داستان مرموز سریال پوست شیر ​​در قالب پادکست راه اندازی شد! – شکل

داستان مرموز سریال پوست شیر ​​در قالب پادکست راه اندازی شد!  – شکل

داستان اسرارآمیز سریال پوست شیر ​​در قالب پادکست منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

پادکست پوست شیر شامل خلاصه ای از ماجراهای فصل اول سریال و مهمترین دیالوگ ها و موسیقی آن است که در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است.

پادکست پوست شیر

پادکست پوست شیر ​​را به صورت رایگان گوش دهید (کلیک کنید)

علاقه مندان به پادکست اکنون می توانند پادکست سریال پوست شیر ​​انتزاعی گوش کنید این اولین بار است که کلیپی از اتفاقات یک سریال به صورت پادکست منتشر می شود و مخاطبان می توانند در مدت 35 دقیقه از اتفاقات سریال گذشته مطلع شوند.

این سریال به کارگردانی جمشید محمودی چهارشنبه هر هفته روی پلتفرم فیلم نت پخش می شود. می توانید مشترک شوید کانال تلگرام بازیگرهادانلود قسمت های جدید این سریال به صورت رایگان یا قانونی.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر ​​+ [خلاصه داستان و زمان پخش]

دانلود رایگان سریال پوست شیر ​​فصل 1 و 2 + [از قسمت 1 تا 16]

پادکست سریال پوست شیر ​​انتزاعی

پادکست سریال پوست شیر ​​انتزاعی
پادکست سریال پوست شیر ​​انتزاعی

پادکست با موسیقی از پوست شیر ​​از نوار کاست که مربوط به سفر نعیم و دخترش به شمال است شروع می شود. سپس داستان به ابتدا باز می گردد و اتفاقات یک به یک با دیالوگ و روایت موزیکال مرور می شود.

رویدادهای مهم از هر قسمت در قالب دیالوگ، موسیقی، باران و دریا و … مرور می شود. هر جا که داستان به نقاط عاطفی می رسد، موسیقی مرتبط با فضای آن پخش می شود.

حقایق پنهان سریال پوست شیر ​​که نمی دانستید! + [فیلم]

به نظر می رسد حتی افرادی که تا به حال سریال را ندیده اند نیز می توانند با گوش دادن به این چند دقیقه موضوع کلی آن را بدانند. در هر صورت تجربه جالبی است که با حال و هوای سریال همخوانی دارد. پادکست «پوسترشیر» در قالب «رادیو نت» به مدیریت هنری مسعود رفیع زاده و سردبیری بهار فنایی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

  • سریال رمز و راز پوست شیر; قاتل کیست؟ + [تعداد قسمت‌های سریال]
  • علی اوسیوند در پوست شیر ​​چه شخصیتی را بازی می کند؟
  • نگاهی به تاریخچه سریال پوست شیر; بهترین سریال پلیسی ساخت ایران
  • زمان پخش سریال پوست شیر ​​فصل 2 + [دانلود رایگان قسمت‌های جدید]

داستان اسرارآمیز سریال پوست شیر ​​در قالب پادکست منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.