۱۰ ابرقهرمان برتر در فیلم های مارول از بدترین تا بهترین • DigiCala Mag

۱۰ ابرقهرمان برتر در فیلم های مارول از بدترین تا بهترین • DigiCala Mag

هر قهرمانی نیاز به حمایت دارد و بهترین حامیان معمولا یاران آنها هستند. دوستان و همراهان در دنیای سینمایی مارول در اشکال و اندازه های مختلف هستند. برخی از آنها ناتوان هستند و برخی در جای خود قهرمان هستند. برخی مانند سم ویلسون که کاپیتان آمریکا جدید شد، حتی نقش های اصلی قهرمانان را بر عهده می گیرند.

یک همراه خوب جنبه ها و ویژگی های زیادی دارد. آنها با قدرت، هوش، دوستی و سایر ویژگی های مثبت خود به قهرمانان خدمت می کنند.

  • نظریه ای در دنیای سینمایی مارول؛ مرد آهنی خالق عنکبوتی است که پیتر پارکر را گاز گرفت
  • دنیای سینمایی مارول؛ 10 اتفاق بدی که برای لوکی افتاده است
  • 7 فیلم و سریال مارول که غم انگیزترین پایان ها را داشتند. از ونداویژن تا ثور

۱۰. شارون

کارون یکی از شایان ستایش ترین شخصیت های جدید در فاز 4 دنیای سینمایی مارول است. کارون به دلیل وفاداری و دوستی طولانی مدتش با کینگو در «جوادانگان» در این فهرست جایگاه ویژه ای دارد. او دستیار و پیشخدمت شخصی کینگو و همچنین فیلمبردار است و تمام حرکات اکشن فیلم ها را ضبط می کند.

او فاقد قدرت است و مهارت های مبارزه ای ندارد، اما نترس است و در تمام درگیری ها از کینگو حمایت می کند و در مواقعی که خسته و ضعیف است کینگو را تشویق می کند. در ابتدای فیلم، کارون کینگو را متقاعد می کند که به گروه جاودانه ها بپیوندد و از تصمیم دوستش برای پیوستن به نبرد نهایی حمایت می کند. این مرد قلب طلایی دارد.

۹. کتی چن

فوق العاده است

کیتی چن قدرت ابرقهرمانی ندارد و در اکثر نبردهای شانگکیو و افسانه ده حلقه چندان موثر نیست. با این حال، قدرت کیتی به عنوان یک همراه ناشی از وفاداری او به عنوان یک دوست است. کیتی انگیزه اصلی شانگچی است، او را می خنداند، با خانواده اش کنار می آید و همیشه از او حمایت می کند.

در پایان فیلم، کیتی با کشتن اژدها و به پایان رساندن نبرد نهایی، پتانسیل بالای خود را با تیر و کمان نشان می دهد. او همچنین در صحنه پس از اعتبار با Shangqi ظاهر می شود. بنابراین، می توان استدلال کرد که Shangqi به آینده درخشان خود پی برده است و کیتی به رشد و توسعه توانایی های خود ادامه می دهد. نحوه حضور او در آثار بعدی دنیای سینمایی مارول جالب خواهد بود.

۸. زنبور

فوق العاده است

Ant-Man and the Wasp یا بهتر است بگوییم هنک پیم و جانت ون داین در کمیک ها رابطه پیچیده ای دارند و رابطه آنها در فیلم ها نیز به همان اندازه پویا است. ون داین در ابتدا تمایل چندانی به همراهی و کمک به Ant-Man نداشت. من از اسکات ناامید شده بودم زیرا او به وضوح توانایی انجام کارها و انجام ماموریت ها را داشت.

با این حال، او فعالانه به اسکات کمک کرد و با شناختن Ant-Man، بیشتر به او اعتماد کرد و از او حمایت کرد. در ادامه، زنبور لباس خود را می پوشد و عمدتاً توانایی های اسکات را دارد، به علاوه او می تواند پرواز کند. این دو واقعاً در ماجراجویی های خود مکمل یکدیگر هستند و تماشای آنها سرگرم کننده است.

۷. غده بالغ

فوق العاده است

شکی نیست که گروت مورد علاقه طرفداران است، و گروت بالغ یک همراه عالی است. گروت الهه ای غول پیکر با قدرت های مختلف است و پوست درختش او را تقریباً آسیب ناپذیر می کند. او می تواند تمام گیاهان را از طریق فکر و ذهن خود کنترل کند و همچنین می تواند دستان خود را به سلاح تبدیل کند. Adult Groot در واقع بازوی محرک Rocket Raccoon است و از کل تیم Guardians در هنگام سقوط کشتی محافظت می کند.

اگر او همان گروت بالغی باقی می ماند که در همه فیلم ها حضور داشت، ممکن بود بالاتر از این لیست باشد. یکی از چیزهای جالب در مورد گروت، نسخه های مختلف او در هر یک از فیلم های دنیای سینمایی مارول است. برخی از طرفداران معتقدند که در آخرین فیلم از سه گانه Guardians of the Galaxy شاهد قدرتمندترین نسخه Groot یعنی Alpha Groot خواهیم بود.

۶. ماشین جنگی

فوق العاده است

War Machine همراه اصلی دنیای سینمایی مارول است. جیمز رودز دوست دیرینه تونی استارک بوده و در هفت فیلم به او پیوست. او به تثبیت طرز فکر و اعمال تونی کمک می کند و اغلب صدای استدلال اوست. زره او شبیه به مرد آهنی است، اما قدرت های او اساساً با این قهرمان مارول متفاوت است.

ماشین جنگی بیشتر شبیه یک تانک طراحی شده و به عنوان نیروی مستقیم استفاده می شود و مکمل مرد آهنی در نبرد است. ظاهرا جیمز رودز نقش پررنگ تری در سری جدید «جنگ های زرهی» خواهد داشت.

۵. باکی بارنز

فوق العاده است

باکی بارنز قدیمی ترین دوست استیو راجرز است. جالب اینجاست که استیو در ابتدای فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» دستیار باکی بود و باکی چندین بار در این مبارزه جان او را نجات داده بود. استیو بعداً سرم مخصوصی به او تزریق کرد و نقش آنها برعکس شد و استیو چندین بار در نبردهای بعدی باکی را نجات داد.

دوستی آنها آنقدر عمیق بود که به وقایع “جنگ داخلی” منجر شد. حتی برخی معتقدند که استیو و باکی بهترین دوستان در دنیای سینمایی مارول هستند. پس از استقرار در واکاندا، باکی دیگر نیازی به کمک ندارد و می تواند نقش مفیدتری را در کنار استیو بازی کند. اکنون او با ذهنی باز و بازوی ویبرانیوم جدیدش قوی تر و قدرتمندتر شده است.

۴. سام ویلسون

فوق العاده است

سم ویلسون اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان با دنیای سینمایی مارول معرفی شد. او در حین دویدن صبحگاهی در دی سی با استیو ملاقات می کند، جایی که استیو از خط نمادین “سمت چپ” استفاده می کند که به یک شوخی بین شخصیت ها در طول فیلم تبدیل می شود.

استیو و سم به سرعت تبدیل به بهترین دوستان می شوند و سم یکی از معدود متحدان استیو در جستجوی باکی است. لباس خاص سام، توانایی های رزمی، توانایی او در پرواز و ویژگی های مختلف دیگر او را به یک همراه مهم تبدیل می کند. به دلیل دوستی و حمایت همیشگی سم، استیو تصمیم می گیرد سپر و موقعیت کاپیتان آمریکا را به او بدهد.

۳. شوری

فوق العاده است

شوری یکی از ستاره های مطرح فیلم «پلنگ سیاه» بود. او به دلیل هوش مصنوعی و فناوری که در آزمایشگاه خود توسعه می دهد، دوست و همراه بسیار ارزشمندی است. شوری از بسیاری جهات باهوش ترین شخصیت در دنیای سینمایی مارول است. فناوری آنها از ویبرانیوم ساخته شده است و شامل تجهیزات و روش های پزشکی بسیار پیشرفته است.

شوری یک خواهر وفادار است و دین برادر و خواهر را به خوبی ادا می کند. او همچنین با دستکش ویبرانیوم خود در دعوا ظاهر می شود. شوری یکی از گزینه های اصلی برای حضور در نقش پلنگ سیاه در دنباله این فیلم است.

۲. چشم انداز

فوق العاده است

ویژن یکی از قوی ترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول با توانایی هایی مانند هوش، قدرت و سرعت بالا و توانایی پرواز است. ویژن ابتدا به عنوان دستیار مرد آهنی (جارویس) در دنیای سینمایی مارول ظاهر می شود و بعداً به یکی از انتقام جویان تبدیل می شود. او و واندا را بیش از هر چیز دیگری زن و شوهر می دانند، اما ویژن را می توان دوست و شریک واندا دانست.

این بینش تا حدودی معیار اخلاقی را برای هر دو شخصیت تعیین می کند و اغلب عاقلانه تر رفتار می کند. او اولین شخصیت (غیر از ثور) است که توانایی استفاده از Mjolnir را دارد و عموماً در کنار عقل و عقل مبارزه می کند. او عاشق واندا است اما در نهایت کاری را انجام می دهد که به نفع دنیاست. این همان چیزی است که ویژن را به کمکی عالی برای واندا تبدیل می کند، اما واندا همچنان با از دست دادن خانواده اش مبارزه می کند. ویژن همیشه از واندا پشتیبانی می کند و به آن کمک می کند. مشخص نیست که آیا طرفداران ویژن را در آینده خواهند دید یا خیر، اما در هر صورت، امیدواریم که او و واندا را دوباره ببینیم.

۱. وونگ

فوق العاده است

وونگ به دلیل دانش بی حد و حصر از هنرهای عرفانی و قدرت جادویی اش به عنوان یک جادوگر عالی رتبه در رتبه اول این فهرست قرار دارد. حتی قبل از گرفتن این سمت، وانگ یکی از همراهان ارزشمند دکتر استرنج بود و در حال یادگیری هنرهای عرفانی بود. او کسی بود که تمام پورتال ها را باز کرد تا همه انتقام جویان را متحد کند و ارتش واکاندان را برای مبارزه با تانوس در Avengers: Endgame بیاورد.

با توجه به حضور او در صحنه پس از فیلم «شانگچی»، به نظر می رسد ونگ در حال ساختن تیم خود است و ممکن است نقش بزرگ تری در آینده دنیای سینمایی مارول ایفا کند. به احتمال زیاد منبع دیگری از قدرت های او را در فیلم «دکتر استرنج در چند جهان جنون» خواهیم دید. چه کسی می داند شاید وونگ با تیم جدیدش در این فیلم ظاهر شود، و شاید او شروری باشد که در نهایت دکتر استرنج یا یکی از تکرارهای دیگر او را از بین ببرد.

منبع: screenrant

10 پست برتر ابرقهرمانی مارول از بدترین تا بهترین پست اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.