مارول با «مرد مورچه‌ای و زنبور: مانیا کوانتومی» (باکس آفیس هفته) بازمی‌گردد • بازیگرها

مارول با «مرد مورچه‌ای و زنبور: مانیا کوانتومی» (باکس آفیس هفته) بازمی‌گردد • بازیگرها

Ant-Man and the Wasp: Quantum Mania (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) (مارول و دیزنی) همانطور که انتظار می رفت در هفته اول اکران ظاهر شد و با فروش 104 میلیونی در رتبه اول جدول باکس آفیس قرار گرفت. دلار در آمریکای شمالی و به عنوان پرفروش ترین نسخه از سه گانه «مرد مورچه ای» لقب گرفت. انتظار می‌رود که فیلم ماجراجویی جدید مارول با بازی پل راد و اوانجلین لیلی در نقش Ant-Man and the Wasp تا پایان روز دوشنبه در آمریکای شمالی 118 تا 120 میلیون دلار بفروشد.

جالب است بدانید که این اولین افتتاحیه بیش از 100 میلیون دلاری در سال 2023 است، وضعیت «مرد مورچه ای 3» در باکس آفیس جهانی نیز خوب بود و با احتساب فروش بین المللی 239.30 میلیون دلاری، فروش خوبی داشته است. 357.30 میلیون دلار در سراسر جهان تاکنون. لازم به ذکر است که 24 میلیون دلار از مجموع فروش این فیلم حاصل اکران آن در قالب آی مکس بوده است و پیش بینی می شود در هفته های آینده تعداد مخاطبان علاقه مند به دیدن فیلم با کیفیت برتر افزایش یابد. حتی بیشتر.

  • آیا شکست فیلم ها و انیمیشن های فرنچایز در سال جدید ادامه خواهد داشت؟
  • 45 فیلمی که در سال 2023 نباید از دست بدهید

اگرچه سه‌گانه «مرد مورچه‌ای» همواره با واکنش‌های شدید منتقدان مواجه شده است و برخی از تندترین انتقادها از دنیای سینمایی مارول را می‌توان به این سه‌گانه نسبت داد، «مرد مورچه‌ای و زنبور: شیدایی کوانتومی» نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما فروش اولیه بسیار بیشتر از فروش 57 میلیون دلاری Ant-Man و 76 میلیون دلاری Ant-Man and the Wasp بود. در هر صورت، نقدهای انتقادی معمولاً تأثیر چندانی بر فروش فیلم های مارول در چند هفته اول ندارند، اما امتیاز پایین Rotten Tomatoes 47 از 100 و Metacritic 48 از 100 می تواند تأثیر منفی بر فروش فیلم داشته باشد. . فیلم در چند هفته آینده

تحلیلگران فیلم انتظار ندارند «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتوم آرامش» به یکی از پردرآمدترین فیلم‌های مارول تبدیل شود و احتمالاً با فروش کم به پایان می‌رسد. در هر صورت، بیایید آثار بسیار قدرتمندتر و پرطرفداری مانند «دکتر استرنج در چند جهان جنون» و «پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه» (دکتر استرنج در چند جهان جنون) را به یاد بیاوریم که نتوانستند به فروش جهانی یک نفر برسند. میلیارد. دلار و کار خود را با فروش 750 تا 950 میلیون دلار به پایان رساند.

شاید Ant-Man به عنوان انتقام‌جوی کوچک‌تر قدرت کمتری نسبت به غول‌های محبوب مارول داشته باشد، اما او تا به حال عملکرد بهتری نسبت به سایر قسمت‌های خود داشته است و این اتفاق بسیار امیدوارکننده‌ای برای مارول است زیرا فیلم شروع فاز پنجم است. MCU. . سایر فیلم‌های این فاز مانند «نگهبانان کهکشان جلد 3» (محافظان کهکشان جلد 3) در تاریخ 5 می اکران خواهند شد و پس از آن «معجزات» (Las Maravillas) در تاریخ 10 نوامبر و با فیلم‌های بالا اکران خواهند شد. حراجی. از آنها انتظار می رود.

Ant-Man and the Wasp: Quantum Mania سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به کارگردانی پیتون رید و با بازی پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، مایکل داگلاس، کاترین نیوتن و دیوید دستمالچیان است. در ادامه علاقه مارول به موضوعات پیچیده و غیرقابل هضم، داستان این فیلم حول محور ماجراهای Ant-Man و Wasp در قلمرو کوانتومی می چرخد.

دومین جدول باکس آفیس در اختیار فیلم Avatar: The Way of Water ساخته جیمز کامرون است که همچنان در دهمین هفته اکران خود با فروش 6.11 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش خوبی دارد. این دنباله علمی تخیلی تاکنون در آمریکای شمالی ۶۵۸ میلیون دلار فروخته است و از فیلم دنیای ژوراسیک ۲۰۱۵ به عنوان نهمین فیلم پرفروش گیشه داخلی پیشی گرفته است. وضعیت «آواتار 2» در باکس آفیس جهانی بسیار بهتر است. این فیلم در حال حاضر 2243.33 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و از «تایتانیک» به عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما پیشی گرفته است.

دنباله فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد و بازیگران قسمت اول از جمله سم ورتینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جولز دیوید مور و سی سی سی پوندر در نقش های قبلی خود حضور دارند و ستارگانی چون کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو، جمین کلمنت و برندن کاول از جمله تازه واردان قسمت دوم هستند. این فیلم داستان جیک سالی را دنبال می کند که با خانواده جدیدش در ماه پاندورا زندگی می کند. تا اینکه یک تهدید خانواده این خانواده را تهدید می کند و او باید با کمک ناویس از آنها محافظت کند.

«آخرین رقص جادویی مایک» به کارگردانی استیون سودربرگ با بازی چانینگ تیتوم و سلما هایک، آخرین قسمت از سه گانه رمانتیک-کمدی با همین نام، در هفته دوم فیلم In. آمریکای شمالی فقط 5.40 میلیون دلار فروخت. با احتساب فروش بین المللی 19.60 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 38.49 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است.

«گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» جدیدترین انیمیشن یونیورسال در نهمین هفته اکران خود فروش داخلی 5.26 میلیون دلاری را تجربه کرد و در رتبه چهارم باکس آفیس قرار گرفت. با احتساب فروش بین المللی 225.57 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 423.35 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. فیلم Puss in Boots: The Last Wish به کارگردانی جوئل کرافورد است و آنتونیو باندراس، سلما هایک، اولیویا کولمن، هاروی گیلن، سامسون کایو، واگنر مورا و آنتونی مندس صداپیشگان شخصیت های مختلف هستند. این فیلم شخصیت دوست داشتنی گربه چکمه پوش را دنبال می کند که 8 مورد از 9 زندگی خود را از دست داده است و برای تحقق آخرین آرزوی خود و البته بازپس گیری زندگی از دست رفته خود، سفری باورنکردنی را آغاز می کند.

«تق زدن در کابین» در سومین هفته اکران خود با فروش 3.90 میلیون دلار در آمریکای شمالی در جایگاه پنجم باکس آفیس باقی ماند. این فیلم تاکنون 47.87 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است که شامل فروش بین المللی 16.90 میلیون دلار است. در این فیلم ترسناک به کارگردانی نایت شیامالان، دیو باوتیستا، روپرت گرینت، نیکی آموکا برد، بن آلدریج و جاناتان گروف به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در مورد خانواده ای سه نفره است که توسط غریبه ها در کلبه ای دورافتاده گروگان گرفته می شوند و باید یکی از خود را به عنوان قربانی آزادی انتخاب کنند.

رتبه ششم جدول باکس آفیس «۸۰ برای بردی» است که در سومین هفته اکرانش ۳.۶۰ میلیون دلار فروش داخلی داشت. فیلم Eighty for Brady به کارگردانی کایل ماروین بر اساس داستانی واقعی است و لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو و سالی فیلد در آن ایفای نقش می کنند. داستان در مورد چهار زن میانسال است که برای تماشای بازی تام بردی در سوپر باول 2017 سفری ماجراجویانه را آغاز می کنند.

«تایتانیک» ساخته جیمز کامرون که هفته گذشته به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اکرانش مجدداً اکران شد، این هفته به فروش داخلی 2.29 میلیون دلاری دست یافت و در رده هفتم باکس آفیس قرار گرفت و ثابت کرد که همچنان یکی از محبوب ترین فیلم های تمام دوران است. فیلم تاریخ سینماست.

مارلو در جدول باکس آفیس در رتبه هشتم قرار گرفت

تازه وارد دیگر، مارلو، با افتتاحیه 1.91 میلیون دلار در رتبه هشتم باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی نیل جردن و بازیگرانی چون لیام نیسون، دایان کروگر، جسیکا لانگ، ادوال آکینویه آگباجه و کالوم مینی ساخته شده است. داستان در مورد کارآگاهی به نام فیلیپ مارلو است که برای یافتن نامزد گمشده زنی بسیار زیبا و ثروتمند استخدام می شود و دست به ماجراهای پیچیده ای می زند. آخرین فیلم‌های اکشن لیام نیسون نتوانست در سینماها بزرگ شود و «مارلو» را می‌توان بدترین فیلم او در نظر گرفت. چون Rotten Tomatoes امتیاز 24 از 100 و Metacritic امتیاز 41 از 100 را به دست آوردند و استقبال تماشاگران به قدری کم بود که به سختی توانست به 10 فیلم برتر باکس آفیس راه یابد.

نهمین جدول باکس آفیس، «گمشده» است که در پنجمین هفته اکرانش در آمریکای شمالی 1.72 میلیون دلار فروخت و فروش خود را به 29.98 میلیون دلار رساند. فیلم Lost توسط نیک جانسون و ویل مریک کارگردانی شده و استورم رید، نیا لانگ و مگان سوری در آن ایفای نقش کرده اند. داستان درباره زنی است که در تعطیلات گم می شود و دخترش تصمیم می گیرد با کمک فناوری و شبکه های اجتماعی او را پیدا کند. «گمشده» دنباله‌ای مستقل بر «جستجو» در سال ۲۰۱۸ است که کاملاً بر داستان‌گویی از طریق صفحه‌نمایش رایانه و گوشی‌های هوشمند تمرکز داشت.

کمدی «مردی به نام اتو» ساخته تام هنکس در هشتمین هفته اکران خود با فروش داخلی 1.55 میلیون دلاری در رتبه دهم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. با احتساب فروش بین المللی 38.40 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 99.27 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. «مردی به نام اتو» به کارگردانی مارک فورستر و بازیگرانی چون ماریانا تروینو و مانوئل گارسیا رولفو و همچنین تام هنکس ساخته شده است. داستان درباره مردی میانسال است که به تازگی همسرش را از دست داده و مدام به فکر خودکشی است، اما خانواده پر سر و صدایی که به تازگی به خانه همسایه نقل مکان کرده اند، هر بار به نوعی مانع او می شوند.

ساخت مدل Ant-Man کد 153-4-6-8 ست 4 تکه

ساخت مدل Ant-Man کد 153-4-6-8 ست 4 تکه

۲۵۰۰۰۰

به مرد

ساخت SY ant man مدل کد 1416C

ساخت SY ant man مدل کد 1416C

۲۱۸۰۰۰

به مرد

محصولات “مرد مورچه ای” در دیجی کالا

همه چیز را ببیند

نام فیلم هفته انتشار فروش آخر هفته کل فروش
Ant-Man and the Wasp: Quantum Mania
Ant-Man and the Wasp: Quantumania
۱ ۱۰۴ ۱۰۴
آواتار: مسیر آب
آواتار: مسیر آب
۱۰ ۶.۱۱ ۶۵۷.۰۷
آخرین رقص جادویی مایک
آخرین رقص جادویی مایک
۲ 5.40 ۱۷.۹۹
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
۹ 5.26 ۱۶۶.۰۷
در کابین را بزن
با غرفه تماس بگیرید
۳ ۳.۹۰ ۳۰.۳۷
هشتاد برای برادی
8 برای برادی
۳ ۳.۶۰ ۳۲.۲۴
تایتانیک
تایتانیک
۲ ۲.۲۹ ۱۲.۴۱
مارلو
مارلو
۱ ۱.۹۱ 2.67
گمشده
گم شده
۵ ۱.۷۲ ۲۹.۶۶
مردی به نام اتو
مردی به نام اتو
۸ ۱.۵۵ 6.57

*ارقام فروش بر اساس میلیون ها دلار و شامل فروش داخلی فیلم در آمریکای شمالی است.

آبنما: boxofficemojo

The post Marvel با Ant-Man and the Wasp: Quantum Mania (هفته باکس آفیس) برمی گردد اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.