تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه [+ویدیو] – فیگر

تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه [+ویدیو] – فیگر

تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

صبح امروز حوالی ساعت 4 بامداد زمین لرزه ای در مرز سوریه و ترکیه رخ داد. تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه ما پرداخت خواهیم کرد.

صبح امروز زمین لرزه مهیبی در یکی از شهرهای مرزی ترکیه و سوریه رخ داد که حتی برخی از شهرهای عراق و حتی مرز ایتالیا را در بر گرفت. زلزله وحشتناک ترکیه امروز صبح او اثری فوق العاده وحشتناک از خود به جای گذاشت که جبران ناپذیر است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت تامین خون در خوی پس از زلزله چگونه است؟

شناسایی اجساد سه قربانی زلزله شهرستان خوی استان آذربایجان غربی

تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه

در ادامه فیلمی از زلزله شب گذشته ترکیه را مشاهده می کنید دیدن:

روز دوشنبه دو زمین لرزه به بزرگی 7.8 و 6.9 ریشتر منطقه وسیعی از جنوب شرق ترکیه و نزدیک مرز این کشور با سوریه را لرزاند و 2300 نفر در این دو کشور کشته شدند.

بعد از خبر زلزله شدید در ترکیه بسیاری از کشورهای نزدیک به مرز دریایی با این کشور مانند ایتالیا برای وقوع سونامی در شهرهای این کشور آمادگی کامل داشتند. سازمان آفاد توضیح داد که با وجود وقوع دو زمین لرزه شدید و پس لرزه های قوی متعاقب آن، در حال حاضر هیچ خطری برای سونامی در سواحل ترکیه در شرق مدیترانه وجود ندارد.

در ادامه فیلمی از ریزش وحشتناک خانه ها در ترکیه را مشاهده می کنید دیدن:

این زمین لرزه تاکنون خسارات اقتصادی و جانی زیادی به همراه داشته است که عواقب آن جبران ناپذیر است. همچنین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام هایی به همتایان ترکیه ای و سوری خود از آمادگی مسکو برای ارائه کمک های لازم برای رفع پیامدهای زلزله امروز خبر داد.

رئیس امور مذهبی ترکیه اعلام کرد هرکسی که خانه اش در اثر زلزله آسیب دیده باشد می تواند در مسجد بماند. ترکیش ایرلاینز نیز اعلام کرد که پروازهای اضطراری را برای همه کسانی که می خواهند به مناطق زلزله زده بروند راه اندازی کرده است.

زلزله شدید در ترکیه

بیشتر بخوانید:

  • زمان قرعه کشی ایران خودرو در بهمن ماه 1401 تعیین شد
  • ارائه آپشن کامل دنا پلاس توسط ایران خودرو به نام جوانان
  • سخنرانی وزیر کشور درباره پایان فیلترینگ واتس اپ
  • فیلم آتش سوزی مهیب تونل شبلی در اتوبان تبریز
  • کشف قبر یک نوزاد در سد چمشیر

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

تمام جزئیات زلزله صبح امروز ترکیه [+ویدیو] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.