«آریانا گرانده» شوهر جدیدش را قبل از طلاق پیدا کرد!

اتان اسلاتر همسر بعدی آریانا گرانده

آریانا گرانده، خواننده جوان، نامزد بعدی خود را حتی قبل از رسمی شدن طلاق از همسر سابقش انتخاب کرده است!

به بازیگرها – آریانا گرانده با همبازی خود در فیلم جدید در میان جنجال جدایی او از همسرش دالتون گومز قرار می گیرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، آریانا گرانده و ایتان اسلیتر، همبازی اش در «شرور» درگیر یک رابطه عاطفی هستند.

این خبر در حالی منتشر شده است که به تازگی خبر جدایی این خواننده از همسرش در دی ماه منتشر شده است.

آریانا و اتان در ماه مارس در کنار هم نشسته بودند. آنها در لندن برنده شدن اسکار میشل یوه را جشن می گرفتند. در آن زمان طرفداران توجه زیادی به این زوج نداشتند. آریانا هنوز خبر جدایی خود را در ماه مارس اعلام نکرده بود و به نظر می رسید هنوز از ازدواجش با دالتون گومز خوشحال است.

حالا گزارش های اخیر حاکی از آن است که آریانا و دالتون قبل از شروع سال جدید در زندگی خود دچار مشکلاتی شده بودند.

یک منبع نزدیک به این زوج سابق فاش کرده است که آنها در ژانویه از هم جدا شدند.

طلاق این زوج هنوز در دادگاه رسمی نشده است. با این حال، منابع نزدیک اعلام کرده اند که جدایی آنها اجتناب ناپذیر است.

خواننده و بازیگر معروف همسر آینده خود را انتخاب کرد!

در دسامبر 2022، آریانا به لندن رفت تا فیلمبرداری اقتباسی جدید Wicked را در کنار ایتان آغاز کند. دوری تنها مشکل این زوج نبود. به نظر می رسد دالتون برای ازدواج با یکی از بزرگ ترین سلبریتی های جهان سختی داشته است.

همچنین گفته می شود که این زوج در مقطعی سعی کردند رابطه خود را حفظ کنند، اما تلاش آنها بی نتیجه ماند. در عوض، آنها توافق کرده اند که فقط با هم دوست باشند و هنوز هم هر از گاهی تلفنی صحبت کنند.

شایعات و گمانه زنی ها در مورد جدایی این زوج زمانی شروع شد که آریانا چندین بار بدون حلقه ازدواجش دیده شد. این خواننده مشهور در حال تماشای فینال ویمبلدون بدون همسرش نیز دیده شد.

ایتن نیز اخیراً با مشکلات متفاوتی در ازدواج خود روبرو بوده است. او در سال ۲۰۱۸ با لیلی جی ازدواج کرد و از این ازدواج یک پسر دارد. منابع نزدیک به آریانا گرانده تایید کرده اند که زوج جدید پس از جدایی اجتناب ناپذیر از شرکای عاشقانه خود، قرار ملاقات را آغاز نکرده اند.

“شرور” یک فیلم دو قسمتی است که قرار است در کریسمس 2024 و 2025 اکران شود. آریانا در نقش گلیندا بازی خواهد کرد. بازی در یک موزیکال برای آریانا که قبل از ورود به عرصه بازیگری و موسیقی پاپ کار خود را در برادوی آغاز کرد چیز جدیدی نیست.

آریانا گرانده شوهر جدیدش را قبل از طلاق پیدا کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.