مرگ ناگهانی در سنین پایین در ایران [+جزئیات] – فیگر

مرگ ناگهانی در سنین پایین در ایران [+جزئیات] – فیگر

موضوع مرگ ناگهانی در سنین پایین در ایران [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

مرگ ناگهانی در سنین پایین. رئیس مرکز قلب تهران گفت: مرگ ناگهانی در همه جای دنیا وجود دارد. اما مرگ ناگهانی در ایران جوانان را درگیر کرده است.

مرگ بر اثر بیماری قلبی

واصقانی فراهانی گفت:

متاسفانه مرگ ناگهانی در همه جای دنیا وجود دارد، اما در ایران جوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. از دست دادن هوشیاری نتیجه اختلال در ریتم قلب در پس زمینه انقباض عروق و سکته حاد است.

به این معنی که فرد از علائم بیماری اطلاعی نداشته یا با آن آشنا نبوده است. اینکه نسبت به درد قفسه سینه بی تفاوت بود یا اینکه دردش را به دلیل دیابت کاملاً درک نمی کرد.

مرگ در سنین پایین به دلیل بیماری قلبی

اضافه:

در مجموع نزدیک به نیمی از علل مرگ و میر افراد در کشور ما ناشی از بیماری های قلبی عروقی یا بیماری های زمینه ای است. این بخش بزرگی از آن است بروز بیماری و مرگ در سنین پایین است

متاسفانه شیوع بیماری های قلبی عروقی و شیوع آن در کشور به حدی است که کمتر از 15 درصد بزرگسالان جامعه عاری از بیماری های قلبی عروقی یا حتی یکی از عوامل خطر آن هستند.

به این ترتیب درصد قابل توجهی از افراد یا به آن مبتلا می شوند و یا بستگان و نزدیکانشان به نوعی یا درجاتی از این بیماری مبتلا می شوند.

مرگ ناگهانی در سنین پایین به دلیل بیماری قلبی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

می توان گفت بیماری های قلبی و عروقی شتری است که در خانه هرکسی می تواند بخوابد.

اضافه:

بر اساس آمار مطالعه کوهورت مرکز قلب تهران در بین پنج هزار خانواده تهرانی، حدود 75 درصد از این جمعیت مورد مطالعه دارای چاقی شکمی یا در اصطلاح چاقی مرکزی هستند که نسبت به سایر انواع چاقی در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

متاسفانه از هر چهار بزرگسال بالای 35 سال سه نفر این مشکل را دارند.

واصقانی فراهانی گفت:

حدود نیمی از بزرگسالان مورد مطالعه فشار خون بالا دارند. از هر سه نفر یک نفر دارای اختلالات چربی و کلسترول یا تری گلیسیرید بالا است.

متاسفانه سبک زندگی ناسالم در کشور بسیار رایج است. در مطالعات کشوری متوجه شدیم که متأسفانه تقریباً اکثر مردم فعالیت بدنی مورد نیاز خود را ندارند.

طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت و بر اساس استانداردهای جهانی، هر فرد باید 30 تا 45 دقیقه در پنج روز در هفته فعالیت بدنی و تحرک داشته باشد که متاسفانه بیش از 60 تا 70 درصد جمعیت کشور این میزان را ندارند. فعالیت بدنی و این مشکل در شهرهای بزرگی مثل تهران دو چندان است.

اضافه:

همین نکته در مورد تغذیه سالم نیز مطرح است، متاسفانه بیش از 60 تا 70 درصد جمعیت بزرگسال کشور رژیم غذایی سالمی ندارند و قوانین آن را رعایت نمی کنند.

تقریباً اکثریت جمعیت بزرگسال کشور دارای بیماری های قلبی عروقی هستند یا دارای عوامل خطری هستند که منجر به ظاهر آنها می شود. متأسفانه افرادی که هنوز به این بیماری ها مبتلا نشده اند به گونه ای زندگی می کنند که اگر سبک زندگی خود را اصلاح نکنند به سمت عوامل خطر، تنگی عروق، سکته قلبی و … پیش می روند.

اگر مداخله نکنیم، بحران سلامت در کشور به وجود می آید و بیشتر شاهد خواهیم بود مرگ و میر بیماری قلبی ما خواهیم بود

درمان به موقع بیماری های قلبی.

رئیس مرکز قلب تهران گفت:

بدترین علامت بیماری قلبی بروز سکته قلبی در افرادی است که به موقع به مراکز درمانی و پزشکان متخصص مراجعه نمی کنند.

اضافه:

بسیاری از این افراد در مواقعی که مجبور به انجام عملیات احیا هستیم به ما مراجعه می کنند و متأسفانه بسیاری از اوقات به دلیل دیر آمدن افراد به مراکز درمانی کار موثر و مثمر ثمری انجام نمی شود.

برخی نیز احیا می شوند، اما به دلیل از دست دادن زمان طلایی، کمبود خون و اکسیژن به اندام های حیاتی و مغز، دچار زندگی نباتی می شوند. به دلیل اختلال پمپاژ قلبی، اگر خون به مدت سه تا پنج دقیقه به مغز نرسد، فرد به زندگی عادی برنمی‌گردد و پس از مدت‌ها بستری شدن و زندگی نباتی در بخش مراقبت‌های ویژه یا در منزل، جان خود را از دست می‌دهد. به دلیل از دست دادن عملکرد اندام

ادامه مطلب

  • ساخت خودروهای برقی و کم مصرف در ایران [+جزئیات]
  • افشای ماجرای ممنوع الخروجی احسان علیخانی [+جزئیات]
  • جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ فاش شد!
  • سیاست های جدید بانک مرکزی در بازار ارز [+جزئیات]
  • تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ [+عکس]

موضوع مرگ ناگهانی در سنین پایین در ایران [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.