سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ بهترین سریال ترکی اندلرن ۲۰۲۳

سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ بهترین سریال ترکی اندلرن ۲۰۲۳

در این مطلب با معرفی چند سریال ترکی جدید 2023 که بی صبرانه منتظر آنها هستیم همراه شما هستیم. برای اطلاع از جدیدترین سریال های ترکی 2023 با اندلرن همراه باشید.

با شروع سال جدید 2023 طرفداران فیلم و سریال به دنبال جدیدترین سریال ها و فیلم های سال 2023 هستند که در این مطلب سعی کردیم لیستی از جدیدترین سریال های ترکی سال 2023 را برای علاقه مندان به سریال های ترکی تهیه کنیم. . .

بهترین سریال ترکی جدید 2023

در اینجا مورد انتظارترین سریال ترکی سال 2023 را معرفی می کنیم که پخش آن در سال جدید قطعی شده است. با معرفی سریال ترکی 2023 همراه باشید.

سریال ترکی 2023 شاه ماران (شاهماران)

  • تاریخ پخش: 20 ژانویه 2023 (30 ژانویه 1401)
  • ژانر: ماجراجویی، درام و فانتزی
  • بازیگران: سرنای ساریکایا، بوراک دنیز، مصطفی اوگورلو

یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی 2023 شاهماران است. شاه ماران یک سریال درام فانتزی ترکی نتفلیکس به کارگردانی آمور توراگای و نویسندگی پینار بولوت است. این نمایش که سرنا ساریکایا و بوراک دنیز بازیگران آن هستند، در 20 ژانویه 2023 به نمایش درآمد.

وقتی ساهسو برای یک کنفرانس به آدانا می رود، این فرصت عالی برای مقابله با پدربزرگ جدا شده اش است. اما به زودی، او خود را در میانه یک افسانه می بیند.

بیشتر بخوانید: هنرمندان معماری (Yalı Çapkını)

سریال ترکی خیاط 2023 (اشخاص ثالث)

سریال ترکی 2023 / جدیدترین سریال ترکی

  • تاریخ پخش: 4 آوریل 2023
  • ژانر: بیوگرافی، درام و تاریخی.
  • بازیگران: Cagatay Ulusoy، Sifanur Gül، Olgun Simsek

New 2023 Turkish Series Tailor یک سریال ترکی محصول سال 2023 با بازی چاگاتای اولوسوی، صالح بادمچی، سیفانور گل و اولگون سیمشک است. این سریال توسط شرکت OGM Pictures و کارگردانی Cem Karci ساخته شده است. این سریال قرار است در سال 2023 از شبکه نتفلیکس پخش شود.

این سریال داستان یک خیاط را دنبال می کند که عاشق مشتری خود می شود، تازه ازدواج کرده ای که برای درست کردن لباس عروسش استخدام می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن تازه ازدواج کرده

سریال ترکی 2023 آتاتورک (آتاتورک) از بهترین سریال های ترکی 2023

سریال ترکی 2023 / سریال ترکی جدید 2023

  • تاریخ پخش: 29 اکتبر 2023 (7 نوامبر 1402)
  • ژانر: بیوگرافی
  • نویسنده: آراس بولوت آیینهملی، اسرا بیلگیچ، مهمت گونسور

سریال آتاتورک دیزنی + یکی از جدیدترین سریال های ترکی سال 2023 است که توسط Mehmet Ada Öztekin ساخته شده است و در صدمین سالگرد ترکیه جای خود را بر روی پلتفرم Disney+ خواهد گرفت. این سریال ترکی جدید 2023 با بازی آراس بولوت اینملی بخشی از زندگی جوان مصطفی کمال آتاتورک را روایت می کند و فصل اول آن شامل 6 قسمت خواهد بود. اولین تریلر این مجموعه در 28 اکتبر 2022 منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بازیگران پشت پرده ازدواج

سریال شاهزاده خانم بدون تاجشاهزادگان بدون تاج و تخت) بهترین سریال ترکی 2023

بهترین سریال های ترکی 2023 / معرفی سریال های ترکی 2023

  • تاریخ پخش: 10 ژانویه 2023
  • ژانر: درام
  • بازیگران: لیا سو الز، اسماعیل هاچی اوغلو، سمیه آیدوگان

شاهزاده بی تاج و تخت یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای محصول ۲۰۲۳ با امضای ام اف پروداکشن است که اولین قسمت آن در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ به کارگردانی ولکان کسکین و نویسندگی پینار بولوت و اونور کورالپ پخش شد. نقش های اصلی را اسماعیل حاجی اوغلو، سومیا آیدوگان و الیف کورتاران به اشتراک گذاشته اند.

ماسال که بر اساس داستان‌های مادر رویایی‌اش سیرین بزرگ شده است، وقتی مادرش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری می‌شود، خود را در دنیایی سرد و واقع بینانه گرفتار می‌یابد و به دختری خشن و شرور تبدیل می‌شود. قهرمان ما در طول سفر افسانه ای داستان های ناتمام قهرمانان دیگر را یکی یکی کامل می کند و در این سفر نزدیک ترین فرد به ماسال سگش میتبال خواهد بود که هرگز آنجا را ترک نمی کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران برادرانم

سریال ترکی 2023 شیکارچی (پرچم قرمز)

محبوب ترین سریال های ترکی 2023 / سریال های ترکی جدید 2023

  • تاریخ پخش: 19 ژانویه 2023 (29 ژانویه 1401)
  • ژانر: اکشن
  • نویسنده: اوگور گونس، گلسیم علی، ریدوان ایبارس دوزی

این سریال جدید اکشن-نظامی-درام ترکیه ای محصول 2023 به کارگردانی Can Emre و نویسندگی آتیلا انگین، مهمت آری و سلمان کیلیچسلان ساخته شده است. اوغور گونش و گلسیم علی نقش های اصلی را بر عهده دارند.

داستان این سریال اکشن جدید ترکیه ای در مورد 10 سرباز با استعداد و مبارزه آنها برای محافظت از سرزمین خود در برابر دشمنان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

سریال جدید ترکی 2023ایجاد شود)

جدیدترین سریال ترکی 2023 / بهترین سریال ترکی 2023

  • تاریخ انتشار: پایان سال 2023
  • ژانر: درام، تاریخی و علمی تخیلی
  • نام: تانر اولمز، ارکان کولچاک کوستندیل، سیفانور گل

یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی 2023 سریال Yaratilan است. این سریال تاریخی، علمی و تخیلی ترکی به یکی از اساسی ترین پرسش های بشریت «مرگ و فراتر» می پردازد. یک دانشجوی جوان ماجراجو، سرکش و هیجان زده ضیا، بزرگترین آرزوی ضیا این است که بازیگرها بسیار خوب باشد و بسیاری از بیماری های همه گیر را درمان کند که پزشکی نمی تواند درمانی برای آنها پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سریال اسم من فرح استاسم من فرح است) از بهترین سریال های ترکی 2023

سریال نشان داده شده 2023 / بهترین سریال ترکی 2023

  • تاریخ انتشار: پایان سال 2023
  • ژانر: جنایی، درام و تعلیق
  • بازیگران: Demet Ozdemir، Engin Akyurek، Firat Tanis

یکی دیگر از سریال های ترکیه ای 2023 بنیم آدیم فرح است که از شبکه فاکس پخش می شود و دمت اوزدمیر، انگین آکورک، مصطفی آوکیران، علی سورملی و فرات تانیش از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

پسر دکتر فرح به بیماری صعب العلاج مبتلا می شود. هزینه درمان آن بسیار بالاست. دکتر فرح مجبور می شود برای معالجه پسرش به یک نظافتچی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز معرفی بازیگران عزیز

سریال ترکی جدید پرواز پرنده 2023پرواز پرنده)

سریال ترکی جدید 2023 / سریال ترکی 2023

  • تاریخ پخش: 3 ژوئن 2022
  • ژانر: درام
  • بازیگران: Birce Akalay، Miray Daner، Ibrahim Celikkol

سریال ترکی 2023 Flight of the Bird یک سریال ترکی جدید از نتفلیکس است که از سال 2022 شروع شده و در سال 2023 ادامه خواهد داشت. این سریال زندگی زنان در صنعت رسانه را دنبال می کند و نشان می دهد که رابطه پرمخاطب بین یک مجری زن و دستیارش. سعی می کند به رئیس خود خیانت کند تا شغل خود را ارتقا دهد. فصل اول سریال بسیار محبوب بود و فصل دوم نیز به همان اندازه چشمگیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

سریال آیله (خانواده) از بهترین سریال های ترکی 2023

سریال ترکی 2023 / سریال ترکی 2023

  • تاریخ پخش: 14 فوریه 2022 (25 فوریه 1401)
  • ژانر: اکشن، جنایی و درام
  • نویسنده: Kivanç Tatlitug، Serenay Sarikaya، Nur Sürer

سریال ترکی 2023 Aileh یک سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی Ay Yapım است که به زودی از شبکه Show TV به کارگردانی احمد Katiksız پخش خواهد شد. Kıvanç Tatlıtuğ و Serenay Sarıkaya در نقش های اصلی این سریال حضور دارند.

آیلا داستان اصلان است که پسر خانواده ای پرجمعیت است و یک کلوپ شبانه را اداره می کند. یک مرد بسیار باهوش او شخصیتی تاریک و مرموز است. دوین روانشناس وارد زندگی این مرد مرموز می شود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال Love Logic of Revenge

سریال ترکی 2023 سپاهی (سپاهی)

جدیدترین سریال ترکی 2023 / سریال ترکی 2023

  • تاریخ پخش: 12 دسامبر 2022 (21 دسامبر 1401)
  • ژانر: اکشن
  • بازیگران: Kaan Yildirim، Özge Gürel، Kerem Alisik

سریال جدید ترکی سپاهی یکی از بهترین سریال های ترکی سال 2023 به کارگردانی هاکان اینان است. سریال سپاهی از اواخر سال 2022 شروع شد و یکی از سریال های ترکی 2023 تلویزیون شو به شمار می رود.

ساختاری که توسط نیروهای تاریک غرب حمایت می شود، به تهدیدی آشکار برای ترکیه تبدیل شده است. اقدامات تروریستی خونین در ترکیه در حال وقوع است که باعث هرج و مرج و وحشت مردم می شود. اقتصاد ترکیه آزمایش‌های متعددی را پشت سر می‌گذارد و آسیب‌پذیرترین بخش‌های این کشور از طریق متاورس، وب تاریک، سیستم‌های ارتباطی کریپتو و سیستم‌های اینترنتی در معرض حملات سایبری قرار دارند. این دشمن پیچیده همچنین به طور فعال از طیف گسترده ای از گروه ها در داخل کشور استفاده می کند. نیروهای سازمان اطلاعات کشور متوجه این خطر شدند و به سرعت واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی معرفی لیست سریال های پاکستانی

آخرین کلمه؛ سریال جدید ترکی 2023

در این مطلب به ارائه سریال ترکی 2023 می پردازیم بر اساس سریال ارائه شده به نظر شما بهترین سریال ترکی 2023 کدام خواهد بود؟ نظر خود را در مورد بهترین سریال ترکی 2023 با ما در میان بگذارید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.