درگذشت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون [+جزئیات] – فیگر

درگذشت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون [+جزئیات] – فیگر

درگذشت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

درگذشت شهرام عبدولی. شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون امروز 15 اسفندماه در سن 46 سالگی بر اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

بنابر اعلام امیر رحیم زاده، شهرام عبدلی، تهیه کننده سریال آسوده باش بازیگر سینما و تئاتر در سن 46 سالگی دار فانی را وداع گفت. پیش از این شهرام عبدلی به دلیل خونریزی تغذیه ای به بیمارستان منتقل شده بود.

شهرام عبدولی در سن 46 سالگی دار فانی را وداع گفت

امیر رحیم زاده تهیه کننده سریال آرام باش با اشاره به درگذشت شهرام عبدولی مهر به خبرنگار گفت:

حدود ربع ساعت پیش بیمارستان قائم اعلام کرد که شهرام عبدلی متأسفانه بر اثر خونریزی مغزی و عارضه ای درگذشت.

اضافه:

شهرام عبدلی به دلیل خونریزی مغزی چند روزی در بیمارستان قائم مشهد بستری بود و سطح هوشیاری وی پایین بود.

شهرام عبدلی رو به بهبودی است 1
شهرام عبدلی درگذشت

این بازیگر 46 ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حاج گز در مشهد به سر می برد، ناگهان با از دست دادن هوشیاری مواجه شد.

تصویربرداری سریال آرام باش به کارگردانی حسن حاجگز و تهیه کنندگی امیر رحیم زاده و مرتضی اسکافی از مدتی قبل در مشهد آغاز شده بود و این بازیگر برای حضور در این سریال به مشهد رفته بود.

او پس از مصرف قرصی که مربوط به مشکل قلبی اش بود، در هتل دچار خونریزی مغزی شد و چند روزی را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان گذراند. در این مدت سطح هوشیاری این بازیگر پایین بود.

تدفین شهرام عبدلی در حرم مطهر رضوی

به گفته مرتضی اسکافی، تهیه کننده سریال آسود باش:

پیکر شهرام عبدلی برای غسل به بهشت ​​رضا منتقل می شود و سپس بنا به درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، تشییع وی ساعت 14:30 از حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

اضافه:

با هماهنگی آستان قدس رضوی، تشییع پیکر این بازیگر از ورودی حرم بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی به همراه جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه و خانواده اش در صحن کوثر و لا. مراسم پس از اقامه نماز بر جنازه وی خاتمه می یابد.

ادامه مطلب

  • زمان پخش سریال ترکی آیله با بازی کیوانچ و سرنای ShutiV
  • تاریخ اکران فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025; لیست فیلم های مورد انتظار مارول
  • تهاجم جنجالی دروازه بان سویا به جیمی جامپ [+عکس]
  • خارق العاده ترین انیمیشن های 2023 که باید قبل از مرگ ببینید [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]
  • حمله وحشیانه گراز وحشی به ورزشکاران در پیست اسکی [+ویدیو]

درگذشت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.