آیا در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک یا همشهری کین اشتباه شده است؟

در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک.webp

در این بخش از مطالب پایگاه خبری بازیگرها درباره آیا در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک یا همشهری کین اشتباه شده است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا گرداننده پدرخوانده به اشتباه نقش جک یا همشهری کین را حذف کرده است؟

بسیاری از علاقه‌مندان و بینندگان فصل دوم رئالیتی شوی پدرخوانده بعد از دیدن قسمت اول این مجموعه نسبت به اشتباه فاحش کامبیز دیرباز گرداننده این گیم شوی اعتراضاتی داشته اند.

آن‌ها معتقد بودند که در شب اول، مجید واشقانی از پدرخوانده گروه مافیا درخواست داشته است که از حس ششم برای سلاخی آرمین رحیمیان یکی از شرکت کنندگان قسمت اول را حذف کند.

واشقانی معتقد بود که آرمین نقش جک اسپارو را دارد و با استفاده از حس ششم سلاخی شود. ولی الیکا عبدالرزاقی که به عنوان پدرخوانده نقش داشت با گفتن همشهری کین به جای جک به گرداننده می خواهد او را حذف کند.

حالا بعضی از مخاطبین اعتقاد دارند که الیکا عبدالرزاقی نیز همان نقش جک اسپارو را به زبان آورده است و گرداننده به اشتباه همشهری کین را در روز اول سلاخی می کند!

فیلم صحبت های الیکا عبدالرزاقی مبنی بر اینکه تمام این صحبت ها شایعه بوده است را با هم می بینیم:

ممنون که اینقدر متعصبانه پدرخوانده تماشا میکنید اما بدانید و آگاه باشید که کامبیز دیرباز آنقدر دلسوزانه و عادلانه بازی رو مدیریت میکنن که امکان نداره خطایی اینچنین بکنن ،خیالتون راحت عزیزان دل

سلام خدمت همه عزیزان و بینندگان پر و پاقرص برنامه پدرخوانده
یک سوءتفاهم به وجود آمده است که خیلی از عزیزان احساس کرده‌اند گرداننده بازی در این قسمت دچار اشتباه شده است.
در شبی که بنده و جناب آقای واشقانی مافیا بودیم، ایشان پیشنهاد داده‌اند که آقای آرمین رحیمیان جک اسپارو و من چون پدرخوانده بودم پیشنهاد همشهری کین را دادم و گرداننده در اینگونه مواقع فقط به دهان پدرخوانده نگاه می کند و هیچگونه اشتباهی صورت نگرفته است.
خواستم که این را اطلاع رسانی بکنم . مخلصم

شما می توانید قسمت اول فصل دوم پدرخوانده را از لینک زیر به طور قانونی دانلود و تماشا نمایید:

لینک دانلود قسمت ۱سریال پدرخوانده فصل ۲  همه کیفیت ها

نوشته آیا در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک یا همشهری کین اشتباه شده است؟ اولین بار در سایت بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.