۵ فیلم انحصاری نتفلیکس که در اسفند ماه سال جاری اکران می شوند • اندلرن

۵ فیلم انحصاری نتفلیکس که در اسفند ماه سال جاری اکران می شوند • اندلرن

نتفلیکس در سال 2022 برنامه بسیار فشرده ای داشت. این غول جریان سازی علاوه بر نمایش فیلم های پرفروش هالیوود، خالق آثار علمی تخیلی مطرحی مانند “پروژه آدام”، زندگی نامه جنجالی “بلوند”، درام برنده جایزه “است. شلوغی» و فانتزی مانند «پینوکیو بود اثر گیرمو دل تورو».

نتفلیکس طیف گسترده‌تری از ژانرها، فیلم‌های غیرانگلیسی زبان، محتوای مستقل و خلاقانه را نسبت به هر پلت‌فرم ویدیویی استریم دیگری پوشش می‌دهد و فضای زیادی را برای هنرمندان پیشگام ارائه می‌دهد. در سال 2022، نتفلیکس هفده میلیارد دلار برای آثار انحصاری خود هزینه کرد، برنده شش جایزه امی شد و در بسیاری از رویدادهای سینمایی نامزد جوایز مختلف شد. با تمام این اوصاف، سال 2023 بودجه بیشتری نسبت به سال گذشته اختصاص داده است و قرار است شاهد کارهای سطح بالای انحصاری بیشتری باشیم. این شما و این 5 فیلم انحصاری نتفلیکس هستید که در فوریه 2023 (بهمن و اسفند 1401) اکران خواهند شد.

  • بهترین فیلم های ساخته شده توسط نتفلیکس از ابتدا تا کنون
  • بهترین فیلم های اکشن در نتفلیکس که نباید از دست بدهید

1- اشتیاق واقعی (روح واقعی)

  • تاریخ انتشار: 3 فوریه

“شور واقعی” محصول نتفلیکس یک فیلم ماجراجویی بر اساس زندگی واقعی جسیکا واتسون است. او یک ملوان، کاشف و کاشف 16 ساله استرالیایی است. این فیلم به دنبال تلاش های او برای تبدیل شدن به جوان ترین ملوانی است که بدون کمک مسافت طولانی را پارو زده است. یعنی 23000 مایل دریایی در هشت ماه بدون همراه.

واتسون در طول سفر هیجان انگیز خود 18585 مایل دریایی را در اقیانوس آرام، اطلس و اقیانوس هند طی کرد. با این حال، شورای رکورد سرعت قایقرانی اعلام کرد که واتسون نتوانسته رکورد 26000 مایل دریایی را بشکند. این تصمیم با انتقادات گسترده ای روبرو شد و واتسون علیرغم توضیح خود نتوانست این رکورد را از آن خود کند، با این حال او در سراسر جهان به عنوان یکی از افسانه ای ترین زنان ملوان شناخته شد.

“اشتیاق واقعی” داستان قدرت، اراده و شجاعت واتسون از آماده شدن برای سفر تا حضور در آب های آزاد را روایت می کند. در این فیلم تیگن کرافت بازیگر تایتان ها، آنا پاکوین بازیگر فیلم های True Blood و The Irishman، کلیف کورتیس بازیگر فیلم های آواتار: راه آب) و Risen و Mortal Kombat جاش لاوسون بازیگر حضور دارد.

پنل چیزهای غریبه مدل نتفلیکس BL202

پنل چیزهای غریبه مدل نتفلیکس BL202

۶۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

2- خانه شما یا منجای من یا شما)

جای تو یا من

  • تاریخ انتشار: 10 فوریه

این کمدی رمانتیک زندگی دو دوست صمیمی به نام‌های دبی (ریس ویترسپون) و پیتر (اشتون کاچر) را دنبال می‌کند که زندگی کاملاً متضادی دارند. دبی یک مادر مجرد برای یک حسابدار در لس آنجلس، کالیفرنیا است. او زندگی ای را که برای خود و پسرش ساخته است را دوست دارد و در زندگی دائمی پیشرفت می کند. از طرفی پیتر عاشق هیجان، شلوغی زندگی در نیویورک است، او سعی می کند در این شهر پویا نویسنده شود و از هیجان و تغییرات مداوم لذت می برد. دبی و پیتر تصمیم می گیرند برای یک هفته به سبک کمدی رمانتیکی مانند “تعطیلات” محل زندگی خود را تغییر دهند و در این فرآیند کشف کنند که برای ادامه زندگی به چه چیزی و چه کسانی نیاز دارند.

در «در جای تو» با کوچر و ویترسپون، جسی ویلیامز، بازیگر «آناتومی گری» و «ایستگاه 19»، وسلی کیمل، بازیگر «وانداویژن» و «کتاب بابا فت» اثر بابا فت) و «سال ارشد» و زویی چائو، بازیگر «The High Note» در این مراسم حضور دارد.

3- رمزگشایی (قفل شده است)

رمزگشایی Netflix

  • تاریخ انتشار: 17 فوریه

«رمزگشایی» یک فیلم کره ای هیجان انگیز به کارگردانی کیم ته جون است. این دومین فیلم اوست که قرار است در سال 2023 به صورت انحصاری در نتفلیکس اکران شود. خلاصه داستان ارسال شده توسط تیم سازنده به شرح زیر است:

در راه بازگشت به خانه از محل کار، Na-Mee گوشی هوشمند خود را گم می کند، جایی که تمام اطلاعات او در آن ذخیره می شود. جون یونگ گوشی را پیدا می کند و آن را به صاحبش پس می دهد، اما جاسوس افزاری را روی گوشی نصب می کند که می تواند از آن برای نظارت بر زندگی شخصی و هر حرکت Na-mi استفاده کند و به او نزدیک می شود تا هویت واقعی خود را پنهان کند.

در این موقعیت، یک کارآگاه پلیس به نام جی من ردی از پسرش را در یک صحنه قتل پیدا می کند و مخفیانه جون یانگ را زیر نظر می گیرد و به اقدامات دیوانه وار او پی می برد. از طرفی نامی از اینکه گوشی اش را پیدا کرده خیالش راحت می شود اما طولی نمی کشد که زندگی عادی اش زیر و رو می شود و از کنترل خارج می شود و فقط به این دلیل که گوشی خود را در زمان نامناسبی جا گذاشته با خطرات زیادی روبرو می شود. و مکان. خواهد بود.

برای بسیاری از مخاطبان، این فیلم ریشه در واقعیت دارد و بدترین سناریویی را که ممکن است هنگام گم کردن تلفن همراه خود با آن روبرو شوید را بررسی می کند. چه اتفاقی می‌افتد وقتی گوشی هوشمندی را از دست می‌دهید که شامل تمام اطلاعات شما، از شماره حساب بانکی گرفته تا رمز عبور ایمیل و حتی قد و وزن شما است؟ اگر یک فرد غیرمجاز به این اطلاعات دسترسی پیدا کند چه اتفاقی می افتد؟ واقعاً چقدر می توانید احساس امنیت داشته باشید که روزانه حجم زیادی از اطلاعات شخصی را روی تلفن هوشمند خود حمل کنید؟

  • دوستی ابدی پاپ کورن و سینما چگونه شکل گرفت؟
  • 10 فیلم انحصاری نتفلیکس که پایانی منحصر به فرد دارند

4- مرا چیهیرو صدا کنمن را چیهیرو صدا کن)

من را چیهیرو صدا کن

  • تاریخ انتشار: 23 فوریه

فیلم «مرا چیهیرو صدا کن» نتفلیکس زندگی یک کارگر سابق جنسی به نام چیهیرو را دنبال می کند. او کاملاً تصادفی یک رستوران غذاهای ژاپنی را در کنار دریا پیدا می کند و مجذوب حال و هوای رستوران و البته طعم غذاهای آن می شود; بنابراین تصمیم می گیرد در یک رستوران کار کند و فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز کند. ساکنان ساحل را در گفتگوهای آرامش بخش، جالب و گاهی مشاوره ای به چالش بکشید. چیهیرو در محل کار و زندگی جدیدش از نشان دادن شخصیت واقعی و گذشته خود به عنوان یک کارگر جنسی هراسی ندارد. همانطور که او سعی می کند از نو در کنار دریا شروع کند، با روش های جدید قدرتمندی با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کند. خلاصه داستان منتشر شده توسط تیم سازنده به شرح زیر است:

مطمئنم دوست داری باهاش ​​ملاقات کنی چیهیرو یک کارگر سابق جنسی است که در یک رستوران در یک شهر کوچک ساحلی کار می کند. او بد دهن است و زندگی را به روش خودش طی می کند، دختری شناور در شهر. چیهیرو بزرگسال عجیبی است، اما به دلایلی می‌خواهم او را ملاقات کنم. دانش آموز دبستانی که منتظر آمدن مادرش به خانه است، دختر دبیرستانی که نمی تواند حرفش را بزند و مرد بی خانمانی که زیاد حرف نمی زند. بیایید چیهیرو را ملاقات کنیم تا این شگفتی را تجربه کنیم.”

“مرا چیهیرو صدا کن” یک درام ژاپنی به کارگردانی Rikiya Imaizumi است که بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته شده در سال 2017 ساخته شده است. Arimura Kasumi, Hana Toyoshima, Shimata Teta, Fubuki Jun, Hirata Mitsuru, Nagishi Toshi, Wakaba Rivia, Yui Sakuma. و لی لی فرانکی در این فیلم بازی می کنند.

برچسب لپ‌تاپ Pixel Mixl الگوی سری Netflix

برچسب لپ‌تاپ Pixel Mixl الگوی سری Netflix

۷, ۷۴۰ به مرد
ببینید و بخرید

5- ما روح داریم (ما یک روح داریم)

ما روح داریم

  • تاریخ انتشار: 24 فوریه

“ما یک روح داریم” داستان کوین (آنتونی مکی) و خانواده اش را پس از نقل مکان به خانه ای جدید دنبال می کند. آنها به طور غیرمنتظره ای با روحی به نام ارنست (دیوید هاربر) آشنا می شوند. کوین تصمیم می گیرد حضور این مهمان ناخوانده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد و یک شبه مشهور شود. او از این فرصت استفاده می کند و با پول هنگفتی موافقت می کند تا به مردم اجازه دهد یک شب در خانه او شام بخورند و ارنست را ملاقات کنند. اما این اقدامات کوین و خانواده اش را زیر ذره بین سیا قرار داد.

«ما یک روح داریم» بازیگرانی از ستاره های هالیوود از جمله آنتونی مکی بازیگر «شاهین و سرباز زمستان» و دیوید هاربر بازیگر «چیزهای عجیب» و «بیوه سیاه» را بازی می کند. بلک ویدو) به تیگ نوتارو، بازیگر «ارتش مردگان»، جنیفر کولیج، بازیگر «لوتوس سفید» و نایلز فیچ، بازیگر «این ما هستیم».

فونت: وب سایت فیلم

پست 5 فیلم انحصاری نتفلیکس که در ماه مارس سال جاری اکران می شوند اولین بار در اندلرن پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.