۱۰ مرگ غیرمنتظره فیلم که تماشاگران را شوکه کرد • بازیگرها

۱۰ مرگ غیرمنتظره فیلم که تماشاگران را شوکه کرد • بازیگرها

همیشه استثنا وجود دارد، اما سینما پر از فیلم هایی است که در دنیای مرگ به دنبال گمشده خود می گردند. چه این یک فیلم ترسناک باشد که لذت بردن از آن به جدایی روح از بدن به روشی کاملاً تجربی بستگی دارد، یا درامی که در آن مرگ شخصیت در رحم اتفاق می افتد، سینما مدت هاست که با مشکلات اساسی انسان دست و پنجه نرم می کند. و با مفهوم وجود مرگ مستقیماً مواجه می شود.

  • 10 فیلم مهیج که با مرگ قهرمان داستان شروع می شود
  • بهترین فیلم در مورد مرگ; از «مهر هفتم» تا «طعم گیلاس»

در حالی که در سینمای دراماتیک و برخی دیگر از ژانرهای ملایم تر صحنه های مرگ با آرامش انجام می شود، تنش اجتناب ناپذیر در سینمای ترسناک می خواهد تماشاگر را با مرگ ناگهانی غافلگیر کند و در یک لحظه کوتاه مسیر روایت را به کلی تغییر دهد. آنها هنوز با بحران قبلی کنار نیامده اند. این صحنه‌های مرگ اغلب به یاد ماندنی‌ترین سکانس‌ها هستند، یا از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند یا با یک نوسان خلقی غیرمنتظره گره خورده‌اند.

کتاب مرگ با تشریفات پزشکی اثر عطل گاوندی، انتشارات تورمان

۳۳ درصد

۱۲۸۰۰۰
۸۶۱۱۰ به مرد

ببینید و بخرید

پس بیایید کتاب های تاریخ سینما را بررسی کنیم تا ده مورد از غیرمنتظره ترین مرگ های سینمایی در تمام دوران را پیدا کنیم. این جست و جو که شامل کارگردانانی مانند برادران کوئن، آلفرد هیچکاک، کوئنتین تارانتینو، آری آستر و مارتین اسکورسیزی می شود، از دست نرفته است. عجیب‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین مرگ‌های سینمایی که تماشاگران را یخ زده است و نمی‌دانند بعد از این فیلم به چه سمتی می‌رود.

10 مرگ تایلر هاوکینز در فیلم مرا به خاطر بسپار (مرا به خاطر بسپار)

مرا به خاطر بسپار

  • محصول: ۲۰۱۰
  • کارگردان: آلن کولتر

این کمدی رمانتیک اگر پایان غافلگیرکننده اش نبود فراموش می شد و این واقعیت آنقدر غیرمنتظره بود که در عین حال مضحک به نظر می رسد. رابرت پتینسون و امیلی دی راوین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و داستان آن ها درباره دو عاشق به نام های تایلر و آلی است که به تازگی درد طاقت فرسای از دست دادن عزیزشان را پذیرفته اند. در حالی که به نظر می رسد قسمت اعظم فیلم طبق نقشه مراد پیش می رود، یک اتفاق غیرمنتظره و غیرقابل تصور در این فیلم به کلی روند داستان را تغییر می دهد.

البته مرگ تایلر را به چشم خود نمی بینید، اما وقتی می فهمیم که تاریخ 11 سپتامبر 2001 است و شاهد حضور او در یکی از طبقات بالای یکی از برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی هستیم. . ، ما فقط می توانیم بدترین اتفاق ممکن را در ذهن خود تصور کنیم.

9. مرگ Bingbang در انیمیشن Inside and Outپشت و رو)

داخل و خارج

  • محصول: ۲۰۱۵
  • کارگردان: دکتر پیت

این انیمیشن پیکسار یکی از دستاوردهای مهم این استودیو است، یک فیلم احساسی در دوران بلوغ که داستان دختر جوانی به نام رایلی و احساساتی را که در مغز او زندگی می‌کند، روایت می‌کند. این فانتزی پر پیچ و خم ما را به درون وقایعی که در ذهن رایلی رخ می دهد می برد و در نقطه ای از این سفر ما را به دنیایی فانتزی و یکی از دوستان خیالی خود به نام بینگ بانگ می برد.

    نوت بوک 100 برگ انیمیشن مجموعه پدیده نقش مدل 26 حلقه داخل و خارج مجموعه 4 تایی Inside Out

نوت بوک 100 برگ انیمیشن مجموعه پدیده نقش مدل 26 حلقه داخل و خارج مجموعه 4 عددی Inside Out

۴۱۹,۶۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

Bingbang عملا وجود ندارد، بنابراین مرگ او چندان غافلگیر کننده نیست، اما تلفات عاطفی مرگ این دوست قدیمی بر روی رایلی، مخاطبان فیلم را تحت تأثیر قرار می دهد. ضربه ای که به شدت دل آدم را می شکند.

8. مرگ لزلی برک در فیلم Bridge to Trabitia (پل به ترابیتیا)

پل به ترابیتیا

  • محصول: ۲۰۰۷
  • کارگردان: گابور چوپو

مرگ لزلی برک در این فیلم و پیامد دردناک و غیرمنتظره آن برای هر جوانی در هنگام تماشای فیلم بدیهی و ترسناک است. این فیلم با بازی جاش هاچرسون و آناسوفیا راب در مورد پسری است که وقتی با یک دختر جدید در مدرسه دوست می شود زندگی اش زیر و رو می شود و با هم دنیای جدیدی از فانتزی و جادو را کشف می کنند.

حال و هوای این فیلم خانوادگی سرگرم کننده ناگهان با مرگ غم انگیز دختری به نام لزلی کاملاً تغییر می کند. تنها چیزی که برای ما باقی می ماند واکنش دل شکسته یک کودک است.

7. مرگ تری چنی در فیلم مقصد نهایی (مقصد نهایی)

مقصد نهایی

  • محصول: ۲۰۰۰
  • کارگردان: جیمز وانگ

مجموعه فیلم‌های «مقصد نهایی» پر از مرگ ناگهانی است که صحنه‌های قتل بی‌شماری در پنج فیلم این مجموعه به‌طور مفصل به صحنه رفته است. اولین فیلم این مجموعه برای مخاطبان جدید بود، اما توانست تماشاگران را غافلگیر کند که نمی دانستند چه انتظاری دارند. اولین نمونه از این اتفاقات غیرمنتظره با مرگ تری چنی شروع شد که با اتوبوسی با سرعت زیاد تصادف کرد. به محض اینکه به جاده رسید.

اگرچه این مرگ یکی از ناگهانی ترین مرگ های کل سریال است، اما باید به مرگ آکروباتیک در «مقصد نهایی 5» نیز اشاره کرد که قطعاً قابل پیش بینی و در عین حال غیرمنتظره بود.

6. مرگ چاد فلدهایمر در Sing and Burnبعد از خواندن بسوزانید)

بخوانید و ضبط کنید

  • محصول: ۲۰۰۸
  • کارگردان: برادران می خورند

برادران کوئن تعدادی از بهترین فیلم های سینما مانند جایی برای پیرمردها نیست، لبوفسکی بزرگ و فارگو را ساخته اند. این فیلم او «بخوان و بسوز» اثری است که کمتر به آن اشاره می شود. با این حال، شیطنت این کمدی پلیسی به لطف حضور بازیگرانی چون برد پیت، فرانسیس مک دورمند، جان مالکوویچ، جورج کلونی، تیلدا سوینتون و ریچارد جنکینز یک شورش واقعی است.

جایی برای پیرمردها نیست، نوشته کارمک مک کارتی، انتشارات چشمه

جایی برای پیرمردها نیست، نوشته کارمک مک کارتی، انتشارات چشمه

41 %

۱۴۰ هزار
۸۲,۹۴۰ به مرد

ببینید و بخرید

اما مرگ ناگهانی فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که چاد فلدهایمر شخصیت جذاب برد پیت در حالی که در خانه‌اش پنهان شده بود توسط هری جورج کلونی کشته می‌شود. برادران کوئن نیز با این کار به پای خود شلیک کردند، زیرا تا آن زمان در فیلم، شخصیت چاد عامل اصلی پیشرفت فیلم بود.

5. مرگ راسل فرانکلین در دریای آبی عمیقدریای آبی عمیق)

دریای آبی عمیق

  • محصول: ۱۹۹۹
  • کارگردان: هارلین برات

این فیلم تنها به یک چیز معروف است و آن مرگ شخصیت راسل فرانکلین با بازی ساموئل ال جکسون است این فیلم علمی تخیلی ماجرایی کم بودجه داستان گروهی از دانشمندان را در یک مرکز تحقیقاتی منزوی روایت می کند که توسط سه تشنه به خون مورد حمله قرار می گیرند. کوسه ها به همراه ساموئل ال جکسون، استلان اسکارسگارد، توماس جین و ال ال کول جی در آن بازی کردند.

مرگ ناگهانی فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که راسل در حال سخنرانی هیجان‌انگیز است و توسط یک کوسه کامپیوتری بزرگ از روی صفحه ربوده می‌شود. یک فیلم بسیار بد، اما یک لحظه به یاد ماندنی.

4. مرگ ماریون کرین در فیلم روانی (بیمار روانی)

سرگیجه

  • محصول: ۱۹۶۰
  • کارگردان: آلفرد هیچکاک

تریلر اسلشر ماندگار و تاثیرگذار آلفرد هیچکاک، شخصیت زن به نام ماریون را به مخاطب معرفی می کند که در حال فرار است. این تعقیب و گریز توسط فردی مرموز به نام نورمن بیتس او را به هتلی می کشاند و پس از این ماجرا اتفاقات عجیبی رخ می دهد.

لیوان پیزلی طراح آلفرد هیچکاک کد cfp1214 با زیر لیوانی برای پد ماوس

لیوان پیزلی طراح آلفرد هیچکاک کد cfp1214 با زیر لیوانی برای پد ماوس

۲۵۰۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

فیلم «روان» سنت‌های بسیاری را در دنیای سینما معرفی کرد که امروزه آن را کلیشه‌های فیلم‌های اسلشر می‌نامیم و از سوی دیگر ترساندن مخاطب را با دید جدیدی از ژانر وحشت و روایت در این جنسیت رواج داد. . یکی از کارهای منحصر به فرد این فیلم این بود که شخصیت اصلی خود به نام ماریون را معرفی کرد تا به مخاطب اجازه دهد با او پیوند برقرار کند و سپس او را به شکلی وحشیانه بکشد. این سکانس قتل در حمام یکی از طولانی ترین سکانس های در حال اجرا در کل فیلم است. نماد این سکانس شامل تصاویری با سرعت بالا از ریختن چاقو و خون در وان حمام، همراه با فریاد کلاسیک زن و صدای ویولن است. تماشاگران در آن زمان با دیدن اینکه فردی که فکر می‌کردند قهرمان فیلم بود ناگهان درگذشت، شوکه شدند.

3. مرگ ماروین در فیلم داستانی محبوب.داستان عامهپسند)

داستان عامیانه

  • محصول: ۱۹۹۴
  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو

کوئنتین تارانتینو یک عاشق بدنام خشونت و خونریزی است و تقریباً هر فیلم او حداقل یک صحنه کتک دیوانه کننده دارد. یکی از ناگهانی‌ترین مرگ‌ها در فیلم برنده نخل طلای کن او زمانی اتفاق می‌افتد که ماروین (فیل لامار) توسط قاتل بی‌رحم وینسنت وگا (جان تراولتا) در حالی که با دست راستش ژول وینفیلد (با بازی ساموئل ال جکسون) به قتل می‌رسد. ) در حال رانندگی در بزرگراه بود.

کتاب کوئنتین تارانتینو و فلسفه نوشته ریچارد گرین و کی و سلیم محمد، انتشارات لگا.

کتاب کوئنتین تارانتینو و فلسفه نوشته ریچارد گرین و کی و سلیم محمد، انتشارات لگا.

۴۶, ۵۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

تارانتینو کمی کمدی به این سکانس تزریق می‌کند که یکی از غیرمنتظره‌ترین و از قضا وحشیانه‌ترین لحظات فیلم است و لحظه‌ای ماندگار را در فیلم تحسین‌شده‌اش می‌سازد.

2. مرگ چارلی گراهام در فیلم ارثی (ارثی)

ارثی

  • محصول: ۲۰۱۸
  • کارگردان: بله، آستر

این فیلم به دلیل داستان اصلی منحصر به فرد و وحشتناکش، جواهری کمیاب در بین فیلم های ترسناک دهه 2010 است. داستان وحشتناک آری آستر درباره خانواده ای است که با مرگ مادربزرگ زن خود مواجه می شوند. با این حال، خانواده زمانی برای غصه خوردن ندارند زیرا وقایع ناراحت کننده در پشت سرشت مرموز مادربزرگ پنهان شده است.

Heritary به عنوان یک فیلم فراطبیعی و روان‌شناختی، این حس را به حداقل می‌رساند و در عوض با ایجاد تنش ناگهانی، مخاطب خود را می‌ترساند. اما بزرگترین شگفتی در فیلم، به تصویر کشیدن یک قتل است، جایی که جوانترین عضو خانواده، چارلی، با پایانی بی رحمانه روبرو می شود. او که دچار واکنش آلرژیک شده و توسط برادر بزرگ‌ترش به بیمارستان منتقل می‌شود، سرش را از پنجره بیرون می‌آورد تا هوای تازه بگیرد و اینجاست که در یک تصادف ناگهانی نیمی از سرش کنده می‌شود. پس از آن شاهد نتیجه ناپسند این حادثه هستیم. آنچه بیش از هر چیز نگران کننده است، واکنش مادر و برادرش است. یکی مثل زخم باز است و دیگری مثل تیر.

1. مرگ بیلی پانیش در فیلم The Departed (مردم مرده)

جدا شده

  • محصول: ۲۰۰۶
  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی

«جدا شده» سرانجام توانست اسکار دست نیافتنی بهترین کارگردانی را برای مارتین اسکورسیزی به ارمغان بیاورد، یک تریلر پلیسی که با داستانی باورپذیر آمیخته با حیله گری، شرافت و خشونت ساخته شده است، یعنی زمانی که با خود شیطان روبرو می شوید. اسکورسیزی چندین سکانس فراموش نشدنی با بازی نام‌های بزرگی مانند لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسون، مت دیمون، مارک والبرگ و الک بالدوین در فیلم جنایی گربه و موش خلق کرد.

کتاب مارتین اسکورسیزی نوشته توماس سوتینل

کتاب مارتین اسکورسیزی نوشته توماس سوتینل

55,000 به مرد
ببینید و بخرید

یکی از خاطره انگیزترین لحظات فیلم زمانی است که شخصیت لئوناردو دی کاپریو، بیلی کاستیگان، در اوج فیلم به طور ناگهانی می میرد و با فرشته مرگ روبرو می شود که درهای آسانسور خیلی سریع باز می شود و بدنش پرتاب می شود. یک شات.

آبنما: دور

The post 10 مرگ غیرمنتظره در فیلم هایی که تماشاگران را شوکه کرد اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.