استفاده ایلان ماسک از تماس های صوتی و تصویری X به جای تماس های تلفنی – بازیگرها

Video and audio call on X

مقاله استفاده ایلان ماسک از تماس صوتی و تصویری X به جای تماس تلفنی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ایلان ماسک برنامه بلندپروازانه دیگری دارد. او اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد X قابلیت تماس صوتی و تصویری به جای تماس تلفنی از آن استفاده کنید.

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، برنامه های جالبی برای X دارد، او اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت تماس صوتی و تصویری X را جایگزین تماس تلفنی کند.

بیشتر بخوانید: کارمند اسپیس ایکس به کما رفت. از شرکت ایلان ماسک شکایت شد

وی در پستی اعلام کرد: تا چند ماه دیگر از شماره موبایل خود استفاده نخواهم کرد و فقط از X برای ارسال پیام و تماس صوتی و تصویری استفاده خواهم کرد.

به نظر می رسد کاربران نسخه Premium X که ماهانه هشت دلار برای اشتراک خود پرداخت می کردند، با اضافه شدن این قابلیت می توانند با ماسک تماس بگیرند. البته تمامی کاربران این پلتفرم با مراجعه به «مرکز راهنمایی» افرادی که از طریق پیام‌رسانی مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و همچنین افرادی که شماره تلفن خود را در لیست خود دارند، می‌توانند تماس‌های صوتی و تصویری دریافت کنند. . آنها نتوانستند با آنها تماس بگیرند.

ماسک 171.9 میلیون دنبال کننده در برنامه X دارد و خودش 536 نفر را دنبال کرده است که اگر همه چیز طبق پیش بینی ها پیش برود می توانند با او تماس بگیرند. با این حال نیما اوجی یکی از محققان اپلیکیشن معتقد است که امکان ندارد ماسک به دلایل امنیتی از شماره تلفن خود استفاده نکند.

اوجی در این خصوص گفت: کدهای تایید پیامکی که اغلب برای احراز هویت دو مرحله ای استفاده می شوند، بخش مهمی از فرآیندهای آنلاین هستند که در پلتفرم های مختلف استفاده می شود. هنوز بخش مهمی از ارتباطات است.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش ایلان ماسک به تایید ETF بیت کوین
  • ایلان ماسک به دنبال جذب 6 میلیارد دلار بودجه برای xAI است
  • ایلان ماسک و مصرف مواد مخدر، موضوعی که مدیران تسلا را نگران کرده است
  • سختگیری عجیب ایلان ماسک در تولید خودروی جدید تسلا; کارمندان باید در کارخانه بخوابند!

نظر شما در مورد ویژگی تماس صوتی و تصویری X چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

 

 

مقاله استفاده ایلان ماسک از تماس صوتی و تصویری X به جای تماس تلفنی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.