نظرات ۱۰ لباس و لباس نامناسب در انیمیشن های دیزنی و پیکسار با نینا

من می توانم برای هر مشکلی که دارید یک دلیل منطقی بیاورم
1: مریدا وقتی لباس می پوشید موهایش را باز می کرد و لباس دامن می پوشید، حتی مردان آن زمان برای راحتی در جنگ دامن می پوشیدند.
2: گیسوکمند: راپونزل هرگز نیازی به ماندن در سرما نداشت و گوتل هیچ لباس گرمی به قلعه نیاورد و در آن زمان سال سرد نبود و سفر آنها نمی خواست بیشتر از 2 طول بکشد. -3 هفته.
3: علاءالدین: اگه یادتون باشه یه انیمیشن میخواستن چون فکر میکردن جازمین دستشو دزدیده پس علاءالدین نتونست دزدی کنه و ریسک کنه چون دزدی پارچه کار راحتی نیست….جلیقه
در ضمن اونی که روی میمونش بود فکر کنم برای بچگیش بود.
4 شیاطین و دوست پسر: دیو از آنجایی که یک مرد انسانی بود و صد خدمتکار داشت که می توانستند او را لباس بپوشانند، برای این لباس می پوشید.
5 زیبای خفته: پری ها با شیوه زندگی مردم ناآشنا هستند و مجبور می شوند در مقابل شفق جادو انجام ندهند، بنابراین آرورا از کودکی در طبیعت بزرگ شد و هرگز کسی را ندید که او کفاش باشد و احساس نیاز کند.
6: مولان: بچه ها بیشتر دوست دارند اینطور به نظر برسند، حتی اگر خوش اندام باشند، شانگ بدون لباس تمرین می کرد، پس پول پشت سرش را به او نشان دهید، و این همان چیزی است که تمرینات سخت به نظر می رسد.
7 تارزان: جین نمی‌دانست که قرار است در جنگل گم شود، وگرنه می‌دانست چه لباسی به او می‌آید.
8 بالا: قرار بود کارل با خونش مستقیماً به لبه آبشار برسد، او داستان های بین سفرها را برنامه ریزی نکرده بود.
9 مولان: یک بار گفتم و باز هم می گویم، حتی مردان برای جنگ دامن می پوشند
10: کفش شیشه ای جادوی فرشته مهربان بود، بازم میگم نمیشه از جادو منطقی خواست
از اینکه این مطالب را نوشتید و وقت گذاشتید بسیار متشکرم، اما ای کاش وقت خود را برای چیز بهتری تلف می کردید.
در پایان از همه کسانی که این متن را تا انتها مطالعه کردند تشکر می کنم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.