بازیگر ترکیه ای با عشوه گری خود دل کرم بورسین را به دست آورد [گیف‌های جذاب] – فیگر

بازیگر ترکیه ای با عشوه گری خود دل کرم بورسین را به دست آورد [گیف‌های جذاب] – فیگر

بازیگر ترکیه ای با عشوه گری خود دل کرم بورسین را به دست آورد [گیف‌های جذاب] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

گیف زیبای هانده ارچل برای کرم بورسین آنها را در سریال “در خانه ام می زنید” در نقش ادا یلدیز و سرکان بولات ببینید.

Kerem Borsin بازیگر خوش تیپ ترکیه ای است که مدت زیادی در خارج از ترکیه زندگی می کند. او تجربه بازی در فیلم ها و سریال های آمریکایی را دارد. او مدت زیادی راننده بوده و بعداً به این حرفه روی آورده است. او به دلیل شغل پدرش سال هاست که از شهری به شهر دیگر نقل مکان کرده است و خود را چندان اجتماعی نمی داند.

والپیپرهای خفن از سریال شاهماران با بازی سرنا ساریکایا و بوراک دنیز

او در زندگی حرفه ای خود با افراد مختلفی رابطه داشته است. زن و شوهر کرم بورسین و سرنا ساریکایا آنها برای مدت طولانی سوژه مجلات زرد ترکیه بودند تا اینکه از هم جدا شدند. دوره ای از شایعات رابطه. کرم بورسین و دمت اوزدمیر در فضای مجازی منتشر شد که این زوج آن را تکذیب کردند و اکنون دمت اوزدمیر با خواننده ترکی اوژان کوچ رابطه دارد.

استایل ناز دبیرستانی هانده ارچل و دمت اوزدمیر زیباترین بازیگران ترک

گیف عشوه گر هانده ارچل
گیف عشوه گر هانده ارچل

کرم بورسین و شاهین کایا نیلپیری آنها در مجموعه اینترنتی «دقیقاً دقیقاً» آثاری به یاد ماندنی خلق کردند. زوجی که در رابطه خود با چالش های متفاوتی روبرو هستند. مینی سریال طنز درباره مشکلات زناشویی و روابط دختر و پسر! بعد از کرم بورسین و هانده ارچل آنها در سریال کمدی عاشقانه «در من را بزن» همبازی شدند و رابطه خود را اعلام کردند.

مدتی پس از پایان این سریال، خبر جدایی این زوج هنری منتشر شد. اگرچه طرفداران آنها هنوز امیدوارند که این زوج دوباره عاشق شوند، اما شایعاتی وجود دارد که می گوید رابطه هانده ارچل با هاکان سابانچی (پسر دومین خانواده ثروتمند ترکیه) منتشر شده در فضای مجازی؛ که هانده هنوز آن را تکذیب یا تایید نکرده است.

کمک به هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای به زلزله زدگان [لایو هانده و بوراک دنیز]

این روزها با توجه به زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه، همه چهره های شناخته شده در حال کمک به مردم زلزله زده هستند. کم کاری هانده ارچل نیز دلیل آن است. سریال جدید او با بوراک دنیز که در دست ساخت بود به دلیل این اتفاق متوقف شد.

جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]

گیف زیبای هانده ارچل برای کرم بورسین

تصاویر جذاب کرم بورسین و هانده ارچل را در ادامه ببینید:


هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان است. او به خاطر چهره زیبایش مدلینگ را شروع کرد و بعدها تجربه بازیگری را به دست آورد.

  • طولانی ترین فیلم ها و سریال های کرم بورسین و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل

ارچل در شهر باندرما در استان بالیکسیر ترکیه به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر به نام “غمزه” دارد. مادرش “آیلین ارچل” در سال 2018 پس از سال ها مبارزه با سرطان درگذشت و پدرش یک آژانس فروش الکترونیک در شهر باندیرما را اداره می کند.

  • بهترین فیلم ها و سریال های ارس بولوت در مالی و هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

  • دانلود زیباترین گیف های هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او]
  • هانده ارچل شادی را در چه می بیند؟ + [گیف های جذاب بازیگر زیبای ترک]
  • جذابیت شلوار چرمی براق Hande Erchel و کت مشکی درجه یک + [عکس]
  • جذاب ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل
  • استایل جذاب و جذاب ژان هانده ارشل و آراس بولوت اینملی

بازیگر ترکیه ای با عشوه گری خود دل کرم بورسین را به دست آورد [گیف‌های جذاب] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.