عکس/ ظاهر جدید و غیرمنتظره کورتنی کارداشیان!

عکس/ ظاهر جدید و غیرمنتظره کورتنی کارداشیان!

کورتنی کارداشیان فرزند ارشد خانواده کارداشیان-جنر با انتشار عکس های جدیدش در لاس وگاس از ظاهر غیرمنتظره خود رونمایی کرد!

صبح – کورتنی کارداشیان، ستاره تلویزیونی آمریکایی که همیشه به موهای بلند و تیره اش معروف است، برای سفر تفریحی خود به لاس وگاس از موهای کوتاه و بلوند خود رونمایی کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، کورتنی کارداشیان در جدیدترین پست خود در اینستاگرام از مدل و رنگ موی جدید خود رونمایی کرده است.

این ستاره 43 ساله یک کازینو را به عنوان محل عکاسی خود انتخاب کرده بود.

کورتنی آخر هفته برای تماشای مبارزه UFC به لاس وگاس سفر کرده بود. کورتنی که کارگردان و خالق برند POOSH است، در این عکس ها موهای بلوند خود را با جدا کردن عمیق در یک طرف صورتش پوشیده است.

کورتنی از عینک آفتابی بیضی و مشکی استفاده می کرد تا با وجود اینکه در داخل خانه بود، جذاب به نظر برسد.

نقل قول معروف فیلم کلاسیک!

کارداشیان عکس خود را با نقل قولی طولانی از Hunter S. Thompson شرح داده است. این نقل قول بیشتر برای فیلم کلاسیک ترس و نفرت در لاس وگاس شناخته شده است.

او خطاب به ۲۱۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام نوشت: «گاهی اوقات که زندگی‌تان پیچیده می‌شود و آدم‌های بد شروع به نزدیک شدن به شما می‌کنند، تنها راه انجام این کار این است که مواد شیمیایی وحشتناکی انجام دهید و سپس از هالیوود به لاس‌وگاس رانندگی کنید. با موسیقی در بالاترین سطح ممکن و حداقل یک پیمانه اتر.

کلویی کارداشیان، خواهر کوچکتر کورتنی، یکی از اولین کسانی بود که در پست اینستاگرامی خود شرکت کرد و نوشت: “من نمی دانم این به چه معناست، اما من عاشق مدل موی جدید شما هستم!”

در این عکس کورتنی تی شرت Blink-182 به تن دارد. این مادر سه فرزند این پیراهن را برای حمایت از گروه موسیقی همسر دومش پوشید.

کورتنی کارداشیان که در سال 2022 با همسرش تراویس بارکر ازدواج کرد و در حال حاضر نامادری سه فرزند این ستاره صنعت موسیقی است.

توضیح عکس/ ظاهر جدید و غیرمنتظره کورتنی کارداشیان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.