سریال «ملکه گدایان»؛ یک داستان عامه‌پسند • اندلرن

سریال «ملکه گدایان»؛  یک داستان عامه‌پسند • اندلرن

نزدیک به سال است که با پخش سریال ملکه گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان از اولین محصولات انحصاری پلتفرم پلتفرم فیلیمو، می‌گذرد. این مجموعه زمان پخش با توجه به موضوع مورد توجه قرار گرفتن به داستان های مخاطبان گرفت. پخش این سریال پس از دو فصل و در مجموع ۳۰ قسمت به پایان رسید. «ملکه گدایان» در ماه‌های انتشارش تنها یک رقیب داشت و آن سریال قورباغه قورباغه بود که به دلیل تفاوت بسیار زیاد در ژانر و ساختار، مخاطب مشترکی با ملکه گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان ساختار ساختاری بود.

اما با انتشار سریال‌های درام در شبکه نمایش مخصوص خود پلتفرم فیلیمو مثل «می‌خواهم زنده بمانم»، «زخم کاری» و… کم کم این سریال به حاشیه رانده رانده شد رانده رانده رانده رانده رانده رانده رانده رانده رانده سریال. این این و و و هر چند تکرار وفادار خود را داشت، اما بعد از آن بر تنگاتنگی که سریال‌های میان‌ها به وجود آمد، داستان خود این مجموعه کش‌دار و با یک سری تکرارهای تکراری جلو می‌رفت که آن را از انتخاب پلتفرم‌های خارج از کشور انتخاب می‌کنند. همچنین ساخت پخش پخش ملکه گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان این سریال حال حاضر به طور کامل در آرشیو موجود است و برای دسته ای از مخاطبان که داستان های عاشقانه سبک فیلم های هندی و سریال های ترکی را می پسند، پیشنهاد خوبی دارد. اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری درباره سریال بدست آوریم در ادامه به معرفی بیشتر و این مجموعه پرداختیم.

اندروید باکس فیلیمو مدل Filimo Stick FS-101

۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کپی از هالیوود با ساختار سریال ترکی

«ملکه گدایان» با یک عروسی در ترکیه شروع می‌شود و پیش از شروع خطبه عقد طی یک اتفاق پدر داماد در ایران سکته می‌کند. البرز شمس خود را بهم می‌زند و مصرانه که به ایران باز می‌گردد، صحبت از ممنوعیت ورود به ایران است. به قاچاقچی‌ها می‌دهد تا او را به سرزمین برسانند، اما بعد از نامزد کردن، جواب او را نمی‌دهد، توسط قاچاقچی‌ها بیهوش می‌شود. وقتی چشم می‌کند، هویتی دیگر دارد و حتی مادر و نامزدش هویت واقعی را انکار می‌کنند. مسولیت البرز یک سرده باندهای مافیایی تکدی‌گران به افرا سپرده شده است که باید او القا کنند که البرز شمس ندارد و او فرهاد نام دارد. در این اما نامزد البرز همه معادلات را می‌ریزد و باعث می‌شود که متوجه توطئه‌ای که در جهت حذف انجام شود، می‌شود. سریال «ملکه گدایان» با این خط شروع شد.گره‌های بزرگ در اول به وجود می‌آید به سرعت در قسمت باز می‌شود و به طور بیننده‌ای که شخصیت‌های شخصیت‌های البرز را از توطئه چیده گرفته‌اند، می‌بینند و هم‌چنین به سکانس می‌پردازند. با با با شکل‌گیری توطئه بیشتر آشنا می‌شود.

ملکه گدایان؛ یک داستان عامه‌پسند • اندلرن

داستان در ابتدایی درگیرکننده است و با ویژگی‌هایی که دارد، مخاطب را خود می‌کند، اما تا زمانی که از توطئه برداشته می‌شود. چون در این زمان مخاطب خاص و ویژه سینما و تلویزیون متوجه کپی بودن درون مایه ن. در واقع افضلی و امین محمودی نویسندگان سریال ملکه، داستان فیلم «ناشناس» ساخته خائومه سرا، محصول ۲۰۱۱ با بازی لیام نیسن را به صورت کامل به عنوان خط اصلی داستان در نظر گرفته و از روی آن کپی برداری برداری. در آن هم مردی در اثر حادثه‌ای از هوش و پس از آن همه را انکار می‌کنند و از مدتی متوجه می‌شوند این یک توطئه توطئه است. اما تلاش انکار کپی‌برادری با رد گم کردن‌ها، قصه و اشکلات در روایت، بدون در نظر گرفتن مخاطب، در همین چند قسمت ابتدایی ملکه گدایان، کاملاً دیده می‌شود و آن را بیشتر به کپی می‌رساند از یک اثر اثر هالیوودی می‌کند تا یک نسخه ایرانیزه. موفق.

مثلاً شخصیت‌هایی که حالا هویتی دیگر پیدا کرده‌اند یک متخصص شیمی هستند، از این ویژگی خود استفاده می‌کنند، در باز کردن سلولی که قاچاقچی‌ها برای تعبیه تعبیه کرده‌اند یا حتی ساختن امپولی برای فلج سرکرده سرکرده است. در همه روایت‌ها رگه‌هایی از فیلم‌های هالیوودی دیده می‌شود که برای تأثیرگذاری هیجان‌انگیز قصه‌ها به آنها می‌شود. اما در این اولین سوالی که به مخاطب می‌رسد این است مثلاً وقتی البرز شمس هیچ پولی، حتی موبایل هم در جیبش نیست، چگونه می‌توان به این مواد دسترسی داشت و آنها را راحت و بدون محیطی که ازمایشگاهی تحت کنترل باهم قرار داد. ؟ از سویی با ورود قصه به محل زندگی بچه‌های و اسرار برای نشان دادن مشکلات این طبقه از جامعه، بیشتر از اینکه با فضا و شرایط این بچه‌ها همذات پنداری کند، به یاد سریال آوای آوای باران باران آخرین مجموعه پرمخاطب پرمخاطب تلویزیون می‌افتد. سهیلی‌زاده کارگردان «ملکه گدایان» خیلی هم این موضوع گریزان نیست، تا که حتی تیتراژ ملکه شباهت به تیتراژ آوای باران دارد. ماجراهای عشقی دیالوگ‌های کلیشه‌ای عاشقانه، مثلث عشقی با دو مرد روبرو می‌شوند که خواهان یک زن هستند و… نیز دیگری است که تیم نویسندگان آنها را از سریال‌های ترکی ترکی پربیننده این روزها وام گرفته‌اند تا به مخاطبان بیشتر کمک کنند.

پایان‌ «ملکه گدایان قدیمی» دقیقاً مصداق اصطلاح قدیمی پایانش عروسی شد، درباره فیلم های سینمایی و سریال ها. همه بدها به سزای اعمالشان رسیدند و همه خوب‌ها عاقبت بخیر شدند. در نهایت شخصیت‌های اصلی داستان یعنی افرا و با حل شدن تمام مشکلات به وصال رسیدند. از سوی پلیس که سی قسمت هیچ نقشی روند داستان نداشت، پیدا شد و کله‌اش پیدا شد و قانونی ملکه و دار و دسته‌اش را در یک اقدام سریع و بدون دستگیری بدون دردسر.

فرمول همیشگی آقای کارگردان

تجربه سریال مثل «دل»، «مانکن»، «کرگدن» و… در شبکه خانگی به سازندگان این نوع ثابت کرد که به تصویر کشیدن اختلاف طبقاتی و مخصوصا اضافه کردن رنگ و لعاب زندگی‌های به اصطلاح لاکچری و از سوی تقابل تقابل. تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل تقابل آن با بدختی و فقر، یک فرمول برنده است که به شدت می‌توان عام ایرانی را شنید. «ملکه گدایان» هم که سریال حسین سهیلی‌زاده از «مانکن» در شبکه خانگی بود، در قسمت‌های با دز کمتری قشر مرفه رفت، اما همان اشاره‌ها هم به بیننده القا می‌کند می‌کند که پول بسیار زیاد در میان میان. پولی که حتی یک مادر در مقابل آن فرزند خود را انکار می کند. برگزاری عروسی بر روی یک کشتی کروز بر آب‌های دریای مرمره شهر استانبول و پس از ورود المان‌های ترکی به همه اجزای زندگی عامه مردم، تبدیل به یکی از آرزوهای آرزوهای نسل جوان جوان. بنابراین وقتی شروعین سریال در لیموزین اختصاصی شروع که عروس را پیش از عقد به هتل محل اقامتش می‌رساند بیننده‌ای که و گوشش را به دیدن این زندگی‌های تجملاتی عادت عادت کرده است، حتماً ملکه ملکه گدایان گدایان گدایان را را.

1673274741 342 سریال ملکه گدایان؛ یک داستان عامه‌پسند • اندلرن

فرمول دیگری که پیش از این حسین سهیلی‌زاده در آوای باران باران باران باران باران باران باران باران باران باران باران باران باران باران همانقدر که برج، ماشین مدل بالا و لباس گران قیمت در سکانس‌های به زندگی لاکچری می‌بینیم، به نسبت زندگی سیاه متکدیان و خلافکاران پایین شهر باید نمایش داده شود. یک فرمول گونه ای که بیش از ۵۰ سال در فیلم ها و سریال های عامه پسند همیشه بوده است. کلیشه های این حتی در جزییات سریال «ملکه گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان و حتی گدایان گدایان گدایان گدایان گدایان ملکه ملکه ملکه ملکه مثلاً هر کس در بالای شهر زندگی می کند خسرو و نام دارد و در پایینی از جامعه است، نامش بتول یا نام هایی شبیه به این است. همچنین این را نباید اقتصادی نادیده گرفت که از اختلاف طبقاتی استفاده کرد، حالا با بد مردم در سال‌های اخیر نسبت به قشر مرفه، بیشتر هم مورد پسند قرار می‌گیرد.

گروه بازیگران

گروه بازیگران سریال ملکه گدایان ‘بسیار جوان است، اما در مقابل محصولات شبکه نمایش خانگی ستاره‌های کمتری کار خود را شروع کرد. باران کوثری بازیگر چهره و در واقع مخاطب مخاطب است که نقش اصلی این را برعهده دارد. او همان حسی همیشگی‌اش را در این سریال به نمایش گذاشته اما واقعیت سریال است که نمی‌توان این کار را مهم‌ترین کارنامه او به حساب آورد. آرمان درویش نقش اول مرد این سریال را بر عهده دارد. بازیگری که حضور ابتدایی در دنیای بازیگری پشت سر می‌گذارد و پیش از این سریال، بیشتر از سوی سینما شناخته شده بود تا مخاطب عام. او به چهره و بازی جوان پسندش، با سریال ملکه گدایان گدایان به یکی از چهره‌های مورد دختران نوجوان و جوان تبدیل شد که به مخاطب کمک کمک کند. سایر بازیگران هم بازی‌های معمولی در این سریال حتی چهره‌هایی مانند پانته‌آ بهرام الهام کردا و رویا نونهالی دلیل نوع پردازی سریال، ویژگی‌های خاص در بازی را با این سریال تجربه تجربه تجربه.

1673274741 137 سریال ملکه گدایان؛ یک داستان عامه‌پسند • اندلرن

شاید در این میان تنها بتوانیم از رضا بهبودی صحبت کنیم. بازیگری که گریم و بازی متفاوتش در نقش، تنها کاراکتر خاص این می‌شود که شبیه آن را بود. در نهایت گفت این گروه نه اتفاق ویژه به همراه داشت و نه بسیار توی ذوق زننده‌ای که در خاطر ماند. تنها می‌توان فرزاد فرزین و شبنم قربانی نام که در نقش های پارسا سارا ، با وجود هدایت‌های کارگردان مطمنا ایجاد شرایط برای ارایه بازی بهتر ، مخاطب را از از قدرت قدرت بازیگریشان ناامید ناامید.

نوشته سریال «ملکه گدایان»؛ یک داستان عامه پسند اولین بار در دیجیکالا مگ. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.