بیوگرافی بازیگران سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی – بازیگرها

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی – بازیگرها

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – https://bazigarha.com/

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا سریال عید شبکه یک به کارگردانی سعید آقاخانی را بخوانید. این احتمال وجود دارد که در نوروز 1402 فصل چهارم این سریال آماده پخش شود.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

نون خ نام یکی از بهترین سریال تلویزیونی. ایران به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی که تاکنون 3 فصل از این سریال را انجام داده و از شبکه یک سیما پخش شده است. سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس ممننت، سیدعلی صالحی و هادیها بازوند بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال در یکی از روستاهای استان کرمانشاه تصویربرداری شده و حال و هوای این منطقه را توصیف می کند.

زبان بازیگران سریال نون خا فارسی با لهجه کرمانشاهی است، نون خا در قسمت های مختلف از ترانه های هنرمندان کرد استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استفاده کرده است. همچنین حسین صفامنش در فصل اول آهنگ نون خا را با موضوع سریال خواند که با استقبال شدید مخاطبان مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

پخش فصل جدید سریال نون خا در نوروز 1402 از شبکه یک سیما

آهنگ های پخش شده در سریال نون خ

داستان نون خ

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی – بازیگرها
بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

سریال نون خ کانال یک تاریخچه اجتماعی آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب کارگاه فرآوری تخمه آفتابگردان است. او 4 دختر و یک نوه دارد. کشاورزان محلی نوردین تخمه آفتابگردان خود را به نوردین فروخته اند. نورالدین این محصول را به فردی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته است تا بتواند این محصولات را در ترکیه به فروش برساند.

در این میان خبر فوت میرزایی می رسد و کشاورزانی که از این خبر مطلع می شوند سعی می کنند بابت محصولی که به نورالدین خانزاده فروخته اند از او پول بگیرند.

فصل دوم سریال نون خا در آستانه ماه مبارک رمضان از 22 آوریل تا 14 اردیبهشت 1398 از شبکه یک پخش شد. فصل دوم نون خ در 17 قسمت 50 دقیقه ای ساخته شده است. ماجرای این فصل از جایی شروع شد که نورالدین در حال پرداخت بدهی هایش است. در این فصل مه لقا خانم از دنیا رفت اما همه اهالی از او یاد می کنند و در طول سریال بارها از او نام برده می شود.

در ادامه داستان شاهد بخشی از سلسله زلزله های غرب کشور بودیم، اتفاقی که باعث شد نورالدین و اهالی روستا به بیابان رفته و مدتی را در چادر زندگی کنند تا اوضاع حل شود. امن تر برمی گشت

اما فصل سوم سریال تلویزیونی ظهر. این سریال در سال 1399 ساخته شد و به یکی از پربیننده ترین سریال های نوروزی سال 1400 تلویزیون ایران تبدیل شد. در فصل سوم سریال، داستان نون خ با ازدواج شیرین دختر نورالدین خانزاده آغاز می شود، اما با ناپدید شدن داماد، مراسم عروسی قطع می شود. در همین حال، بهادرخان، شوهر خواهر نورالدین، یک معدن طلا پیدا می کند و سعی می کند کسی از آن مطلع نشود.

بیوگرافی بازیگران نون خ

ظهر خ. سعید آقاخانی

ظهر خ.  سعید آقاخانی
ظهر خ. سعید آقاخانی

سعید آقاخانی (زاده ۱۳ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار) بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی است. او دانشجوی رشته نمایش در دانشگاه تهران است. پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط پدافند هوایی در آذرماه ۱۳۹۷، آقاخانی به دلیل همدردی با مردم از حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

آقاخانی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تهران است و بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با سریال کمدی پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. او در این سریال با مهران مدیری، نصرالله رادش و رضا عطاران همبازی بود. در سال ۱۳۷۳ این بار در سریال طنز ساعت خوش به کارگردانی مدیری به ایفای نقش پرداخت. مقاله محبوب سعید و خان ​​دایی جان معروف شد.

در سال 1387 در اولین فیلم خود در فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی و با بازی رضا عطاران، مجید صالحی، بهاره رهنما، علی صادقی و سعید آقاخانی در سال 1367 اکران شد و او سابقه کارگردانی سینما را نیز دارد و اولین تجربه کارگردانی او در فیلم لامپ 100 بوده است. این فیلم یکی از فیلم هایی بود که در سال 92 در بخش نگاه نو به سی و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافت. محسن تنابنده در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا : علی صادقی

علی صادقی در سریال نون خ شبکه یک
علی صادقی در سریال نون خ شبکه یک

علی صادقی (زاده ۱۹ آذر ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین های تابستان من با نگاهی طنز به جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی و دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت او بود که چند سال بعد با همکاری پرای به اوج شهرت رسید. . عطاران در سریال های «خانه به دوش» و «متهم فرار کرد».

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر ​​+ [خلاصه داستان و زمان پخش]

او با بازی در فیلم بهترین تابستان من که نگاهی طنز به جنگ (با صدای افشین زینوری) داشت به شهرت رسید. بازی در سریال های «متهم فرار کرد»، «خانه به دوش» و سریال «بزنگاه» در کنار رضا عطاران او را به اوج شهرت رساند. صادقی بازیگری را از سال ۱۳۷۰ در سن ۱۱ سالگی آغاز کرد. او توسط امیر سماواتی برای بازی در سریال آفتاب علم تاب انتخاب شد و به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا : شقایق دهقان

بیوگرافی بازیگران نون خ
بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

شقایق دهقان (زاده ۱۳ اسفند ۱۳۳۶) بازیگر و نویسنده ایرانی است. فعالیت اصلی او در مجموعه تلویزیونی نود شب مهران مدیری است. یکی از کارهای معروف او ایفای نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحیح در سال 1389 است که از سال 1393 در برنامه خندوانه و در سال 1395 به همراه مهراب به اجرای استندآپ کمدی می پردازد. قاسم خانی به عنوان داور بخش استندآپ کمدی جشنواره هنر فارسی زبان اروپا انتخاب شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی Pathaan (Pathaan 2023) + [لینک دانلود فیلم]

دهقان در 13 اسفند 1357 در گیسن آلمان به دنیا آمد و سه ماه بعد با پایان تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. 6 سال به خاطر شغل پدرشان در نکا زندگی کردند و سپس به تهران آمدند. او کار هنری خود را در سن 18 سالگی آغاز کرد. زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد.

در پاییز 1380 پیشنهاد بازی در سریال کمدی پاورچین را پذیرفت و پس از آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این سریال زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. اولین تجربه بازیگری شقایق دهقان در کنار همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم درخت ناگهان به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1396 اتفاق افتاد و این زوج هنرمند برای اولین بار در لباس بازیگری در کنار هم قرار گرفتند. در سال ۱۳۷۶ با مهراب قاسم خانی آشتی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا : سیروس ممنت

بیوگرافی بازیگران نون خ
بیوگرافی بازیگران نون خ

سیروس ممنت رنجبر (زادهٔ ۴ خرداد ۱۳۳۸) بازیگر و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. او اغلب در کمدی ها بازی کرده است. از معروف ترین آثاری که وی در آن حضور داشته می توان به فیلم های مجیزه خنده (1375) و فوتبالی ها (1389) و مجموعه تلویزیونی خانه به دوش (1383)، سه دونگ، سه دانگ (1390) و نون خا (1397-اکنون) اشاره کرد. .

سایرس میمنت، ستاره جوکر

در چهارم فروردین 1396 با کمک وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرد، اما از سوی شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت شد. خاطره کوروش:

من با سعید آقاخانی رفاقت 30 ساله دارم، خیلی کارها با هم انجام می دادیم و هر وقت با سعید بودم همیشه می گفت آرزوی من این است که نقشی داشته باشیم که بتوانیم لباس هایمان را بپوشیم، یعنی شلوار جفی. که در زبان کردی شناخته شده اند و لباس های دیگر مردم ما را می پوشند. این آرزوی من بود و حالا بعد از سه دهه رویای من محقق شد و لباس پوشیدم و نقشم را بازی کردم.

سید علی صالحی

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا
بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

سید علی صالحی (زادهٔ ۲۱ اسفند ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، کارشناس و نویسنده ایرانی است. او پسر عموی مجید صالحی بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی در آثاری چون سریال «شور پرواز»، مجموعه تلویزیونی «مسکونی» و سریال «نون.خ» حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال طنز کتونی زرنگی+ [زمان پخش از شبکه سه]

او دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سااریگیان و احمد آقالو گذرانده است. در سال ۱۳۷۱ برای اولین بار در قالب گروه موزون و در مجموعه تلویزیونی امام علی به تهیه کنندگی داوود میرباقری جلوی دوربین رفت و نقش کوتاهی را تجربه کرد. صالحی علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و بازیگر نیز فعالیت داشته است.

صالحی در سریال کمربندها به کارگردانی مهدی مظلومی دیده شد و با حضور در سریال کارگره سید جواد رضویان اما با نقش فریبرز در ظهر به شهرت رسید. خ آن را رواج داد و آن را شناخته شد.

این یک هدیه عالی است

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا
بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

هادی بازوند (زاده ۶ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او با بازی در نقش «روژان خانزاده» در سریال نون خا فصل اول به شهرت رسید و در مصاحبه خود در برنامه تلویزیونی دورهمی گفت که در هرمزگان بزرگ شده اما اصالتا کرمانشاهی است. او در دانشکده مهندسی معماری خوانده است.

او با بازی در سریال هشتگ خاله سوسک وارد دنیای بازیگری شد و در سریال نون خا فصل اول در نقش روژان ظاهر شد و به شهرت رسید. بازوند در فیلم انجا دامن ساعت به کارگردانی سیروس الوند نیز نقش کوتاهی داشت.

دانلود رایگان تمام قسمت های سریال ایرانی باگناه

بیوگرافی بازیگران سریال بی گناه.

وی پس از درخشش در فصل 1 سریال نون خا، در سریال نمایش خانگی رازبقا به کارگردانی سعید آقاخانی و سریال بیگوناه به کارگردانی مهران احمدی به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کمدی ایرانی تاریخ سینما.
  • جدیدترین سریال نماوا
  • بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی چهار چخ
  • بهترین فیلم های اجتماعی ایران در تاریخ سینما

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا

بیوگرافی بازیگران سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی برای اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.