نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف «دختری با گوشواره مروارید» • بازیگرها

نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف «دختری با گوشواره مروارید» • بازیگرها

یوهانس ورمیر یکی از مشهورترین نقاشان هلندی قرن هفدهم است که به خاطر صحنه های صمیمی خانگی و استفاده خیره کننده اش از نور شهرت دارد. «دختری با گوشواره مرواریدی» او منبع الهام بسیاری از آثار ادبی و سینمایی از جمله رمانی تاریخی به همین نام بوده است که در سال 1999 داستانی تخیلی از خلق این تابلو را روایت می‌کند. یک اقتباس سینمایی از این کتاب در سال 2003 ساخته شد که اسکارلت جوهانسون در آن نقش خدمتکار جوان یوهانس ورمیر را بازی کرد.

  • 5 بهترین فیلم 2022 با الهام از آثار هنری

کتاب دختری با گوشواره مروارید اثر تریسی شوالیه، انتشارات چشمه

۲۹ %

98, 000
۷۰۰۰۰ به مرد

ببینید و بخرید

این نقاشی معمولاً در موزه Mauritshuis در لاهه است، اما از اوایل فوریه، به مدت هشت هفته، این اثر به امانت نمایشگاه Vermeer در Rijksmuseum در آمستردام بود. موزه Mauritshuis نیز فراخوانی برای بازسازی این تابلوی معروف منتشر کرد که نتایج جالب و شگفت انگیزی به همراه داشت. ظاهراً موزه موریتشویس تصمیم گرفته است به جای خالی گذاشتن نقاشی روی دیوار، برخی از تفریحات را از طریق یک صفحه دیجیتال به نمایش بگذارد.

جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف دختری با

اگر پست‌های #mygirlwithpearl را در اینستاگرام جستجو کنید، بیش از 4800 بازتولید از نقاشی معروف دختری با گوشواره‌ای بزرگ که از گوش چپش آویزان شده است – ادای احترام هنردوستان به نقاشی رنگ روغن دختری با گوشواره مرواریدی را پیدا خواهید کرد. ، که برخی زیبا و برخی عجیب و غریب و سورئال، برخی کلاسیک و برخی انتزاعی و استیم پانک هستند. این عاشقان با عکاسی، طراحی دیجیتال، نقاشی رنگ روغن، گلدوزی، اسباب بازی، وسایل مدرسه، مهره های رنگی و دکمه، دختر معروف این تابلو را بازسازی کرده اند.

1675780530 313 نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف دختری با

دختر پازل 1000 تکه یوروگرافیک با گوشواره مروارید کد 5158

دختر پازل 1000 تکه یوروگرافیک با گوشواره مروارید کد 5158

۷۵۰۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

«دختر مروارید» در این نشریات به صورت نوزاد، پیرمرد ریشو، اردک، سگ یا حتی ناوی آبی از فیلم «آواتار» ظاهر می شود. در برخی از تصاویر، او حتی با ماسک صورت یا هدفون یا تلفن همراه به یک دختر قرن 21 تبدیل شده است. هنرمندی در اقدامی جالب، نقاشی ورمیر را در صفحه اپلیکیشن Tinder قرار داد و نام این اثر را “Swipe Right” گذاشت. برخی از این تصاویر احتمالا با ابزارهای هوش مصنوعی مانند Dall-E یا Midjourney ایجاد شده اند.

  • چرا «دختر مروارید» یک شاهکار بی نظیر است؟

1675780530 659 نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف دختری با

مسئولان موزه در مورد استفاده از این آثار به جای نقاشی اصلی می‌گویند: «اتاقی که تابلوی دختر در آن آویزان است، موقتاً به مکانی الهام‌بخش با حضور بسیاری از همان دختران، اما با ظاهری متفاوت تبدیل می‌شود». همانطور که آثار منتشر شده نشان می دهد، موزه هیچ محدودیتی برای خلاقیت در بازآفرینی این اثر قائل نشده است.

1675780531 334 نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف دختری با

1675780531 334 نتایج جالب فراخوان موزه برای بازسازی تابلوی معروف دختری با

منبع: CNET

نشریه نتایج جالب فراخوان موزه ای برای بازسازی تابلوی معروف «دختری با گوشواره مرواریدی» اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.