بیوگرافی سید حمید پیموده [مصاحبه اختصاصی و عکس] – فیگر

بیوگرافی سید حمید پیموده [مصاحبه اختصاصی و عکس] – فیگر

بیوگرافی سید حمید پیموده [مصاحبه اختصاصی و عکس] اولین بار در سایت اندلرن نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

در این مقاله با بیوگرافی سید حمید پیموده یکی از با استعدادترین افراد فعال در عرصه موسیقی ایران با ما و اندلرن همراه باشید.

سید حمید پاموده در فرودین 1364 در تهران به دنیا آمد. از کودکی علاقه زیادی به هنر نقاشی داشت و به مدت 5 سال در خدمت استادان بزرگی بود. مصطفی سروریان Y مهدی عسگری مداد سیاه و رنگ روغن را فرا گرفت و در سن 9 سالگی به دلیل علاقه به نوازندگی تحت نظارت بود. استاد سعید جعفری یکی از نوازندگان پیانو و کیبورد اصول اولیه موسیقی و کیبورد را آموخت.

بیوگرافی سید حمید پیموده

بیوگرافی سید حمید پیموده

بیوگرافی سید حمید پیموده
بیوگرافی سید حمید پیموده

در 14 سالگی در کلاس های خصوصی صفحه کلید و در 17 سالگی با استاد علی جعفری آنها با هم آشنا شدند و در نتیجه تصمیم گرفتند یک آلبوم موسیقی به نام “درد پاییز” را با 8 قطعه تنظیم کنند.

فراز و نشیب های او در فعالیت هنری اش باعث شد تا چند سالی از بازار موسیقی دور بماند و در سن 20 سالگی چند شب کنسرت در اتاق تمرین استاد حکیم فردوسی اجرا کرد و سرانجام قبل از خدمت سربازی آهنگسازی چندین تک آهنگ با تنظیم سیاوش که یوسفی از جمله آن آهنگ ها می توان به موسیقی خط موازی و رنگ هوس اشاره کرد که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و با کارگردانی حامد توحیدی فر اقدام به ساخت ویدیو از این قطعات در ترکیه کرد. و از شبکه های مختلف دنیا پخش شد و در سال 2012 با امیر عرشیا تصمیم گرفت چندین قطعه ساخت که با استقبال زیادی روبرو شد.

آهنگ های نام گذاری شده:

  • دادخواست
  • نرو
  • فضا
  • جلوی من بنشین
  • لحظات معکوس
  • به جاده ها رسید
  • از نو

وی با حضور در قطعات موسیقیدانان و اساتید مطرحی چون فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، کنسرت خود را در تالار نژاد فلاح برگزار کرد و در برنامه ساعت 25 روز 5 عطش قطعه التماس را به صورت زنده معرفی و اجرا کرد. و کانال سیما

بیوگرافی سید حمید پیموده
بیوگرافی سید حمید پیموده

در همان سال قطعه ای به نام برگشت به عنوان تک آهنگ خودش منتشر شد و در سال 1387 در جشنواره موسیقی پاپ درخشید حضور یافت. در نتیجه پس از چندین سال دوری از بازار موسیقی مجوز خود را گرفت. در این چند سال تک آهنگ هایی با نام های زیر ارائه کرد:

  • ظاهر شما؛ ظاهر شما
  • او خوب است
  • دیوانه
  • شب

در جدیدترین موسیقی خود که با نام هنری منتشر شد peymoode که از خانواده او گرفته شده را می توان تک آهنگ نامید من به جات می روم تدوین وحید ناصر ترابی و کارگردانی مهدی فلک بلند.

گفتگوی اختصاصی سایت اندلرن با سیدحمید پیموده

بیوگرافی سید حمید پیموده
بیوگرافی سید حمید پیموده

 

  • با توجه به اینکه شروع کار هنری شما از کودکی با نقاشی بود و سپس به موسیقی روی آوردید. به نظر شما نقش والدین در رشد، تربیت و توجه به استعداد فرزندان چقدر است؟

به نظر من هنر یک حس فطری است که در دوران کودکی، خانواده وظیفه کشف استعداد و پرورش آن را بر عهده دارد. همه کودکان استعدادهای نهفته و آشکاری دارند که باید پرورش داده شوند و از همه مهمتر نیاز به حمایت والدین دارند و در هر زمینه ای والدین می توانند این بستر را برای فرزندان خود فراهم کنند.

متأسفانه برخی از والدین بدون استفاده از مراکز خویشاوندی و افراد متخصص و کمبود دانش و دانش در کشف استعداد فرزندان خود به صورت ذوقی نقش دارند که در نهایت باعث می شود استعداد و رشد فرزندان به صورت ناخواسته با شکست مواجه شود.

  • دلیل انتخاب نام هنری peymoode چیست؟

خب، پاسخ این سوال بر اساس نام من است. سید حمید پاموده مشخص است و تمامی آثار من با نام حمید که برگرفته از خانواده ام است و با توجه به فراز و نشیب هایی که در طول فعالیت هنری ام در این زمینه داشتم که ربطی به خانواده ام ندارد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. من برده نبودم، از خانواده ام سوء استفاده کردم.

  • آینده موسیقی خود را چگونه می بینید؟

آینده موسیقی من نیز مانند سایر هنرمندان عزیز در گرو تلاش و حمایت مردم از سوی هر هنرمند است و می دانیم که متاسفانه با عدم حمایت برخی از هنرمندان کشور مواجه هستیم که متأسفانه پای هنرمندان را باز کرده است. موسیقی توزیع کنندگان در این زمینه و به بازار موسیقی. باندها آنها فضای شبکه های اجتماعی را به نفع خود و با هزینه های غیرعادی تغییر می دهند و این باعث می شود آثار هنرمندانی که تسلیم بسیاری از خواسته های هنرمند نمی شوند کمتر شنیده و دیده شود.

اما در شخصیت پردازی آثار، تنها تلاشم این است که یک اثر استاندارد و مناسب گوش و چشم مخاطبم ارائه دهم… در نهایت همه ما به امید زندگی می کنیم و از نتیجه کاری که می گذاریم مطمئن هستیم. آی تی. سالها تلاش و پرداخت.

  • نظر شما در مورد هنرمندان جدید در عرصه موسیقی چیست؟

فکر می کنم در پاسخ به سوال قبلی خیلی مختصر و مفید به این سوال پاسخ دادم. من از هنرمندان نوظهور و برخی هنرمندانی که در این زمینه عقب‌نشینی می‌کنند استقبال می‌کنم، نه… فکر می‌کنم با نگاهی به بازار موسیقی این روزها به راحتی می‌توان این موضوع مهم را درک کرد.

  • خواننده مورد علاقه شما کیست؟

هنرمندان زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانم به استاد همایون شجریان، علی زند وکیلی، سیروان خسروی اشاره کنم. قطعا در کشوری با این تمدن و فرهنگ هنری نمی توانم یک نفر را نام ببرم.

WhatsApp Image 2023 02 01 at 11.09.07

دوستان عزیز از اینکه این مقاله را تا آخر مطالعه کردید متشکرم. در باره سید حمید پاموده او با ما ماند. نظرات خود را در مورد موسیقی و آثار سید حمید پیموده برای ما ارسال کنید.

بیوگرافی سید حمید پیموده [مصاحبه اختصاصی و عکس] اولین بار در سایت اندلرن نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – اندلرن – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.