شناسایی اجساد سه جانباخته زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی – فیگر

شناسایی اجساد سه جانباخته زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی – فیگر

هویت پیکر سه جانباخته زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اولین بار در سایت اندلرن: سینما، بازی و هنر نوشته شد. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

شناسایی اجساد سه جانباخته زلزله خوی در استان آذربایجان غربی : پس از وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در شهرستان خوی چندین نفر جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی مجروح شدند.

شناسایی اجساد سه جانباخته زلزله خوی

سه قربانی زلزله خوی شناسایی شدند. سازمان پزشکی قانونی کشور:

با تکمیل مراحل شناسایی جانباختگان زلزله خوی، پیکر سه جانباخته این حادثه به خانواده هایشان تحویل داده شد.

اسامی قربانیان این حادثه عبارتند از:

  • ستار قلی زاده – 37 ساله
  • رویا عبدالله پور – 11 ساله
  • ستار شیرافکن – 65 ساله

زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 ریشتر شنبه شب در خوی را لرزاند و به واحدهای مسکونی 70 روستای این منطقه خسارت وارد کرد. بر اثر این زمین لرزه 973 نفر مجروح و 3 نفر جان خود را از دست داده اند. با توجه به بارش برف در منطقه امدادی زمین لرزه از دقایق اولیه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در منطقه زلزله زده خوی [+ویدیو]
  • فوری: برق مناطق زلزله زده شهرستان خوی وصل شد!
  • تصاویری از شهر خوی پس از زلزله 5.9 ریشتری هشتم بهمن
  • اولین ویدیو بعد از زلزله خوی; ریزش کوه در اثر زلزله
  • چه چیزی پشت زلزله 5.9 ریشتری بود؟ + [فیلم و عکس]
  • جزئیات زلزله خوی [+جزئیات]
  • تعداد قربانیان زلزله خوی از 900 نفر گذشت!

زلزله خوی در مهر و دی ماه

شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی از ساعت 13:38 روز سه شنبه 7 آذرماه 16 زمین لرزه در شهرستان خوی به ثبت رسیده است که 9 مورد آن بزرگتر از 3 ریشتر و بزرگترین آن 5.4 ریشتر بوده است.

بر اساس برآورد اولیه حدود 500 واحد مسکونی در شهرستان فیرورق و روستاهای تابعه آسیب دیده اند، اما تا روز شنبه و تا 72 ساعت پس از زلزله، ارزیابی دقیقی از میزان خسارت انجام و اعلام می شود.

همچنین 22 مهرماه سال جاری زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر در خوی رخ داد که خسارت کلی به 1100 واحد مسکونی و همچنین خسارت جزئی به بیش از 4000 واحد مسکونی شهری و روستایی وارد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:

14 مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیدند.

علی مطهری یکشنبه شب در جلسه کمیته مدیریت بحران و شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان خوی افزود:

بر اساس برآورد اولیه از 42 مدرسه بازدید شده، 14 مدرسه آسیب دیده است.

او ادامه داد:

پیگیری جدی و مستمر برای اعطای اعتبار ویژه برای بازسازی و تعمیر مدارس مناطق زلزله زده و تکمیل تجهیزات و امکانات لازم برای این مدارس و همچنین استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای بازسازی پیش بینی می شود. و مدرنیزاسیون و هر چه سریعتر و به خوبی سازماندهی شود مدارس آسیب دیده اجباری هستند.

هویت پیکر سه جانباخته زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی اولین بار در سایت اندلرن: سینما، بازی و هنر نوشته شد. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.