۷ فیلم و شخصیت های نفرت انگیز انیمیشن که هیچ کس دوست ندارد • بازیگرها

۷ فیلم و شخصیت های نفرت انگیز انیمیشن که هیچ کس دوست ندارد • بازیگرها

شخصیت های زیادی را در دنیای فیلم ها و سریال ها می شناسیم که برای تماشاگران ساخته می شوند. این شخصیت ها توسط نویسندگان یا کارگردانان به گونه ای خلق می شوند که عمداً شرور یا مانعی برای قهرمان داستان هستند. اما داستان همیشه به این سادگی نیست. گاهی اوقات شخصیت ها با هدف منفور شدن خلق نمی شوند، اما داستان فیلم، گریم خاص، نوع اجرای بازیگر یا صداپیشه آنها را به جایی می رساند که هرگز نمی توانند جایی برای خود باز کنند. جهان، قلب و چشم مخاطب و برای همیشه شخصیت های منفور باقی می مانند. در این مقاله 10 شخصیت نفرت انگیز در فیلم ها و انیمیشن ها را نام می بریم که هیچکس دوست ندارد.

سوال منفور بودن یک شخصیت ربطی به کیفیت هنر یا رسانه ندارد. به عنوان مثال، «افسانه زلدا؛ افسانه زلدا: Ocarina of Time ممکن است یکی از بهترین بازی‌هایی باشد که تا به حال ساخته شده است، اما همچنان یادآور آن پری احمقانه است که فریاد می‌زند «گوش کن!» نفرت‌انگیزترین یا حتی بدترترین شخصیت‌های بازی فیلمی که صرف نظر از اینکه خود فیلم چقدر خوب است، هرگز نتوانست جایی برای خود در قلب مخاطبان ایجاد کند، اگر گزینه ای را از دست دادید، لطفاً آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  • 10 شخصیت زن منفور در دنیای انیمیشن

7. پوچ در مجموعه انیمیشن “سیمپسون ها”

  • صداپیشه: دن کاستلانتا
  • محصول: 1997

شاید انتخاب پوچی برای فهرست 7 شخصیت منفورترین فیلم ها و انیمیشن ها کمی اغراق آمیز به نظر برسد، زیرا در خارج از دنیای «سیمپسون ها»، این شخصیت منحصر به فرد تعداد زیادی طرفدار دارد که طرفداران زیادی دریافت کرده اند. توجه زیادی به خاطر حضور کوتاه او در نمایش.

شخصیت موج سوار، با صداپیشگی دن کاستلانتنا (با صداپیشگی هومر سیمپسون)، در قسمت بعدی سریال کشته می شود و دیگر برنمی گردد. حضور او تنها به عنوان طعنه ای برای مدیران استودیوی فاکس بود که می خواستند کاری جدید و متفاوت در سریال “سیمپسون ها” انجام دهند.

پوشه طرح سیمپسون ks52

پوشه طرح سیمپسون ks52

۱۲۵۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

6. پدربزرگ جوی در فیلم “ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی”

به دنبال پدربزرگ، شخصیت نفرت انگیز فیلم ها و انیمیشن ها

  • بازیگر: جک آلبرتسون
  • محصول: 1971

با گذشت سالها و ظهور اینترنت، نفرت نسبت به حقوق اکتسابی افزایش یافته است. تماشاگر نمی توانست شخصیتی را تحمل کند که نیمی از عمرش را در رختخواب می گذراند، از محبت و مراقبت فرزندانش سوء استفاده می کند، سپس با بلیط طلایی می پرد و می رقصد!

از آنجایی که «ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی» اثری جادویی است، بر ما به عنوان تماشاگران سینماست که اجازه دهیم یا از ربودن لذت تماشای یک فیلم شیرین این شخصیت حقیر و فرصت طلب جلوگیری کنیم.

5. پریدالین در فیلم «بیگانه در برابر غارتگر؛ «رکوئیم» (بیگانگان در برابر درنده: رکوئیم)

پریدالین یک شخصیت نفرت انگیز در فیلم ها و انیمیشن ها است.

  • بازیگر: ایان وایت
  • محصول: 2007

در پایان فیلم «بیگانه علیه شکارچی» دیدیم که ترکیبی از هر دو نوع شکارچی به یک شهر کوچک حمله کردند و جمعیت محلی را نابود کردند. «بیگانه علیه پیلاگر؛ «عذرخواهی» کار ضعیفی بود که هیچکس آن را دوست نداشت و متأسفانه پریدالین یکی از بدترین کارهای بین این دو هیولا بود. این قسمت اساساً به فرانچایز بیگانه و غارتگر پایان داد تا اینکه سال ها بعد، ریدلی اسکات با پرومتئوس بازگشت و به پایان رسید. عذرخواهی برای همیشه با فیلمی تحسین برانگیز.

دزد مدل نکا اکشن فیگور

دزد مدل نکا اکشن فیگور

محصول را ببینید

4. مت ویلیامز در فیلم “ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستال” (ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین)

مت ویلیامز در

  • بازیگر: شیا لبوف
  • محصول: 2008

مت اخیراً به عنوان یک شخصیت سرگرم کننده، جدید و جوان به سریال ایندیانا جونز اضافه شد. از آنجایی که داستان فیلم در اواخر دهه 1950 می گذرد، مت (با بازی شیا لبوف) در نقش یک مرد جوان چرمی با موتور سیکلت و شخصیتی سرسخت ظاهر می شود که پسر همسر سابق ایندیانا و ایندیانا، ماریان رین وود است. در دنیای خدایان، جادو و بیگانگان، آنچه بیش از همه گیج کننده است این است که چگونه ترکیب دو DNA برتر و نابغه می تواند منجر به یک کودک با شخصیت ضعیف و شکست شود.

احتمالاً بدترین فیلمی است که استیون اسپیلبرگ ساخته است، به عنوان 6 نفرت انگیزترین شخصیت انیمه و فیلمی که در اینجا لیست کرده ایم و حتی ذکر مت آزار دهنده است. با این حال، این تنها اپیزودی است که با میمون های متحرک مطابقت دارد، و از برخی جهات حتی بدترین لحظه در ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستالی نیست.

3. وسلی کراشر در فیلم «پیشتازان فضا»; Star Trek: The Next Generation

وسلی کراشر در فیلم

  • بازیگر: ویل ویتون
  • محصول: 1987

در «پیشتازان فضا؛ نسل بعدی»، وسلی کراشر جوان، پسر دکتر کراشر اینترپرایز، فردی آزاردهنده است که خدمه باید با او کنار بیایند. بدترین بازیگر جوان در یک فیلم علمی تخیلی علیرغم مهارت هایی که ویزلی در بیشتر سال های خلبانی خود به دست آورده بود، این واقعیت را جبران نکرد که چنین شخصیت آزاردهنده و عمیقاً ناراحت کننده ای در عرشه اینترپرایز قابل مشاهده بود. .

نقش کراشر را ویل ویتون بازی کرد که مورد انتقاد و نفرت طرفداران فیلم قرار گرفت. در طول دو دهه گذشته، او مجری برنامه‌های مختلفی بوده، خودش را در نقش‌های دیگران انتخاب کرده است و سعی کرده به نحوی این تصویر منفور را جبران کند، اما به نظر نمی‌رسد که او چندان موفق بوده است.

مدل هیئت مدیره فیلم و سریال Captain Kirk Star Trek Captain Kirk star trek B258

مدل هیئت مدیره فیلم و سریال Captain Kirk Star Trek Captain Kirk star trek B258

۵۰ هزار به مرد
ببینید و بخرید

2. جار جار بینکس در فیلم «جنگ ستارگان»; جنگ ستارگان: اپیزود اول – تهدید شبح

جار جار بینکس در فیلم

  • صداپیشه: احمد بست
  • محصول: 1999

Jar Jar Binks به عنوان اولین شخصیت CGI که ​​از موشن کپچر استفاده می کند، به تنهایی از نظر فنی چشمگیر است. این شخصیت منفور و به طور کلی احمق، با انواع مسخره با لهجه مصنوعی و گوش های بلند ترسناکش، همچنین یک کاریکاتور نژادپرستانه بود. همه اینها با این واقعیت بدتر شد که در “جنگ ستارگان؛ قسمت اول؛ تهدید شبح” خط داستانی بسیار مهمی بود و جدی های بزرگی مانند کوی گون جین و اوبی وان اساسا وظیفه محافظت از این احمق را داشتند. خوشبختانه جار. نقش جار کم کم کمرنگ شد.

1. اسکرپی دو در فیلم “اسکوبی دو”

اسکرپی دوو در فیلم

  • صداپیشه: J.P. Mannox
  • محصول: 2002

اسکرپی دو، برادرزاده اسکوبی محبوب، یک نسخه مینیاتوری از نژاد گریت دین است. اسکراپی بسیار پرانرژی در موقعیت هایی قرار می گیرد که تنها به لطف قد مینیاتوری خود می تواند زنده بماند.

اسکرپی که مدام عبارات کسل کننده و نفرت انگیزی را به زبان می آورد، در نقش پوچی در «سیمپسون ها» خلق شد تا خنده بیشتری به فیلم اضافه کند. شخصیت دیگری که مجبور شد به اسکوبی دو بپیوندد تا به فیلم سرعت بیشتری بدهد و به طرفداران جوان تر بهانه ای بدهد تا سر والدینشان فریاد بزنند! در عوض، او به طور کلی به عنوان یک شخصیت اضافی غیرقابل دوست داشتن در سریالی دیده می شود که برای مدت طولانی محبوب مانده است. به دلیل عدم محبوبیت اسکرپی در فیلم های اسکوبی دو، او اکنون به عنوان یک شرور شناخته می شود.

انیمیشن The Adventures of Scooby Doo

انیمیشن The Adventures of Scooby Doo

۱۵، هزار به مرد
ببینید و بخرید

منبع: وب سایت فیلم

The post 7 شخصیت نفرت انگیز فیلم و انیمیشن که هیچ کس دوست ندارد اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.