عکس/ الناز حبیبی در کنار همسر سابقش

عکس/ الناز حبیبی در کنار همسر سابقش

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون در جوانی ازدواج کرد و سپس طلاق گرفت.

به گزارش صبح، به گزارش شمانیوز، تصویری از الناز حبیبی در کنار همسر سابقش منتشر شده است که مربوط به چند سال پیش است.

نقشی که خیلی از بازیگران آن را رد کردند و الناز حبیبی بازی کرد!

شهروند: «عاشقانه عماد و طوبی» یکی از فیلم های اکران سینماست که برخلاف انتظار با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و سینمادوستان مواجه نشد.

آنچه در زیر می آید بخشی از کاوه صباغ زاده کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی» است:

انتخاب بازیگران این فیلم به گفته سینمای ایران حدود چهار ماه به طول انجامید که در این مدت به سراغ بازیگران زیادی رفتیم اما اکثر آنها به دلیل سختی کار و البته سختی کار حاضر به بازی در این فیلم نشدند. تعداد بازیگران حاضر

بیشتر بخوانید:

عکس/ الناز حبیبی در کنار برادرش که گویا محافظ اوست!

عکس شهری جذاب و رنگارنگ الناز حبیبی!

یعنی دو شخصیت اصلی فیلم عملا در همه صحنه ها حضور دارند و این برای بازیگرانی که دوست دارند همزمان در چند پروژه حضور داشته باشند جذابیتی ندارد.

و چون بازیگران ما اغلب نمی خواهند ریسک کنند و آنقدر فیلم های مشابه بازی کرده اند که به دنبال کوچکترین چالشی نیستند.

در این زمینه باید این را هم بگویم که خیلی از بازیگرانی که به سراغ ما رفتیم معتقد بودند این فیلم به نتیجه نمی رسد و ساخت آن اشتباه بوده تا اینکه بالاخره به الناز حبیبی و حسام محمودی رسیدیم.

توضیح عکس/ الناز حبیبی برای اولین بار صبح در کنار همسر سابقش. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.