اسمار سرمربی پرسپولیس شد.

هدف امروز: سرگیجه چند روزه هواداران پرسپولیس پس از پایان همکاری یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم و اعلام نام های زیادی برای جایگزینی این مربی رو به پایان است و به زودی اولین او به پایان می رسد. دستیار هدایت کل تیم را بر عهده خواهد داشت. اسمار که با جدایی حمید مطهری و حضور دستیار یحیی گل محمدی در نساجی قائم شهر به کادر مربیگری پرسپولیس پیوست و در فصل گذشته که این تیم سه گانه را به دست آورد، در کنار یحیی گل محمدی حضور داشت، حالا باید اولین نفری باشد که دنبال می کند. جمعیت با صورت قرمز سرمربی برزیلی پرسپولیس که از ابتدا و پس از بازگشت از مرخصی استعلاجی و دیدار با رضا درویش مشخص بود، یکی از گزینه های اصلی این باشگاه برای هدایت این تیم تا پایان فصل است که هدایت این تیم را برعهده گرفت. سرمربی این تیم شد و پس از دو دیدار تدارکاتی در تهران به همراه سرخ پوشان راهی اردوی امارات شد. این در حالی بود که باشگاه به طور جدی گزینه های متناسب با بودجه خود را بررسی می کرد و همچنان به احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ فکر می کرد. اما سرمربی کروات سابق پرسپولیس در سومین مذاکره با این تیم از پاسخ کاملا منفی خود خبر داد و اعلام کرد که نمی تواند به ایران بازگردد بنابراین حسن نیت مدیران باشگاه برای پرداخت مالیات و جرایم کارساز نخواهد بود. .

در نهایت در این مدت و در شرایطی که باشگاه سایر گزینه ها را زیر نظر داشت و جوانب مختلف به ویژه شرایط مالی را بررسی می کرد، اکنون این بحث به صورت جدی و قطعی در حال بررسی است و قرار است عثمار سرمربی این تیم و … جایگزینی برای یحیی گل محمدی تا هدایت قرمزها در پایان فصل.

پست عثار سرمربی پرسپولیس شد اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.