هر آنچه باید در مورد انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۵» بدانید • بازیگرها

هر آنچه باید در مورد انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۵» بدانید • بازیگرها

هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورانیا قرار بود آخرین قسمت از مجموعه فیلم های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا باشد، اما شایعات حاکی از آن است که هتل ترانسیلوانیا 5 نیز ممکن است در حال توسعه باشد.

البته این خبر هنوز به طور کامل تایید نشده است، اما شاید به دلیل مشکلاتی باشد که در جریان ساخت «هتل ترانسیلوانیا 4» پیش آمده است. هتل ترانسیلوانیا 4 قرار بود در دسامبر 2021 اکران شود، اما پس از اینکه استودیو آمازون قراردادی را برای توزیع انیمیشن با سونی امضا کرد، این فیلم تنها در Amazon Prime Video منتشر شد.

  • تریلر «Hotel Transylvania: Transformania» پایان مسیر دراکولا را اعلام می کند.
  • باجه بلیط فروشی؛ هتل ترانسیلوانیا بالاتر از آسمان خراش بلند شد
  • چه انیمیشن هایی بیشترین شانس را برای برنده شدن در اسکار 2022 دارند؟

تاریخ اکران هتل ترانسیلوانیا 4 دو بار به تعویق افتاد و یک بار قبل از لغو آن در سینماهای سراسر جهان به دلیل شیوع همه گیر کرونا. بالاخره قسمت چهارم مجموعه هتل ترانسیلوانیا در سینماهای سراسر جهان اکران نشده و سونی همچنان در تلاش است تا آن را در سینماهای چین به نمایش بگذارد. اپیدمی کرونا به شدت روند ساخت این فیلم را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد کار ساخت فیلم از راه دور انجام شود که فاصله زیادی بین اکران هتل ترانسیلوانیا 3 و 4 ایجاد کرد و شاید به همین دلیل است که دست اندرکاران فیلم درباره آنها در مورد ساخت هتل ترانسیلوانیا 5 چیزی نگو.

علاوه بر این، تغییرات زیادی در روند ساخت هتل ترانسیلوانیا 4 ایجاد شد، به عنوان مثال آدام سندلر دیگر صداپیشه دراکولا نبود و جندی تارتاکوفسکی کارگردانی فیلم را بر عهده نداشت و در عوض او این فیلم را کارگردانی کرد. توسط درک درایمون و جنیفر کلوسکا. اگرچه گفته شده است که هتل ترانسیلوانیا 4 آخرین دنباله این فرنچایز بود و به نوعی سرنوشت شخصیت های اصلی را نشان می داد و داستان را به خوبی به پایان می رساند، اما در قسمت های قبلی نیز همین اتفاق افتاد، زیرا تمام دنباله های قبلی به صورت A کامل بود. فیلم آنها پایان خوبی داشتند. بنابراین گمانه زنی ها نشان می دهد که ساخت هتل ترانسیلوانیا 5 دور از ذهن نیست و البته ما دلایل خاص خود را برای این امر داریم که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

آیا هتل ترانسیلوانیا 5 واقعا ساخته خواهد شد؟

از آنجایی که بارها گفته شده که هتل ترانسیلوانیا 4 دنباله پایانی این مجموعه است، بعید به نظر می رسد که هتل ترانسیلوانیا 5 در آینده ای نزدیک ساخته شود. با این حال، همانطور که در بسیاری از دنباله‌های دیزنی یا لایو اکشن دیده‌ایم، به ندرت پیش می‌آید که چنین فرنچایزهای سودآوری ناگهانی به پایان برسد و حتی دنباله ارباب حلقه‌ها قرار است در سال 2022 به کارگردانی پیتر جکسون اکران شود. همچنین همانطور که در هتل ترانسیلوانیا 4 دیدیم، کار شخصیت های این فیلم هنوز تمام نشده است و می توان داستان های زیادی درباره آنها ساخت و گفت. همچنین این دنباله ثابت کرد که اگر یکی از ستاره های اصلی فیلم نتواند حضور داشته باشد به راحتی می توان آنها را جایگزین کرد، درست مانند شخصیت «دراک». چون صداپیشگی این شخصیت در قسمت های قبلی بر عهده آدام سندلر بود اما در هتل ترانسیلوانیا 4 این کار به برایان هال سپرده شد.

داستان هتل ترانسیلوانیا 5 چگونه خواهد بود؟ آیا Transformania می تواند دنباله ای داشته باشد؟

در هتل ترانسیلوانیا 4، کنت دراکولا، ماویس (با صدای سلنا گومز)، جاناتان (با صدای اندی سامبرگ) و دوستانشان را در جشن 125 سالگی هتل دیدیم و در کمال تعجب دیدیم که دراک گفت قصد دارد بازنشسته شود. هتل. او ماویس و شوهرش جانی را که انسان است ترک می کند. به همین دلیل، هتل ترانسیلوانیا 4 کم کم به بیننده نشان می دهد که نسل های دیگری در حال ظهور هستند. در واقع، صحنه های پایانی هتل ترانسیلوانیا 4 نشان می دهد که این هتل پس از تخریب توسط خوکچه هندی پروفسور ون هلسینگ (با صدای جیم گافیگان) در حال بازسازی است و شاید این نشان دهد که فیلم هنوز حرف های بیشتری برای گفتن دارد. با این حال تا پایان فیلم متوجه تغییرات زیادی می شویم که جانی و ماویس در هتل ایجاد کرده اند، بنابراین هتل ترانسیلوانیا 5 می تواند به طور کامل بر روی این شخصیت ها تمرکز کند و داستانی جذاب و سرگرم کننده را به مخاطب ارائه دهد.

هتل ترانسیلوانیا 5 چه زمانی عرضه می شود؟

هتل ترنسیلوانیا

با توجه به اینکه هنوز هیچ صحبتی در مورد ساخت یا عدم ساخت هتل ترانسیلوانیا قسمت 5 وجود ندارد، بعید به نظر می رسد که در آینده نزدیک شاهد نمایش اولیه آن باشیم. با این حال، هر دنباله هتل ترانسیلوانیا تقریباً 3-4 سال پس از تولید دنباله قبلی منتشر شد. بنابراین اگر سونی در اواخر سال تصمیم بگیرد این داستان پرطرفدار پر از هیولا را در قالب هتل ترانسیلوانیا 5 بازسازی کند، احتمالاً حدود 3 سال طول می کشد، بنابراین حدس می زنیم که اگر همه چیز در سال 2025 خوب پیش برود، خواهیم دید. دنباله پنجم

منبع: screenrant

هر آنچه باید در مورد انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 5 بدانید اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.