ازدواج «مجری معروف» در ۴۳ سالگی با یک رستوراندار/ عکس

ازدواج "خانم مجری معروف" در 43 سالگی با آقای رستوران دار/ عکس

زیلا صادقی در 43 سالگی در سال 1374 با یک رستوران دار ازدواج کرد.

به گزارش صبح به نقل از 100 اکونومی، ژیلا صادقی مجری معروف ایرانی در سال 95 در سن 43 سالگی تصمیم به ازدواج با یکی از آشنایانشان که صاحب رستوران بود گرفت.

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 متولد شد. ژیلا صادقی در سال 1370 پس از اخذ دیپلم افتخار شروع به تدریس در مناطق محروم کرد تا اینکه در دوران دانشجویی در مدارس نمونه معلمی کرد.

اقتصاد 100: زیلا صادقی متولد 22 شهریور 1352 است.ژیلا صادقی در سال 1370 پس از اخذ دیپلم افتخار به تدریس در مناطق محروم پرداخت تا اینکه در دوران دانشجویی در مدارس نمونه معلمی کرد.

ژیلا صادقی در سال ۱۳۷۱ پس از قبولی در آزمون گفتار، همزمان با تدریس وارد سازمان صدا و سیما شد و کار خود را با نریشن های کوتاه آغاز کرد.

ژیلا صادقی در 11 خرداد 1394 با آقای مجتبی رجبی که رستوران دار است ازدواج کرد.ژیلا صادقی بازیگری را از سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر آغاز کرد سپس در سال 1382 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد.

ژیلا صادقی مجری سرشناس ایرانی در 43 سالگی ازدواج کرد و تصمیم عجیبی در مورد میزان مهریه خود گرفت: «شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می خواهم و 14 گذاشتم. سکه ها

همسرم نیز یک عدد به سکه ها اضافه کرد و من بلافاصله بخشی را به روح پدر شوهرم، بخشی را به خانواده او و تعدادی را به خودش دادم که در نهایت 14 سکه شد.

متن ازدواج «مجری معروف» در 43 سالگی با رستوراندار/ عکس اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.