آخرین به‌روزرسانی کروم ویژگی Help Me Write با هوش مصنوعی را معرفی کرد – Tekrato

shutterstock 1098582578 768x512 1

پست جدیدترین به‌روزرسانی کروم ویژگی Help Me Write با هوش مصنوعی را معرفی می‌کند اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آخرین به‌روزرسانی کروم به من در نوشتن ویژگی کمک کنید ارائه می دهد آیا به کمک برای نوشتن یک ایمیل پیچیده نیاز دارید؟ از هوش مصنوعی در گوگل کروم کمک بگیرید.

کروم نسخه 122 بالاخره منتشر شد و گوگل می گوید تغییرات زیادی در مرورگر خود ایجاد کرده است که مهمترین آنها اضافه شدن کمک تایپ مبتنی بر هوش مصنوعی است. البته این جادوگر اخیرا اضافه شده است و اگر در دسترس شما نیست نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: Google Messages به زودی می تواند جلوه های دوربین جدیدی را دریافت کند

شروع به نوشتن یک پیام کنید تا دستیار نوشتاری جدید مجهز به هوش مصنوعی را امتحان کنید. بعد از تایپ چند کلمه، Help me write را انتخاب کنید. گوگل می گوید این ویژگی به شما کمک می کند پیام های طولانی تر و با قالب بندی خوبی ایجاد کنید. گوگل هنوز اعلام نکرده است که این ابزار از کدام نسخه از هوش مصنوعی Gemini پشتیبانی می کند. این برای کاربران مهم است زیرا بین نتایج ارائه شده توسط نسخه رایگان Gemini و Gemini Advanced تفاوت های مشخصی وجود دارد. این ابزار جدید بخشی از برنامه های گوگل برای گسترش هوش مصنوعی خود به کل جهان است و بدون شک در آپدیت های آینده کروم شاهد ویژگی های مبتنی بر Gemini خواهیم بود.

Chrome 122 همچنین خواندن با صدای بلند را برای همه افرادی که از Google Chrome در Android استفاده می کنند ارائه می دهد. این ویژگی هر متنی را که انتخاب می کنید می خواند، که برای کاربران کم بینا مفید به نظر می رسد. Chrome 122 همچنین مرور ایمن‌تری را ارائه می‌دهد و زمانی که یک وب‌سایت امن نیست به شما اطلاع می‌دهد. اما HowtoGeek اشاره می کند که این ویژگی دیگر به زمان بارگذاری صفحه کمک نمی کند.

برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در Chrome، کافی است سه نقطه عمودی در بالای مرورگر را فشار دهید، Help و About Google Chrome را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تلفن های همراه از نظر باتری
  • بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ
  • بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین
  • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین
  • بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire
  • بهترین گوشی های موبایل برای کلش رویال
  • بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی

نظر شما در مورد ویژگی Help Me Write چیست؟ او در بخش نظرات نظرات خود را با بازیگرها در میان گذاشت. اخبار فناوری با ما بمان.

پست جدیدترین به‌روزرسانی کروم ویژگی Help Me Write با هوش مصنوعی را معرفی می‌کند اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.