اولین عکس از بستری شدن تتلو در بیمارستان.

عکس از بستری شدن تتلو در بیمارستان

خبر بستری شدن امیر تتلو در بیمارستان روانی امین آباد تکذیب شد. معاون دانشگاه علوم پزشکی، توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: تتلو در بیمارستان رازی بستری نشد. بستری شدن تتلو در بیمارستان شایعه است.

اولین عکس از بستری شدن تتلو در بیمارستان.

 

غلامرضا معصومی معاون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی، توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به بستری شدن خواننده رپ معروف در بیمارستان گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بستری شدن امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در بیمارستان رازی را تکذیب می کنم. بیمارستان (امین آباد).

و افزود: نمی دانم امیر تتلو بستری است یا خیر و در این مرکز درمانی بستری نیست.

امیر تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه است. خالکوبی های عجب امیرتتلو سوژه مطبوعات شده بود. امیر تتلو هر از چند گاهی در اینستاگرام رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد. امیر تتلو لاک هم میزنه. فیلمی از امیر تتلو در کنار دوست احساسی اش منتشر شد.

اولین عکس از بستری شدن تتلو در بیمارستان.

امیر تتلو و ارتباط با دختران.

امیر تتلو چهره عجیبی است و البته عجیب بودن تتلو به چهره او محدود نمی شود و این خواننده محبوب رفتارهای عجیبی نیز دارد.

تتلو که در اینستاگرام با دختران زیادی در ارتباط است و گهگاهی در ترکیه با آن ها معاشقه می کند، در ویدئویی که اخیرا منتشر کرده است، به جای اینکه دوست دخترش لاک بزند، ناخن هایش را به رخ می کشد.

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل تاتو می داند که ارزش رنگ بدن را افزایش می دهد که از نظر تتلو موضوع مهمی است. تتلو می گوید: “مانند هر چیز دیگری در طبیعت، لاک ناخن می تواند خوب یا بد باشد! لاک بزنید، اما سریع آن را بردارید و اجازه دهید آب و هوا به ناخن های شما برسد.”

او همچنین می خواهد بیشتر نقاشی کند. من فقط می‌خواهم خالکوبی‌های روی دست‌هایم را ترمیم کنم و روی هر انگشتم یک رنگ پرچم به عنوان پس‌زمینه بگذارم و لاک ناخن روی هر انگشت رنگ پس‌زمینه باشد.»

مراسم لاک تتلو چیست؟

تتلو عاشق لاک های ناخن خود است، اما به هر کسی که چهره جدیدی برای او بیاورد لاک می دهد. جالب اینجاست که او حتی حاضر نیست لاک ناخن مورد علاقه اش را هم تقدیم کند!

لینک کوتاه این مقاله: https://baghestannews.ir/?p=53234

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

اولین عکس از بستری شدن تتلو در بیمارستان ابتدا در سایت بازیگرها نوشته شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.