«آواتار ۲» با «بکوب در کلبه» (گیشه هفته) شکست خورد • بازیگرها

در کلبه را بزن

«در کابین ضربه بزنید» فیلم ترسناک جدید من است. Night Shyamalan در اولین هفته اکران خود 14.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت. همین برای پایان دادن به Avatar: The Way of Water پس از هفت هفته کافی بود. با احتساب فروش بین المللی 7.022 میلیون دلاری، فیلم جدید یونیورسال تاکنون 21.22 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. جالب است بدانید با وجود اینکه «در کلبه ضربه بزنید» «آواتار ۲» را به رتبه سوم جدول باکس آفیس رساند، اما کمترین فروش افتتاحیه را در بین آثار ام دارد.شایامالان نایت در نظر گرفته شده است. پیش از این «قدیمی» با فروش اولیه 16.8 میلیون دلاری در بحبوحه اپیدمی کرونا بدترین نتیجه این کارگردان بود.

ستارگانی مانند دیو باتیستا، روپرت گرینت، نیکی آموکا برد، بن آلدریج و جاناتان گروف در این فیلم ترسناک بازی می کنند. داستان در مورد خانواده ای سه نفره است که توسط غریبه ها در کلبه ای دورافتاده گروگان گرفته می شوند و باید یکی از خود را به عنوان قربانی آزادی انتخاب کنند. تا لحظه نگارش این مقاله، «در کلبه ضربه بزنید» امتیاز 67 از 100 را در روتن تومیتوز و 63 از 100 را در متاکریتیک کسب کرده است.

به طور باورنکردنی، جایگاه دوم جدول باکس آفیس را یک فیلم تازه وارد دیگر به نام «۸۰ برای برادی» در اختیار دارد که در آمریکای شمالی ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت. اگرچه فروش این کمدی چندان بالا نیست، اما پیروزی بزرگی برای پارامونت پیکچرز محسوب می شود; زیرا مخاطبان این فیلم بیشتر افراد میانسالی هستند که از دوران اپیدمی کرونا علاقه خود را به تماشای فیلم در سینما از دست داده اند. لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو و سالی فیلد به عنوان چهار بازیگر زن مطرح سال‌های اخیر در هالیوود نشان داده‌اند که هنوز هم قدرت جذب تماشاگران به سینما را دارند.

فیلم Eighty for Brady به کارگردانی کایل ماروین بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و داستان چهار زن میانسال را دنبال می کند که برای تماشای رقابت تام برادی در سوپر بول 2017 سفری ماجراجویانه را آغاز می کنند. تا لحظه نگارش این گزارش، Rotten Tomatoes امتیاز 64 را به دست آورد. از 100 و متاکریتیک 54 از 100.

دنباله پرفروش «آواتار: آخرین هواساز» جیمز کامرون این هفته در آمریکای شمالی 10.80 میلیون دلار فروخت که نسبت به هفته گذشته تنها 32.4 درصد کاهش داشت، اما در باکس آفیس به رتبه سوم سقوط کرد. «آواتار 2» در باکس آفیس داخلی 636.42 میلیون دلار و در سراسر جهان 2.170 میلیون دلار فروخته است. به این ترتیب، با پشت سر گذاشتن «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» با فروش 2.17 میلیارد دلار، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ شد. جالب است بدانید اگر آواتار 1.538 میلیون دلار دیگر بفروشد، از «تایتانیک» پیشی می گیرد و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما می شود.

دنباله فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد و بازیگران قسمت اول از جمله سم ورتینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، جولز دیوید مور و سی سی سی پوندر در نقش های قبلی خود حضور دارند و ستارگانی چون کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو، جمین کلمنت و برندن کاول از جمله تازه واردان قسمت دوم هستند. این فیلم داستان جیک سالی را دنبال می کند که با خانواده جدیدش در ماه پاندورا زندگی می کند. تا اینکه یک تهدید خانواده این خانواده را تهدید می کند و او باید با کمک ناویس از آنها محافظت کند.

  • آیا «آواتار: آبراه» یک فیلم نژادپرستانه است؟
  • 12 معمای بی پاسخ از بهترین فیلم های تاریخ سینما

«گربه چکمه پوش: آخرین آرزو»، جدیدترین انیمیشن یونیورسال، در هفتمین هفته اکران خود فروش داخلی ۷.۹۵ میلیون دلاری را تجربه کرد و در رتبه چهارم باکس آفیس قرار گرفت. با احتساب فروش بین المللی 217.30 میلیون دلاری، این فیلم تا به امروز 368.59 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است. فیلم Puss in Boots: The Last Wish به کارگردانی جوئل کرافورد است و آنتونیو باندراس، سلما هایک، اولیویا کولمن، هاروی گیلن، سامسون کایو، واگنر مورا و آنتونی مندس صداپیشگان شخصیت های مختلف هستند. این فیلم شخصیت دوست داشتنی گربه چکمه پوش را دنبال می کند که 8 مورد از 9 زندگی خود را از دست داده است و برای تحقق آخرین آرزوی خود و البته بازپس گیری زندگی از دست رفته خود، سفری باورنکردنی را آغاز می کند.

رتبه پنجم جدول باکس آفیس را یک تازه وارد دیگر به نام «BTS: Yet to Come in Cinemas» اشغال کرده است. این مستند در آمریکای شمالی 6.28 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش جهانی خود را به 9.12 میلیون دلار رساند.

کمدی تام هنکس «مردی به نام اتو» با فروش داخلی 4.17 میلیون دلار در ششمین هفته اکران خود در رتبه ششم جدول باکس آفیس قرار گرفت. با احتساب فروش بین المللی 30.40 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 83.40 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. «مردی به نام اتو» به کارگردانی مارک فورستر و بازیگرانی چون ماریانا تروینو و مانوئل گارسیا رولفو و همچنین تام هنکس ساخته شده است. داستان درباره مردی میانسال است که به تازگی همسرش را از دست داده و مدام به فکر خودکشی است، اما خانواده پر سر و صدایی که به تازگی به خانه همسایه نقل مکان کرده اند، هر بار به نوعی مانع او می شوند.

مگان در رتبه هفتم جدول باکس آفیس قرار گرفت

«مگان» (M3GAN) در پنجمین هفته اکران خود با فروش داخلی 3.80 به رتبه هفتم جدول باکس آفیس سقوط کرد. با احتساب فروش بین المللی 70.99 میلیون دلاری، این فیلم تاکنون 158.59 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. این میزان فروش برای یک فیلم ترسناک جمع و جور که تنها 12 میلیون دلار در دست سازندگانش خرج کرده، نتیجه ای رویایی محسوب می شود. مگان توسط جرارد جانستون کارگردانی می شود و بازیگرانی چون آلیسون ویلیامز، رونی چنگ، ویولت مک گرات، امی دونالد و جنا دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در مورد مهندس رباتیک مشهوری به نام جما است که هوش مصنوعی فوق پیشرفته ای ایجاد می کند که در واقع عروسکی به نام مگان است که می تواند با صاحبش ارتباط عاطفی برقرار کند. جما تصمیم می گیرد اولین نسخه مگان را به خواهرزاده اش که به تازگی پدر و مادرش را از دست داده است بدهد، اما همه چیز زمانی خطرناک می شود که رابطه عاطفی عمیق بین عروسک و صاحبش او را به اقدامات وحشتناکی سوق می دهد.

در رتبه هشتم جدول باکس آفیس، «گمشده» قرار دارد که در سومین هفته اکران خود در آمریکای شمالی 3.72 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش را به 23.01 میلیون دلار رساند. فیلم Lost توسط نیک جانسون و ویل مریک کارگردانی شده و استورم رید، نیا لانگ و مگان سوری در آن ایفای نقش کرده اند. داستان درباره زنی است که در تعطیلات گم می شود و دخترش تصمیم می گیرد با کمک فناوری و شبکه های اجتماعی او را پیدا کند. «گمشده» دنباله‌ای مستقل بر «جستجو» در سال ۲۰۱۸ است که کاملاً بر داستان‌گویی از طریق صفحه‌نمایش رایانه و گوشی‌های هوشمند تمرکز داشت.

“The Chosen Season 3: Episode 1 & 2” (The Chosen Season 3: Episode 1 & 2) که در واقع دو قسمت از یک سریال دانمارکی است، در اکران 12 هفته ای خود در آمریکای شمالی 3.64 میلیون دلار فروخت و در رتبه نهم قرار گرفت. نمودار باکس آفیس، او آن را برای خودش ساخت. این سریال داستان دختر جوانی را دنبال می کند که به همراه دوستانش به حقیقت تکان دهنده ای در شهر آرامش پی می برند، حقیقتی که زندگی آنها را تغییر می دهد. بازیگرانی مانند Malaika Musendan، Andreas Heik Godberg و Andreas Dittmeier در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

در رتبه دهم جدول باکس آفیس، فیلم هندی Pathaan قرار دارد که در آمریکای شمالی 2.70 میلیون دلار فروخته است. این فیلم جنایی اکشن به کارگردانی سیذارت آناند با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن، سلمان خان و جان آبراهام به ایفای نقش پرداخته است. داستان در مورد یک پلیس مخفی و یک جنایتکار کهنه کار است که تصمیم می گیرند یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در هند را نابود کنند. مافیایی که قبلاً پدر پلیس را کشت.

نام فیلم هفته انتشار فروش آخر هفته کل فروش
در کابین را بزن
با غرفه تماس بگیرید
۱ ۱۴.۲۰ ۱۴.۲۰
هشتاد برای برادی
8 برای برادی
۱ ۱۲.۵۰ ۱۲.۵۰
آواتار: مسیر آب
آواتار: مسیر آب
۸ ۱۰.۸۰ ۶۳۶.۴۲
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
گربه چکمه پوش: آخرین آرزو
۷ ۷.۹۵ ۱۵۱.۲۹
BTS: هنوز وارد سینما نشده است
BTS: هنوز در سینماها عرضه می شود
۱ ۶.۲۸ 9.12
مردی به نام اتو
مردی به نام اتو
۶ ۴.۱۷ 53
مگان
M3GAN
۵ ۳.۸۰ ۸۷.۵۹
گمشده
گم شده
۳ ۳.۷۲ 23.01
منتخب فصل 3: قسمت 1 و 2
The Chosen Season 3: Episode 1 and 2
۱۲ ۳.۶۴ ۱۸.۲۵
لوت
بلند
۲ 2.70 ۱۴.۲۷

*ارقام فروش بر اساس میلیون ها دلار و شامل فروش داخلی فیلم در آمریکای شمالی است.

آبنما: boxofficemojo

Post Avatar 2 توسط ‘Knock on the Shack’ (باکس آفیس هفته) سرنگون شد اولین بار در DigiCala Mag. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.