون 8 الیت نسبت به Radeon 780M، احتمالاً سیستم خنک کننده اتاق بخار برای کنترل دما کافی خواهد بود و در واقع این تراشه قادر است سرعت بالای خود را نیز حفظ کند. قدرت پردازش در استفاده طولانی مدت در هر صورت، این امتیازات نشان می دهد که Adreno 830 برای اجرای بازی های AAA به اندازه کافی قدرتمند است.

تست بنچمارک از قدرت بالای پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 Elite خبر می دهدتست مقایسه ای از قدرت بالای پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 الیت خبر می دهد

مشکل اصلی این است که توسعه دهندگان بازی باید سرمایه گذاری زیادی برای پورت بازی های خود به این پلتفرم و به طور خاص Snapdragon 8 Elite انجام دهند. اپل در این زمینه کار بزرگی انجام داده است، اما هنوز پیشرفت های زیادی باید انجام شود. حتی پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 سال گذشته می تواند بازی های AAA را بدون مشکل اجرا کند. این موضوع با اجرای Black Myth: Wukong بر روی این پلتفرم از طریق شبیه سازی تایید شد.

بیشتر بخوانید: